Sorin Dima este un ieșean care a trimis un colet ca retur prin intermediul firmei de curierat Cargus, în data de 16 decembrie 2024. De aproximativ 30 de zile, bărbatul nu a reușit să recupereze produsul și nici banii. Este vorba despre un pachet care conținea o geacă în valoare de 756,99 lei.
Angajații de la Cargus au pierdut coletul unui ieșean! Pachetul conținea o geacă în valoare de peste 700 de lei
Sorin Dima susține că a trimis, pe data de 16 decembrie 2024, un colet retur spre Oradea ce conținea o geacă în valoare de 756,99 lei. Acesta a specificat curierilor să menționeze pe AWB plata prin bancă. Însă, ieșeanul susține că angajații firmei de curierat au tipărit AWB-ul cu mențiunea „ramburs”. De atunci, ieșeanul nu și-a mai văzut coletul iar angajații firmei de curierat i-au transmis că îl vor contacta când îl vor găsi. Sorin Dima consideră că geaca lui este furată și că nu mai are cum să fie găsită în depozit, având în vedere că regulile firmei de curierat admit că un colet stă în sediu doar cinci zile.
„Cei de la Cargus mi-au pierdut un colet și nu vor să mi-l înapoieze. Lor le figurează că este în depozit, dar nu vor nici să-mi ofere contravaloarea lui. Am trimis prin firma Cargus un colet retur spre o firmă din Oradea. Din start, au tipărit greșit AWB-ul, pentru că a ajuns coletul la destinație și ei l-au refuzat. S-a întors, și de pe data de 23 decembrie 2024, lor le figurează ca fiind în depozit, numai că, probabil, l-au furat, nu-l mai găsesc acolo. Nu știu ce se întâmplă, nici nu vor să îl caute. Am făcut sesizare la București. La fel, au trimis înștiințare spre Iași și nu vor să-l caute, nu vor să dea niciun răspuns. Astăzi (n.r. – miercuri, 15 ianuarie 2025), iar am sunat la ei. Ei spun că nu sunt rău intenționați, ci pur si simplu nu-l găsesc. Mi-au spus că, atunci când o să îl găsească, o să mă contacteze. După regulile lor, coletul stă în depozit 5 zile. Nu poate sta în depozit, pentru că se întoarce la cel care l-a expediat. Deci, îmi este clar că este furat și nu vor să mă despăgubească. Pe data de 23 decembrie 2024, am mers ca să modific AWB-ul. Nu era de competența fetelor de la ghișeu, trebuia să vină un responsabil, dar totuși nu am fost preluat de nimeni. Din momentul acela, coletul s-a pierdut”, a spus Sorin Dima.
Ieșeanul a depus o plângere la protecția consumatorului
În data de 14 ianuarie 2024, Sorin Dima a hotărât să apeleze la Protecția Consumatorilor Iași, unde acesta a trimis o reclamație cu privire la problemele întâmpinate cu cei de la Cargus. Bărbatul a încercat să depună o reclamație și la poliție, însă acesta susține că agenții i-au transmis că situația nu se încadrează în nicio faptă.
„Am fost și la poliție, dar, practic, nu se încadrează la nicio faptă. Am făcut o plângere și la protecția consumatorului. În baza numărului de reclamație, cei de la București nu au primit niciun răspuns de la Iași. Era trecut acolo, clar, cont bancar și ei au pus, când au tipărit AWB-ul, ca să fie ramburs suma respectivă, deci au greșit din start. Din cauza aceasta, cei de la firma la care trebuia să ajungă coletul l-au trimis retur. Am discutat cu ei și mi-au spus că este greșit AWB-ul, și să merg la Cargus, să modifice. Dar angajații firmei de curierat nu vor să vorbească cu clienții, astfel, am rămas fără colet și fără bani. Cei de la Iași nu le-au trimis niciun răspuns celor de la București. La Iași nu este niciun responsabil, niciun șef de depozit. Respectivele de la ghișeu nici nu se prezintă, nu au ecuson să arate cum se numesc, este o debandadă totală acolo”, a adăugat Sorin Dima.
Ieșeanul a povestit cum situația neplăcută în care a fost pus ar fi început de la o greșeală a angajaților de la Cargus, pentru care acesta trebuie să se chinuie să își recupereze ori banii, ori coletul.
Reporterii BZI au contactat serviciul de Reclamații Clienți și aceștia au transmis că au primit reclamația ieșeanului și că vor urgenta sesizarea acestuia.
„S-a ocupat un agent de sesizarea domnului Dima Sorin, dar momentan nu avem niciun răspuns. Am trimis o urgentare a sesizării domnului și urmează ca acesta să primească un răspuns”, a declarat Leonora Enache, angajata de la serviciul de curierat.
Astfel, se pare că angajații de la Cargus au pierdut coletul unui ieșean. Sorin Dima este, în continuare, păgubit. Rămâne de văzut cum va fi soluționată această situație și dacă bărbatul din Iași va reuși să își recupereze banii sau geaca.
Sorine, daca aia ti-au pierdut coletul, cum plm sa ti-l inapoieze?! Un colet e declarat pierdut atunci cand nu se mai gaseste. Hai ca nu e greu…
Atât timp cât e la conducere imigrantul ăla venit de la Suceava cu cursa la Iași pentru o viață mai bună,nu se va schimba nimic!
Marș înapoi în satul din care ai plecat piticanie penibilă.
Politisti cretini!
Este abuz de incredere 100%
Te pricepi tare de tot. Care e scopul cu care a fost folosit fata de cel pt care a fost înmânat? BOULE
Doar in instanta se poate solutiona problema insa este de durata si o sa stea dosarul la dospit mult si bine pana se trezesc magistratii din „somnul cel de moarte”.
Tara lui Pulifrici ! Adica curierii pot ciordi coletele in voia cea buna ca nu se incadreaza nicaieri ! Noaptea mintii !
Colac și lumânare, considerați că ați dat-o de pomană. Ca la noi!
Da, e usor de zis. Dar ce faci daca iti comanzi ceva de valoare cum ar fi un iphone 16 pro max sau bijuterii, etc ?
Nu cred ca mai spui cu asa usurinta ca le dai de pomana.
Cine doamne iartă -ma își comanda asa ceva prin curierat?????Bineînțeles,dacă are măcar puțin creier…
Sunt destui, asta e viitorul, se numeste e-comert. Eu cred ca toata lumea a auzit de emag de exemplu.
Trebuie sa privim spre ziua de maine, nu sa ramanem ancorati in trecut.
Schimbati-va mentalitatile oameni buni.
În ce lume trăiești? Crezi că stau toți la pândă să te jefuiască?
Mi-am comandat ONLINE iPhone aproape în fiecare an, de la eMag, și niciodată nu au fost probleme.
Nu mai spun că mi-am comandat și bijuterii și genți de mii de euro ( din alte țări ) și nu am întâmpinat dificultăți.
Nici cu firmele de curierat de la noi, nici cu UPS sau DHL nu am avut niciodată neplăceri.
Aveți 75 de ani? Nu sunteți conștient de schimbările care au loc în viață? 🥹
Daca a fost preluat coletul de roscatul ala obraznic care face Copoul, clar!
Fan Courier, alta firma praf. Tine coletele in depozit fara sa anunte clientul. Apoi face returul tot la secret, te alegi doar cu plimbarea coletului fara sa ajungi la el. Macar banii se returneaza.
nu mai folositi Cargus
de multe ori cand faci comanda online iti baga pe gat o firma de curierat aleasa de ei, fara optiunea de a alege tu personal ca client. de ex. pe Marelbo.ro cand fac comanda de-o pereche de incaltaminte imi da sa aleg firma de curierat prin care sa-mi trimita coletul. asa ar trebui pe toate siteurile sa puna optiunea de alegere a clientului pentru ce firma de curierat optezi.
Ești pocăit cumva? Faci reclamă la Marelbo?
De CELE MAI MULTE ORI, ai posibilitatea de a alege firma de curierat care să-ți livreze sau easybox-ul de unde poți ridica pachetul.
Nu ne plictisi cu ignoranța ta 🥱
P.S. Urâtă încălțămintea la magazinul ăla.
E normal sa dureze!
E piticul ăla de saghin la butoane.
Un mega incompetent.
Pitic mic beșinos
Protectia Consumatorului amendeaza firma de curierat si atat. Cu contravaloarea produsului te descurci cum stii… Ori ai paguba, ori umbli prin instante.
nici o firma de curierat nu ai sa vezi 100% profesionalism. toate sunt cu probleme. si la Cargus si la DPD am mai dat peste melteni. de parca e vina mea ca sunt la servici si nu sunt acasa. sau ca trebuie sa cobor si eu niste etaje si dureaza. optez pentru easybox ei mi-l aduc la scara si tot ei agresivi ca-i fac sa astepte.
cel mai bine la ghiseu si iti ridici coletul si cu asta basta. nu ii ma deranjam cu curieratul pe toate strazile si utilele orasului.
credeti ca la curierat trebuie licentiat, masterat, doctorat? nu, poti sa te angajezi si cu 4 clase, atata timp cat stii sa scrii si sa citesti si sa conduci o masina.
am facut comanda de un produs de la Constanta a ajuns la Iasi prin Dragon Star dupa 10 zile. de parca am dat comanda de pe TEMU, unde vin din China produsele. si cand a venit a venit cu un cazan de duba de parca ar avea 1.000.000 km la bord. varza.
Am pățit o si eu
De 6 zile pachetul sta în ” depozit ” la Bacău
Am sesizat și eu la serviciul clienți și….NIMIC. Și coletul.meu este plătit
Deci. Nu mai achitati în avans. Evaziune cu acte în regula
Eu am dat comanda la inceputul lui decembrie si a venit coletul pe 15 ianuarie. Super profesionisti, deja ii pusesem cruce, mai ales ca era platit in avans.
Nu e vina curierilor că românii au 100 zile libere – din care 80 zile sunt sărbători – pe an.
Nu se pune sesizare la OPC ci la ANCOM și sa vezi cum apar banii sai coletul instant !!!