E.ON a lansat un anunț pentru milioane de clienți legat de plata facturilor. Toți românii care au situație contractuală cu compania de energie sunt obligați să-și plătească facturile la termen, altfel riscă penalități sau debranșarea de la utilități.
Compania E.ON încearcă să iasă de pe piața românească iar în ultimele luni a izbucnit un întreg scandal pe această temă. Compania deținută de statul maghiar, cu legături în Rusia, MVM, a încercat să cumpere E.ON. În aceste momente nu este clar ce se întâmplă, dacă tranzacția este încă în derulare.
Anunțul E.ON pentru milioane de clienți despre plata facturilor! Toți sunt obligați să facă asta
E.ON informează toți consumatorii despre responsabilitățile care sunt esențiale pentru un consum eficient și sigur al energiei, în conformitate cu reglementările legale în vigoare. Aceste obligații, menționate în contractele de furnizare a energiei electrice și a gazelor naturale, sunt destinate să garanteze o relație corectă și transparentă între client, furnizor și operatorul de distribuție.
Compania subliniază faptul că este imperativ că clienții să achite toate facturile, inclusiv cele de regularizare, la timp și în întregime. De asemenea, orice penalități aplicate din cauza întârzierii plății trebuie acoperite de către aceștia, conform termenilor contractuali.
În cazul în care furnizarea de energie sau gaze este întreruptă sau limitată din cauza neplății, clientul este obligat să plătească pentru reluarea serviciilor, acoperind costurile impuse de operatorul de distribuție.
Mai mult, E.ON atrage atenția că orice modificare a informațiilor care au stat la baza semnării contractului trebuie notificată companiei în termen de maximum 30 de zile.
Ce obligații au clienții E.ON față de reprezentanții companiei
De asemenea, clientul este obligat să permită accesul reprezentanților operatorului de distribuție pentru efectuarea citirii contoarelor și pentru orice lucrări legate de întreruperea, limitarea sau reluarea furnizării serviciilor. Acest lucru include intervențiile de montare, demontare, sigilare, înlocuire sau verificare a echipamentelor de măsurare și a instalațiilor care aparțin operatorului de distribuție, conform informațiilor de pe idevice.ro.
În plus, clientul trebuie să aibă grijă să nu deterioreze echipamentele de măsurare, sigiliile metrologice sau orice alte instalații aflate pe proprietatea sa, dar administrate de operatorul de distribuție. Dacă apar probleme de funcționare, clientul trebuie să anunțe imediat operatorul la numărul de telefon specificat, pentru a permite efectuarea verificărilor și remedierea defecțiunilor.
Mai mult, clienții E.ON sunt obligați să încheie un contract cu un operator economic autorizat de ANRE pentru realizarea verificărilor și reviziilor tehnice periodice ale instalațiilor de utilizare. Verificările tehnice trebuie realizate cel puțin o dată la fiecare 2 ani, iar reviziile trebuie efectuate cel mult la 10 ani.
Niste nesimtiti – la pretentii sunt primii si cind sa vina sa remedieze o avarie de la stilpul lor de tensiune, stai si astepti si 20 – 24 de ore, mai ales la avariile din mediul rural, unde e jale cu „J” marea, ca sa nu mai vorbim de fluctuatiile mari de tensiune.