În perioada 27-28 decembrie 2024, PPC Energie și PPC Energie Muntenia vor efectua lucrări de actualizare a platformelor online de comunicare cu clienții, motiv pentru care site-ul oficial al PPC Energie, www.ppcenergy.ro, va fi temporar inaccesibil.
Aceste măsuri fac parte dintr-un proces mai amplu, menționat și în anunțurile oficiale, vizând îmbunătățirea serviciilor oferite clienților.
Servicii PPC Energie întrerupte temporar în perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025
În același context al actualizării infrastructurii IT, unele servicii oferite de PPC Energie vor fi suspendate pentru o perioadă limitată, în intervalul 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025.
Printre acestea se numără aplicația mobilă myPPC, care va fi indisponibilă pe toată durata actualizării sistemelor informatice, ce sunt esențiale pentru fuziunea celor două entități de furnizare de energie din cadrul grupului PPC din România. Compania lucrează la integrarea și consolidarea acestora pentru a oferi un serviciu mai eficient și mai complet clienților săi.
Suport pentru clienți disponibil în perioada de întreruperi
În ciuda întreruperii serviciilor online și a aplicației mobile, PPC Energie asigură suport continuu pentru clienți. Astfel, în zilele de 30 și 31 decembrie, precum și pe 3 ianuarie, operatorii call center-ului vor fi disponibili pentru a prelua și înregistra solicitările acestora.
Clienții pot contacta PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil atât din România, cât și din afacerea țării, între orele 8:00 și 20:00, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.
Opțiuni de plată în perioada de actualizare a serviciilor
În intervalul de actualizare a sistemelor, clienții PPC Energie vor putea efectua plăți doar prin intermediul partenerilor bancari sau prin transfer bancar. De asemenea, vor putea utiliza automatele de plată de tip self-pay, disponibile pentru cei care preferă să plătească în numerar. Aceste automate sunt amplasate în locații precum magazinele PPC Energie din București și alte zece județe, dar și în rețelele de magazine mari, precum Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour și Kaufland, și în diverse alte unități alimentare. Clienții care optează pentru plata în numerar pot efectua aceste plăți până la data de 5 ianuarie 2025, iar tranzacțiile vor fi procesate și înregistrate de PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025.
O noutate pentru acest final de an o reprezintă soluția de plată prin POS, implementată în majoritatea magazinelor PPC Energie, care permite clienților să își plătească facturile direct în locațiile companiei.
PPC, liderul pieței de energie din sud-estul Europei
PPC continuă să își consolideze poziția de lider în sectorul energetic din sud-estul Europei. Cu o capacitate de producție de 10,8 GW, PPC este un actor important pe piețele din Grecia și România, furnizând energie pentru aproximativ 8,8 milioane de clienți din aceste țări. Compania livrează anual aproximativ 33 TWh de energie electrică, consolidându-și astfel statutul de lider regional.
În plus, PPC se remarcă și în domeniul energiei curate, având o capacitate operațională de 4,7 GW din surse regenerabile. De asemenea, compania este în plină expansiune, cu proiecte noi în diverse etape de construcție, care însumează 2,8 GW, și cu un portofoliu de 20 GW aflat în faza de planificare, continuând să dezvolte soluții inovatoare pentru a răspunde cerințelor pieței energetice din regiune.
Aceste măsuri de actualizare și îmbunătățire a sistemelor reflectă angajamentul PPC de a oferi servicii de calitate superioară, într-un sector în continuă schimbare și adaptare.