Prima pagină » Local » Acuzații grave aduse de un client al unui service din Iași: „Neseriozitate pe banii clienților la Racemi Car Service!“

Acuzații grave aduse de un client al unui service din Iași: „Neseriozitate pe banii clienților la Racemi Car Service!“

12 oct. 2022, 02:00,
Diana LEPȘA, în Local

În anul 2022, Andrei Stănilă și-a achiziționat un Land Rover care a fost reparat în prealabil la service-ul Racemi Car Service, în vara anului 2021. Fiind mecanic, acesta a verificat starea tehnică a mașinii și a rămas surprins să descopere că în zona unde s-au făcut reparații existau probleme cu adevărat grave. La Racemi Car Service s-au făcut reparații ce presupun desfacerea suportului de la motor

La o asemenea intervenție este foarte important ca totul să fie pus la loc exact la fel. Lucrurile nu stăteau așa. Dintre cele 4 șuruburi ce susțineau motorul, două erau lipsă, unu a fost strâns prea tare și, astfel, s-a rupt filetul, iar unu nu a fost strâns destul. Acest fapt putea duce oricând la căderea motorului în timpul mersului.

Văzând acestea, Andrei a rămas surprins, știind că orice service care ține la calitatea lucrărilor sale nu predă mașina cu asemenea probleme tehnice, fără ca măcar o foaie să fie semnată de către proprietar, precum că își asumă defectele în momentul preluării autovehiculului.

„La mașina respectivă s-au făcut reparații la motor. Acestea presupun desfacerea suportului motorului. M-am uitat pe sub mașină și am văzut un șurub care abia stătea. Suportul, după cum spune și denumirea, ține motorul și are patru șuruburi. Dintre acestea, două erau lipsă, unu avea filetul stricat și unu nu era strâns cât trebuie. Amuzant și riscant este că am mers și nu a căzut motorul“, spune Andrei Stănilă.

Reprezentanții service-ului spun că ieșeanul minte și că nu au mai avut la reparat un Land Rover de mai mulți ani.

„Totul este o invenție! Sunt cel puțin 7-8 ani de când nu am lucrat cu un Land Rover. La Racemi, Land Rover nu am avut la reparat“, precizează inginerul șef, Toma Daniel.

Totuși, Andrei Stănilă spune că are factura care atestă faptul că mașina a fost reparată la Racemi.

„Orice reclamație trebuie să fie făcută la noi. Nu comentez acuzațiile aduse“, se limitează să zică administratorul Racemi Car Service, Marius Piu.

În urmă cu 3 ani, Andrei a avut o problemă cu o mașină Renault Megane II, iar inginerul de la Racemi i-a spus că trebuie schimbată clapeta de accelerație. De fapt, era vorba despre un furtun care nu a fost pus la loc când s-a curățat clapeta de accelerație.

Multe persoane sunt nemulțumite de mecanicii de la Racemi Car Service

În ultima perioadă, mai multe persoane s-au plâns de faptul că ar fi avut probleme cu modul în care sunt reparate mașinile la Racemi Car Service.

De-a lungul anilor și-au construit reputația din încrederea și siguranța oamenilor care și-au încredințat mașinile pentru a fi reparate. În momentul în care au început să apară probleme la nivelul detaliilor observate de clienți, de la tinichigerie până la uitarea unor piese pe masa de lucru, când ar trebui să fie înapoi sub mașină sau sub capotă, încrederea a dispărut.

Clienții susțin că mecanicii greșesc chiar și lucruri simple. Astfel, au fost persoane care s-au plâns că refacerea unghiurilor de fugă a fost făcută eronat sau că unele piese au fost vopsite greșit. Alții acuză faptul că schimburile de ulei, pe care mecanicii sunt obișnuiți să le facă aproape în fiecare zi, au început să fie defectuoase.

„Mi-au schimbat alternatorul cu unul nou și au uitat să-mi conecteze electroventilatorul pentru răcirea antigelului și a fiert motorul! Domnul inginer nu a recunoscut nimic, doar nu o să-mi facă mașina fără bani. Paguba a fost de aproximativ 1.600 de euro“, se plânge Vasile Butnărică, un client al service-ului ieșean.

Un alt client susține că a avut mai multe probleme cu service-ul.

„Am schimbat la ei răcitorul de ulei, după un an a cedat. Am comandat la ei o aripă și o bară față, au venit zgâriate. Prețurile parcă sunt puse din burtă! Piesele sunt aduse din combinații, încât să le meargă lor treaba! Neprofesionalism total, de la A la Z. Nu își respectă clienții!“, acuză Roxana Leonte.

Toate aceste acuzații sunt considerate invenții de către cei de la Racemi.

„Sunt invenții. Nu s-a plâns absolut nimeni că a lipsit vreo piesă! Recenziile la toate service-urile sunt cam la fel. Nu vin să se plângă la noi, dar își dau cu părerea, fără să fie neapărat în măsură. La noi, totul e filmat!“, comentează inginerul șef, Daniel Toma, în legătură cu acuzațiile de neseriozitate pe banii clienților de la Racemi Car Service.

Comentarii
  • O adunatura de idioti, Piu, un mare cretin, acolo mereu fac angajari, ala nu e service auto, e incubator de prosti!

  • Domnule inginer , candva am lucrat la o firma de distributie , pe vremea aia erau minunatele papuc -uri la putere , atat diesel cat si benzina , societatea respectiva avea si un contract de mentenanta pentru intretinerea masinilor din dotare,dar de cate ori aduceam masina din dotare , specific ca mergeam doar eu cu ea si o cunosteam ca pe mine , deci,si de cate ori preluam masina din acest service minunat , odata nu a fost facuta treaba ca lumea .
    Se schimbau piese si atat , fara reglaje , fara probe de stand la frani , motorul uneori mergea mai prost fata de cum il aduceam , facturi se faceau,erau achitate,insa de fiecare data cand sesizam ca defectul meu nu e rezolvat , se prelua masina,se factura din nou ,o luam putin mai bine si atat.
    Pana nu i-am spus patronului ca eu nu ma mai urc pe masina , fiindca nu sunt in siguranta in ea , si ca plateste facturi , mari cate o data,cum spun si altii , preturi parca puse din burta , si problemele nu sunt rezolvate , s a sesizat si impreuna cu seful de parc auto au ales alt service.
    Nu stiu in prezent care mai este situatia , desi se pare ca nimic nu s a schimbat , insa eu de atunci nu am mai calcat in acel service sau magazinul de piese ce l aveau deasupra , mai rau ,cand auzeam pe unii amici unde au dus masina ,ii avertizam sa se astepte la orice , si chiar asa , la preluare probleme nerezolvate total sau umblat si nepus la loc corespunzator,desi domnul spune ca acum sunt camere ,pe camera,draga domnule ,nu se vede cum si cat strange un surub sau o piulita mecanicul sau ucenicul sau daca a mufat corect o mufa pe partea electrica.
    Nu am nimic cu acei oameni sau acest service , doar spun din experienta mea cu ei , pentru mine nu au fost de incredere ,neprofesionisti uneori pot spune.

  • Fake news

  • Simion Bogdan

    Am avut doar experiente pozitive cu acest service.
    Recomand !

  • Georgiana Coman

    Chiar sunt profesionisti si au traditie.
    Linsaj mediatic !!!

  • Foarte adevarat, am avut numai probleme cu ei, nici la dusmani nu le-as recomanda asa gunoi ordinar de service.

  • Alex Diaconu

    Service f bun, mi-au rezolvat toate problemele.
    Si la preturi stau bine.
    Vad ca parerile sunt impartite, eu am fost f multumit.

  • Fac treaba buna, sunt profesionisti .
    Recomand inginerul Daniel !

  • Mult noroi, prea putin adevar.
    Unii au devenit hateri de meserie, probabil aia care nu au realizat nimic in viata.
    Baietii chiar sunt profi.

  • Dumitru Mihai

    Aberatii si mult venin.
    Voi nu stiti ce insemna un service prost.
    Asta cu siguranta nu este, chiar am avut doar experiente placute si mi-au rezolvat chestii la care si reprezentanta se uita ca curca-n lemne.

  • cel mai varza service.

  • Recomand Racemi Car Service !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *