O tânără ieșeancă susține că a avut parte de o experiență ce a lăsat-o cu lacrimi în ochi. Vânzătoarea unui magazin cu rochii de pe strada Arcu ar fi tratat-o necuviincios. Clienta a fost uimită de atitudinea plină de dispreț a unei vânzătoare dintr-un magazin care se dorește a fi pretențios. Pe motiv că vine de afară, tinerei i-a fost interzis să atingă rochiile expuse
Clienta unui magazin de rochii din Iași a trecut printr-o experiență care a lăsat-o cu un gust amar. Voia să își caute o ținută pentru un eveniment important, însă atitudinea vânzătoarei a făcut-o să se răzgândească.
Cumpărături cu bucluc! Acuzații grave la adresa unui magazin cu rochii din Iași
O ieșeancă a dezvăluit experiența prin care a trecut atunci când a mers să-și caute o rochie la magazinul BellaDress de pe Strada Arcu.
Accesul în magazin se pare că se face cu programare și, în urma acesteia, clienta a mers să caute ceea ce își dorește.
„Recent îmi căutam o rochiță pentru un eveniment important și am auzit de acest magazin de pe un story, pe o rețea de socializare, unde și-au făcut promovare. L-am căutat pe Instagram și mi-au plăcut câteva modele de rochii. A trebuit să mă programez pentru o vizionare în magazin (o strategie pe care ei o folosesc ca să creadă clientul că sunt ocupați), dar nu era nici măcar un client cât am stat eu în magazin”, povestește Maria Stoica.
După ce și-a făcut programarea, aceasta s-a prezentat la magazin, unde a fost întâmpinată de o tânără a cărei atitudine a indignat-o la maxim.
„Am ajuns la magazin și m-a întâmpinat o duduie de vreo 20 și ceva de ani, cu o atitudine de toată jena. Pesemne că domnișoara aceasta ori așa e ea, ori e o strategie să arate clientului ce magazin de fițe și figuri reprezintă. Am intrat în magazin, am început să mă uit la rochii și am îndrăznit să le și ating pe unele ca să se miște umerașele și să am loc să le văd. Ba chiar pe una dintre rochii am îndrăznit să o iau cu tot cu umeraș de pe suport și să o pun «pe mine», dar fără să o ating de palton, în fața oglinzii.
Când ce să vezi, duduia îmi spune cu o scârbă maximă: «Nu aveți voie să atingeți rochia de dumneavoastră pentru că veniți de afară cu hainele». Mi-am cerut scuze și am continuat să mă uit la rochii fără să le mai ating. Am mai stat 2-3 minute și am ieșit din magazin aproape cu lacrimii în ochi, enervată, scârbită și indignată, în același timp, de cum am fost tratată de o vânzătoare într-un magazin care se vrea a fi cu pretenții. Nu neapărat vorbele, ci atitudinea acestei dudui m-a șocat”, spune Maria Stoica.
BellaDress, magazin cu reguli stricte când vine vorba de produse
BellaDress, magazin ce își realizează produsele în Republica Moldova, are politici care pun accent pe protejarea produselor și mai puțin pe experiența clientului.
„La noi, vizita clientului se face pe bază de programare. Ideea e că oricine vine în magazin poate să probeze produsele care sunt expuse, doar că sunt anumite condiții. Trebuie să se dezbrace, iar noi să-l ajutăm, pentru că produsele sunt destul de fine. Majoritatea sunt de culoarea albă, iar atunci oricine dorește să probeze trebuie să respecte anumite condiții. Nu este permis ca hainele să fie luate de pe cuier și puse peste haină, care este de afară, care poate să aibă nasturi, diferite elemente care pot să deterioreze produsul. În acest context nu este permis. Noi putem oricând să îl ajutăm cu tot ce este nevoie.
Sunt anumite reguli pe care ne străduim să le respectăm. Dacă vine și pune mâna pe produs, pot rămâne urme. Totul trebuie să fie sub control, întrucât totul este nou. Fiecare vine în mod individual. Am avut și clienți care au venit cu miros de transpirație, atunci a trebuit să scot haina de pe vitrină. Încercăm să evităm aceste situații, de asta impunem anumite reguli, astfel încât noi să rămânem cu produsele în regulă, iar clientul să fie mulțumit”, spune vânzătoarea magazinului.
Patronul magazinului, Marin Cucerencu, precizează că intrarea în magazin se face cu programare și recunoaște că atitudinea vânzătoarei se poate să fi fost tocmai în regulă.
„Suntem o companie mică. Producem rochii de ocazie, nu avem un vânzător acolo care să fie permanent, de asta e nevoie de programări. Când cineva se programează este ajutat, vedem de ce are nevoie, ce mărime. E posibil să se fi scăpat și un ton mai înalt, nu exclud asta, dar nu este aroganță. Clientul poate a interpretat tonul vânzătoarei. Scopul nostru este de a comercializa mai mult online. Încercăm să deservim clienții cum putem mai bine și cu ce avem”, declară patronul magazinului, Marin Cucerencu.
Clienta care s-a plâns de atitudinea pe care a avut-o vânzătoarea unui magazin de rochii a dorit să atragă și atenția celorlalți oameni pentru a evita astfel de tratamente. Un incident asemănător s-a petrecut și la o parfumerie cu pretenții din Iași, unde clientul a fost servit cu un produs defect.
O bodega cu pretentii de magazin….E vina cumparatoarei ca a ales o saracie de magazin ca sa isi ia rochie, in conditiile in care e plin orasul de magazine de profil
Poate magazinul este doar paravan pentru alt gen de afaceri. Cum adica lucratorii te ajuta sa te dezbraci? Isi dau cu parerea cand esti suficient de dezbracat ca sa poti proba rochia? Cand iti cumperi rochie o probezi peste geaca? Daca tot se fac programari ar fi bine sa fie mentionate clientului si aceste criterii ale magazinului. Si mai cuminte este sa nu mergeti singure!
Eu am cumparat un covrig de la petru si avea cu 3 bobite de sare mai putin. Am plans 2 zile. Cum facem sa scoatem un articol pe tema asta?
Orice magazin care se respectă are mostre, produse care pot fi date spre probă, de la parfumuri, haine, bijuterii până la mașini cu care poți face drive-test. Cum vor ăștia să vândă rochii fără să îți dea voie să le atingi? Ei, merită să le lași o pereche de purici între haine….
Am avut magazin de încălțăminte și zilnic veneau clienți cu picioarele nespălate
sunt branduri mari, frumoase, unde esti respectata si primesti preturi corecte plus bon fiscal. nu mai intrati in tonetele astea vai de capul lor.
Dacă vinzatoarea ar fi întimpinat clienta și ar fi intrebato cum o poate ajuta și cam ce ar fi dorit nu s-ar fi intimplat aceste probleme i-ar fi arătat și ajutat a alege citeva produse care le-ar fi probat.Dar fiind magazin de fițe se vede că vinzatoarea a uitat că scopul ei este de a satisface cerințele clienților ptr a-și vinde produsele
Faine scarile de la intrare….
In fine, sa scrie aceste reguli inr-un loc vizibil daca doresc sa fie respectate.