Prima pagină » Titlurile zilei » Acuzații grave aduse unei doctorițe de la Art Dentaire, din Iași! Pacientul susține că a plecat de la medicul Adina Olariu cu dureri inimaginabile. „Mi-a dat un răspuns ca la o prostituată” – FOTO

Acuzații grave aduse unei doctorițe de la Art Dentaire, din Iași! Pacientul susține că a plecat de la medicul Adina Olariu cu dureri inimaginabile. „Mi-a dat un răspuns ca la o prostituată” – FOTO

26 aug. 2021, 02:00,
Ciprian Boaru în Titlurile zilei

Doctorița Adina Olariu de la Art Dentaire este acuzată de un pacient că nu i-a aplicat corect tratamentele. Bărbatul susține că a fost batjocorit de doctoriță în momentul în care a cerut explicați. Patroana cabinetului are altă variantă, ce implică comportamentul dubios al pacientului

Medicul stomatolog Adina Olariu, care deține cabinetul Art Dentaire, este implicată într-un scandal, după ce un pacient a lansat mai multe acuzații. La începutul lunii august, Aurelian Mineață s-a hotărât să-și rezolve problemele stomatologice. A profitat de faptul că în cartierul Dacia, din Iași, acolo unde locuiește, se află și cabinetul stomatologic Art Dentaire. A făcut o programare și s-a prezentat la doctorița Adina Olariu. Vizita la medic s-a terminat în momentul în care bărbatul ar fi cerut un bon fiscal după ce a achitat mai multe tranșe.

„Am fost la câteva ședințe pentru un detartraj, două plombe și tratament pentru două măsele. Am plătit peste 1.000 de lei, fără să primesc bon fiscal. Trebuia să-mi fac și un implant pe data de 16 august. La un moment dat , mă dureau măselele, iar mâncarea intra pe sub plombe, trebuia să folosesc o scobitoare. M-am întors la doctoriță și am întrebat-o de garanția lucrării și de ce nu am bon fiscal. Atunci, mi-a spus că nu-mi poate garanta nimic pentru că nu știa dacă eu am mâncat pietre sau nu. Mi-a dat un răspuns ca la o prostituată. Am dureri și acum, încerc să caut alt stomatolog”, a precizat Aurelian Mineață.

În edițiile trecute ale „BZI” a fost prezentat cazul unui medic care a dat în judecată Colegiul Medicilor Stomatologi, după ce un pacient l-a reclamat.

Doctorul Adina Olariu: „Vine un om și își bate joc de toate nopțile mele nedormite”

Contactată de reporterii „BZI”, medicul Adina Olariu a fost surprinsă de acuzațiile aduse de fostul pacient. A precizat că este exclusă ideea că ar fi aplicat un tratament necorespunzător. Femeia lucrează în domeniu de aproximativ 18 ani, dar nu s-a mai confruntat cu astfel de situații.

„Acest pacient a fost tratat cu respect, i-am oferit toată atenția, i-am administrat tratamente de calitate. Sunt dezamăgită că mă implică în acest scandal. Era frumos să-mi spună că e nemulțumit. A plecat după două-trei ședințe. Au mai fost pacienți nemulțumiți, ca la toată lumea. Dar pacientului i se explică. Majoritatea pacienților vin cu recunoștință și mulțumiri. Am terminat facultatea în 2003, așa ceva nu mi s-a întâmplat până acum. La noi nu primează prețul.

Mai întâi facem manoperele și apoi se plătește. Sunt un medic înclinat să rezolve aceste probleme. Domnul a dormit pe scaun de două ori, dormea și în sala de așteptare. Nu mi s-a întâmplat ca pacienții să doarmă pe scaun. Pacientul nu coopera. A trebuit să intervin cu asistenta. Îmi pare rău că sunt 18 ani de muncă și vine un om cu calitatea pe care o vedeți și își bate joc de toate nopțile mele nedormite”, a declarat doctorița. În acest context, pacientul caută o modalitate să recupereze banii plătiți la Art Dentaire.

Medicii stomatologi s-au revoltat în mijlocul pandemiei de COVID-19

În luna iunie 2020, medicii stomatologi ieșeni s-au revoltat după ce au fost scumpite materialele de protecție, produsele de sterilizare și dezinfectanții. Dr. Ana Maria Burdulea, medic stomatolog, a explicat pentru cotidianul „BZI” că, de pe data de 18 iunie 2020, de când s-au redeschis cabinetele de stomatologie, a scos din buzunar sute de lei pentru aceste materiale obligatorii. Totodată, a fost nevoită să reducă numărul de programări la jumătate din cauza timpului petrecut pentru dezinfecție și sterilizare.

Deși costurile s-au mărit de aproape 5 ori, numărul de pacienți s-a înjumătățit. Dr. Ana Maria Burdulea spunea că unele cabinete medicale și-au pus taxa COVID și, pentru a beneficia de un consult sau de un tratament, fiecare pacient plătea în plus 200 de lei. Totodată, prețurile au crescut după starea de urgență și pentru serviciile medicale. O extracție care înainte costa sub 100 de lei a ajuns la prețul de 250 de lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`