Prima pagină » Local » Accident grav pe centura Iașului. O persoană a murit după ce un autoturism a izbit din plin o căruță – EXCLUSIV, UPDATE

Accident grav pe centura Iașului. O persoană a murit după ce un autoturism a izbit din plin o căruță – EXCLUSIV, UPDATE

23 oct. 2024, 19:22, 15 ,
Redacția BZI în Local

În urmă cu puțin timp a avut loc un accident rutier pe centura Iașului. Din primele informații deținute de reporterii BZI, se pare că un autoturism a intrat într-o căruță.

UPDATE 3: IPJ Iași, detalii cu privire la producerea accidentului rutier.

„În seara zilei de 23 octombrie a.c., în jurul orei 19.00, polițiștii ieșeni au fost sesizați prin apel 112 cu privire la producerea unui accident rutier, care a avut loc pe VO 28 D, din județul Iași.

Din primele cercetări efectuate la fața locului a rezultat faptul că un bărbat, de 45 de ani, ar fi condus un atelaj hipo, neînregistrat și nesemnalizat corespunzător, dinspre localitatea Dancaș către localitatea Cornești, iar la intersecția cu VO 28 D, nu ar fi acordat prioritate de trecere unei autoutilitare, moment în care a intrat în coliziune cu aceasta.

În urma evenimentului rutier și a manevrelor de resuscitare, cadrele medicale prezente la fața locului au constatat decesul bărbatului de 45 de ani.

Conducătorul autoutilitarei a fost testat alcoolscopic, rezultatul fiind negativ.

În cauză a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ucidere din culpă”, au transmis reprezentanții IPJ Iași.

UPDATE 2: Bărbatul care se afla în căruță a murit, după ce a fost resuscitat.

UPDATE 1: Căruțașul nu s-a asigurat la ieșirea de pe un drum secundar, moment în care a fost izbit de autoturismul care circula regulamentar.

„Accident rutier pe DN 28D (Centura Iași), km 11-12, între un autovehicul de marfă și o căruță. Trafic dirijat de Poliție”, transmite DRDP Iași.

Știre în curs de actualizare!

Comentarii
  • Știți din ce an sunt interzise căruțele pe șosele ? Cam în ce secol suntem ?
    Calul a scăpat cu viață săracul ?
    Care este alcoolemia betivanului din căruță ? Ca mai era un pet neterminat de bere de 2 litri pe jos . O fi băut și o sticlă de vodcă la “ magazin” ?

    • Omul traversa strada sa mearga acasa, alt drum nu are pe unde. Urme de frana nu erau, asa ca era si viteza.

      • Serios? Nu are pe unde? Dar masinile din satul ala pe unde merg? Tot pe camp? Pacat de cal.

        • Habaucule, masinile tot merg neregulamentar, pentru ca nu ai pe unde merge din dancu, doar traversand centura. Mars in plm de expert de canapea.

  • Asa s-a intamplat si pe 19 Mai cu motococlistii omorati fara vina, si pe Socola:

    ,,Tragedie: Patru persoane au murit într-o mașină electrică Tesla care a izbucnit brusc în flăcări – În Marea Britanie, incendiile cauzate de bateriile litiu-ion au crescut cu 70% în 2023
    https://www.activenews.ro/thumb-888?/articole/192768.jpg
    Un accident tragic a avut loc în Franța, unde patru persoane și-au pierdut viața în urma unui incendiu izbucnit la un vehicul electric Tesla. Conform informațiilor furnizate de Daily Mail, tragedia s-a petrecut în apropierea orașului Niort, sâmbătă seara, în jurul orei 22:45, ora locală. Incendiul violent a dus la moartea șoferului și a celor trei pasageri, după ce mașina a intrat în coliziune cu mai multe indicatoare rutiere la o viteză ridicată. Din păcate, salvatorii nu au mai putut face nimic pentru victime, acestea fiind deja decedate la sosirea lor, conform declarațiilor poliției locale, relatează AZNews.ro.
    Până în acest moment, cauza exactă a incendiului rămâne necunoscută, iar o anchetă a fost deschisă pentru a clarifica circumstanțele acestui accident devastator. Un oficial local a declarat că „a fost deschisă o anchetă pentru a stabili cauzele și circumstanțele accidentului mortal, o anchetă în timpul căreia se va solicita expertiza asupra vehiculului.”
    Acest incident adaugă noi semne de întrebare privind siguranța mașinilor electrice, în special a celor produse de Tesla, companie fondată de Elon Musk. Tesla a fost implicată în mai multe controverse legate de siguranța vehiculelor sale. De exemplu, în aprilie, compania a ajuns la un acord cu familia unui inginer care a decedat în 2018, după ce vehiculul său Tesla Model X s-a prăbușit pe o autostradă din Silicon Valley în timp ce funcționa pe pilot automat.
    În decembrie 2023, Tesla a fost nevoită să recheme peste două milioane de vehicule electrice în service în Statele Unite și Canada din cauza unor posibile riscuri legate de software-ul de pilot automat și riscul de coliziune. Acest nou incident adaugă presiune asupra Tesla și ridică noi semne de întrebare privind fiabilitatea vehiculelor electrice în general, mai ales în contextul incendiilor produse de bateriile litiu-ion.
    Problemele legate de bateriile litiu-ion nu sunt limitate doar la mașinile electrice, acestea afectând și bicicletele și trotinetele electrice. În Marea Britanie, incendiile provocate de bateriile acestor vehicule au crescut cu 70% în 2023, fiind raportate 270 de incendii doar în ultimul an.
    Dificultatea stingerii incendiilor la vehiculele electrice este un alt aspect îngrijorător. Pompierii raportează că incendiile provocate de bateriile acestor vehicule sunt mult mai greu de controlat decât cele la vehiculele cu motoare pe benzină sau diesel. Cauza este reprezentată de procesul de „fugă termică”, prin care energia stocată în baterii este eliberată sub formă de căldură, generând flăcări intense și vapori toxici, precum cianura de hidrogen și monoxidul de carbon. În astfel de cazuri, pompierii trebuie să trimită două unități pentru a stinge focul, față de o singură echipă necesară în mod normal pentru vehiculele cu motoare convenționale.
    Încă nu există un consens privind cea mai eficientă metodă de stingere a incendiilor la vehiculele electrice. Pompierii experimentează diverse soluții, cum ar fi scufundarea mașinilor în apă, utilizarea spumei sau acoperirea acestora cu pături ignifuge, însă provocările persistă, iar autoritățile se confruntă cu dificultăți în gestionarea acestui tip de incidente. În comparație, un incendiu obișnuit de mașină necesită între 220 și 400 de galoane de apă pentru a fi stins, în timp ce pentru vehiculele electrice sunt necesare până la 6.600 de galoane.’’
    https://www.activenews.ro/externe/Tragedie-Patru-persoane-au-murit-intr-o-masina-electrica-Tesla-care-a-izbucnit-brusc-in-flacari-In-Marea-Britanie-incendiile-cauzate-de-bateriile-litiu-ion-au-crescut-cu-70-in-2023-192768

    Panică uriașă: O mașină electrică a luat foc din senin într-o parcare subterană: 140 de vehicule avariate, 23 de persoane internate în spital, 700 de locuitori, evacuați – VIDEO
    O mașină electrică Mercedes Benz, cuprinsă de flăcări în timp ce se încărca bateria – nimeni nu a putut să stingă focul ce s-a extins – VIDEO
    Un Audi electric, lăsat la încărcat, a luat foc și a explodat pe un bulevard din Satu Mare – VIDEO=

    • Daca am inteles bine , caruta era electrica!! Care puii mei e legatura intre ce scrie in stire si ce bolmojesti tu in postarea ta?

  • Sa de-a Dumnezeu că aceeași soartă sa o ai tu sau cineva drag ție din familie ….

    • Țăranu beat turtă în căruță

      Să moară bețiva de măta în șanț Nicule giolată de un căruțaș mort di beat ca asta

  • Știe cineva ce viteză avea mașina ? Mă gândesc ca dacă avea viteză regulamentară avea timp să evite sau impactul ar fi fost mai blând .
    EXACT ….avea viteză

    • Clar ca nu ai carnet. Choar daca ai 40 Km/h, daca nebunu’ iti sare in fata, nu mai ai timp sa opresti. In plus, nu era in localitate. Asa ca treaba cu viteza cade.
      Clar, via e a melteanului de carutas. Si a poliistilor care stau in birouri, pe banii nostri. Unde plm sunt patrulele? De ce politia rutiera nu vegheaza la securitatea noastra, ca doar pentru asa e platita.

  • Ba băiatule eu mă apropii de 1mil de km și nu doar în Ro .Si pentru cunoștințele tale generale în Europa nu vezi poliție prin intersecții sau mai știu eu ce . Subt camere radar peste tot alea te țin în frâu și multe altele . De fapt degeaba îmi bat capul cu tine ca tu ești acela care tot timpul ești contra .Probabil faci intenționat ca să scrie lumea
    Un lucru este sigur ,nu prea ai ieșit din Iași ,AŞĂİ?Iati un bilet până în Danemarca ca nu costă mult și ai să zici ca ești într-o altă Galaxie

  • Nu mai este mult si fiecare dintre noi va avea un membru de familie ranit/mort intr-un accident rutier…Nu se respecta distanta minima intre masini, nu se circula cu centura de siguranta pe locurile din spatele masinii, nu sunt centuri de siguranta in microbuze sau autocare din afara orasului. Soferii de autocare/microbuze vorbesc la mobil pe toata durata calatoriei iar pasagerii nu i-au atitudine.
    Politia este indiferenta iar lucrurile au scapat de sub control… Am circulat in multe tari straine si cum intru in Romania brusc imi dispare relaxarea, sofatul aici este un stres, indiferent ca esti in localitati sau in afara. Prin sate tre sa fii atent la carute, biciclisti, pietoni pe carosabil, in orase tre sa fii cu ochii in patru la intersectii si nu numai. Distanta minima e ceva inexistent, vorbitul la mobil e ceva banal, viteza maxima nu se respecta decit daca e radarul prin preajma. Nu mai spun de condusul baut la volan. Pina ce politia nu-si va face treaba si impreuna cu primariile sau adminsitratorii de drumuri nu vor fi trasi la
    raspundere pentru fiecare accident, vom continua sa conducem in topul european al victimelor pe sosele!
    Romania ocupa de mai multi ani primul loc in UE dupa numarul de morti in accidente rutiere, aproape dublu fata de media inregistrata la nivelul Uniunii Europene (UE), arata statisticile privind securitatea rutiera, publicate de Comisia Europeana (CE). Politia nu ridica un deget, s-a generalizat regula ca nu exista reguli. Tara de corupti, sortiti pieirii. Putini sunt cei care fac o corelatie intre ce se intimpla si mizeriile din parlamentul nostru sau de la nivel local, unde primarii sint mina in mina cu potlogarii, iar viata locala este dominati de cumatrii si coruptie.

  • Cum ramane cu intrebarea?? Era sau nu era caruta pe baterii??

  • Șoferul era băut cred și avea viteză peste limita legală

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
17 februarie 2025
17 februarie 2025