Prima pagină » Cancan ultimă oră » Alexia Țalavutis detalii despre excursia în Sardinia. Cât de mult a cucerit-o insula italiană: „Niciodată nu te va dezamăgi”

30 iun. 2024, 09:00,
BZI.ro, în Cancan ultimă oră

Alexia Țalavutis a povestit câteva detalii despre vacanța sa din Sardinia. Vedeta și soțul ei, Alex Fotea s-au declarat îndrăgostiți de insula situată în Marea Mediterană. Peisajele sunt unele de vis, iar relaxarea a fost din plin.

Alexia Țalavutis și-a povestit experiența avută în Sardinia, unde a mers alături de soțul ei. Vedeta a avut parte de momente inedite, iar peisajele au cucerit-o.

Alexia Țalavutis, detalii din vacanță

Cu toate că a vizitat și destinații exotice, precum Thailanda, Alexia Țalavutis a vorbit despre experiența avută în Sardinia. Insula situată în Marea Mediterană, situată între Peninsula Italică, coasta sudică a Franței și coasta Tunisiei, la sud de Corsica este un loc frecventat de milionarii lumii, astfel că prețurile nu sunt pentru orice buzunar.

Alexia Țalavutis și-a mărturisit dragostea pentru Sardinia. Peisajele au fost superbe, timp de câteva zile, vedeta și soțul ei s-au relaxat pe plajele cu nisip fin. Marea avea o culoare superbă turcoaz care a cucerit-o pe invitata emisiunii.

„Să călătorim un pic prin Sardinia. Am fost o singură dată. Am stat zece nopți. În general vacanțele sunt pe relaxare. Ne place să explorăm și ne facem un plan. Închiriem o mașină, de obicei. În prima săptămână am stat pe relaxare. Am văzut tot ce se putea vedea. Au niște străzi atât de superbe. Mi-a plăcut mult Sardinia. Acolo culoarea este absolut superbă. Ne place să mergem undeva exotic, în Maldive pentru apa superbă. În Sardinia este la fel. Am găsit plaje cu nisip alb și roz. Trebuie să cauți un pic. Culoarea apei nu te va dezamăgi niciodată”, a povestit Alexia Țalavutis.

Alexia și soțul ei iubesc sporturile nautice

Alexia Țalavutis și Alex Fotea se completează reciproc atât în viața de zi cu zi, cât și referitor la preferințele de vacanță. Cei doi iubesc marea și să facă sporturi nautice, iar Sardinia a fost destinația ideală pentru ei.

După câteva zile de relaxare, au decis să plece în aventură și au mers pe o insulă cu barca. Au înotat și au făcut scufundări, mai ales că aveau echipamentul pregătit de acasă.

„Sunt multe plaje unde nu ai acces cu mașina, iar accesul se face strict pe apă. După șapte zile în Porto Cervo am zis să mai coborâm un pic, nu foarte mult că distanțele sunt foarte lungi, cam prin centrul insulei, în Cala Gonone ai un peisaj minunat. Am luat o barcă și ne-am plimbat pe coastă jumătate de zi, aproape. A fost superb. Nouă ne place să facem scubadiving, snorkeling, ne-am luat echipamentul de acasă cu noi. Ne pasionează foarte mult călătoriile lângă mare. Nu putem pleca fără echipament”, a mai spus prezentatoarea TV.