Instabilitatea de pe piața IT din USA pare să nu afecteze Adobe România care a declarat că nu va concendia angajați din țară. Reprezentanții companiei americane explică faptul că centrul din țară este cel mai mare din Europa și că continuă să crească.
Turbulențele din sectorul IT, incluzând restructurări și chiar închideri bruște ale unor centre – cum s-a întâmplat cu centrul Gameloft din Cluj Napoca, duc la modificări în mesajele transmise de companii.
Adobe România nu va concedia angajați din țară
De exemplu, filiala din România a gigantului american Adobe subliniază în cel mai recent comunicat public că firma angajează în continuare, spre deosebire de alți jucători din piață care fac disponibilizări. De asemenea, ei pun accent pe faptul că centrul oferă „stabilitate și siguranță a locului de muncă” – atribute care sunt de obicei asociate cu locurile de muncă din sectorul public, nu cu cele din companiile private de IT.
Reprezentanții Adobe au subliniat că, în ciuda tendințelor de disponibilizări din IT, compania continuă să crească în România, oferind noi oportunități de carieră și asigurând stabilitate angajaților. Obiectivul este să consolideze poziția de centru de excelență în Europa și să ofere un mediu de lucru atractiv, cu accent pe dezvoltare profesională și tehnologii de ultimă generație.
Cu o echipă de peste 1200 de angajați, centrul de dezvoltare software din România continuă să se extindă și să contribuie la dezvoltarea unor produse inovatoare, precum Adobe Experience Manager și Adobe Target.
Pe lângă salariile competitive, angajaţii Adobe România beneficiază de un pachet cuprinzător de avantaje financiare și non-financiare. Acestea includ recompensarea anuală a performanței prin acțiuni tranzacționabile pe bursă. Printre beneficiile non-financiare se numără asigurarea de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, experiențe inedite la birou, deconturi pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere suplimentare, reduceri și avantaje diverse, precum și beneficii orientate către bunăstare. Acestea completează oferta salarială a companiei, asigurând un mediu de lucru atrăgător și motivant.
Adobe România avea 18 angajați în urmă cu 18 ani
Cris Radu, liderul Adobe România, a declarat că dezvoltarea companiei a fost una organică, crescând constant, fie într-un ritm mai accelerat, fie mai lent. De la 30 de angajaţi acum 18 ani, echipa a ajuns la 1.200 de membri şi continuă să se extindă.
Principalul motor al acestei creşteri este reprezentat de produsele Adobe dezvoltate în România. În ultimii ani, au fost atrase produse strategice, inclusiv cele din domeniul AI, precum Firefly, Adobe Express sau GenStudio. Compania lucrează la produse inovatoare şi are parteneriate cu facultăţile tehnice de renume din România, punând un mare accent pe fericirea şi satisfacţia angajaţilor.
Aceste aspecte permit atragerea şi reţinerea talentelor, creând un mediu de muncă în care angajaţii se simt apreciaţi şi motivaţi să inoveze constant, având garanţia stabilităţii şi securităţii locului de muncă. Cris Radu subliniază că nu au avut loc concedieri, echipa din România fiind în continuă creştere.
Centrul de dezvoltare şi cercetare Adobe România a crescut constant în ultimii ani, formând noi echipe care contribuie la dezvoltarea mai multor produse Adobe cu impact global, cum ar fi Firefly, Adobe Express, Adobe Experience Platform şi Adobe GenStudio.