Un ieşean a avut parte de surpriza vieții lui, după ce a dorit să-și repare telefonul la service-ul Gadget Shop Iași, aflat în zona Bulevardul Tudor Vladimirescu 107. Băiatul a achitat suma de 300 de lei pentru a-i fi înlocuit display-ul, însă nu a primit bon, chitanță sau factură, lucru ce i s-a părut ciudat. După circa 2 luni, s-a prezentat din nou la service pentru a ridica mobilul, dar avea să constate că acesta fusese dezmembrat fără acordul său
Rămas fără telefon mobil, Ștefan a dorit să facă povestea cunoscută pe Facebook, prin intermediul unei prietene, sperând să nu mai pățească și alte persoane această neplăcere. Informat despre întâmplare, Alin Nechita, proprietarul Gadget Shop Iași, susţine că situaţia nu este reală și dorește să-și facă dreptate în instanță.
Un ieșean a avut parte de surpriza vieții lui la un service din Iași: „Nu mi se pare corect să duci un telefon ce are o singură problemă şi să nu-l primești înapoi!”
Adina Cristina Jitaru susține că prietenul său, Ștefan, a dorit să înlocuiască display-ul telefonului la service-ul Gadget Shop Iași, care este deținut de Alin Nechita. Pentru aceasta, Ștefan ar fi achitat 300 de lei. Întors după câteva zile ca să-și ridice telefonul, i s-au mai cerut încă 100 de lei, sumă pe care clientul nu a putut să o plătească, susținând că va reveni în scurt timp după mobil. Băiatul s-a întors acum câteva zile pentru a intra în posesia telefonului, dar avea să afle cu stupoare că a fost dezmembrat fără acordul său.
„Prietenul meu (Ștefan) a dus la service-ul Gadget Shop Iași un telefon ce a avea o singură problemă, cu display-ul. A achitat atunci 300 de lei. Nu a primit bon, factură sau chitanță. Nu l-a pus să semneze nimic. I s-a spus doar să revină după câteva zile să-l ia. Când a mers, i s-au cerut alți 100 de lei. Nu a plătit atunci și a spus că o să revină, să-l țină acolo până se prezintă din nou în service. S-a întors după 2 luni, vineri, 30 septembrie. A mers să-l ia, dar i s-a spus că telefonul este dezmembrat complet și că nu i-l pot da. Nu i-au înapoiat nici telefonul, nici banii, cei 300 de lei achitați pe un display pe care nu l-a primit. Astfel că a plecat și fără telefon, și fără banii achitați.
Nu mi se pare corect să nu primim nimic, deşi am plătit. Nu mi se pare corect să duci un telefon care are o singura problemă, să nu-l primești înapoi şi să mai pierzi şi 300 de lei pe nimic. El nu mai are deloc telefon acum, a rămas fără nimic. Am trimis şi o reclamaţie la ANPC, aştept răspunsul lor. Eu am făcut postarea pe Facebook şi am întrebat dacă e normal, dacă au pățit şi alți oameni ceva asemănător, am scris tot ce mi-a povestit prietenul meu, întrucât el a rămas fără telefon și nu are de pe ce comunica cu oamenii ca să le explice situația. Într-adevăr, sunt persoane care au scris în comentarii că au avut incidente neplăcute cu acest service. Am lăsat și review negativ pe pagina lor”, a precizat Adina Cristina Jitaru.
Alin Nechita: „O să facem şi noi o sesizare organelor abilitate pentru calomniere şi prejudiciu!”
Alin Nechita, proprietarul service-ului Gadget Shop Iași, susține că această situație nu este reală, motiv pentru care nu-i poate înapoia băiatului nici telefonul mobil, nici cei 300 de lei achitați pentru înlocuirea display-ului.
„În urma postării făcute, m-a contactat proprietarul service-ului și a mințit, spunând că băiatul nu s-a prezentat la service. A căutat diverse scuze pentru toată situația, însă nicio rezolvare. Nu ne-a înapoiat nici telefonul, nici banii, nu ne-a înmânat niciun bon. I-am spus să se uite pe camerele de filmare din ziua respectivă, dar susține că prietenul meu nu a dus telefonul la service. Ștefan a discutat cu angajatul care s-a ocupat de comanda sa, dar acesta l-a luat la mișto, i-a spus că n-are ce să facă, deoarece l-a dezmembrat fără acordul lui. I-am propus proprietarului să discute cu angajatul lui, dar nu dorește. Ștefan spune că l-a văzut pe acesta în service, când vorbea cu angajatul, dar că nu a intervenit în discuţie. Acum proprietarul minte și spune că nu are ce să facă, nu are de gând să ne înapoieze nici banii și nici telefonul” a adăugat prietena lui Ștefan.
Proprietarul service-ului dorește să sesizeze organele abilitate, acuzând-o pe Adina Cristina Jitaru de calomniere și prejudiciu de imagine.
„Situaţia nu este reală. Am luat legătura cu doamna care susţine că a lăsat telefonul la noi, dar pe înregistrările video din perioada în care spune că a fost în magazinul nostru nu a putut fi identificată. Din acest motiv, am rugat persoana care spune că l-a lăsat să vină să discutăm personal, să înțelegem situația. Dat fiind că anumite informații nu se sincronizează, o să facem şi noi o sesizare organelor abilitate pentru calomniere şi prejudiciu”, a declarat Alin Nechita, proprietarul service-ul Gadget Shop Iași.
Un ieşean a avut parte de surpriza vieţii, după ce a apelat la serviciile unui service din Iași. A rămas atât fără telefon mobil, cât și fără 300 de lei, sumă pe care o achitase pentru a-i fi înlocuit display-ul.
Niciodată nu se percepe banii înainte de a fi reparat telefonul…e vrăjeală sa denigreze service ul!!! Repar de mult telefoane la domnul Alin Nechiță și niciodată nu sa întâmplat sa nu îmi înapoieze telefonul și niciodată nu mi s au cerut banii înainte!
Merg la Gadget Shop din Tudor de ani zile pentru ca sunt cei mai serioși. Pe lângă preturile decente, sunt cu adevărat profesioniști. Nu mi-au cerut niciodată banii înainte și mereu am predat telefonul pe baza unei fise de constatare pe care am semnat-o și am primit și eu un exemplar. Inclusiv am primit mereu bon fiscal. Atât Alin Nechita cât și băieții de la service sunt oameni corecți și foarte buni in ceea ce fac.
Nu cred ca este reala povestea clientului…Este un service de telefoane foarte ok..
Eu nu am fost niciodată la ei pt că nu am avut probleme până acum dar toată povestea parcă nu o cred….auzi, a mers și după două luni!probabil presupusul client și prietena lui suferă de nebăgare în seamă
Sunt client al acestui service și chiar daca ma cunosc personal cu Alin, primesc fișă de service de fiecare data and las ceva la reparat.
VRAJEALA! Concurența se plictisește!
am reparat de multe ori telefoane la acest service gsm, sunt ok tipii de acolo!!!
E bine de stiut si de evitat acest „service”…
De ani de zile vizitez service-ul cu deznodamant fericit, cineva se plictiseste sau vrea sa defaimeze.
Sigur nu a dus telefonul la amanet și a spus ca la service? Nimeni nu îți ia la reparat ceva, fără sa îți dea o foaie de service în care spune defectul. Cu ce va supărat dl de la service????
Cand esti cel mai bun din oras asa se manifesta concurenta. Inventeaza ceva poate poate or sa castige si ei cativa clienti.
Am fost de doua ori la ei vara aceasta. Super ok oamenii
Am fost de doua ori la ei vara aceasta. Super ok oamenii
Cand esti cel mai bun din oras asa se manifesta concurenta
interviu lu`ma-sa, tat`su, vecina, vecinu nu ia?
Daca e adevarat iti daramam servisul direct si sunam si militia atunci pe loc, c am suna a vrăjeală dupa 2 luni sa vii dupa un telefon.
Vrajeala, service-ul e ok, iti da bon de intrare pt piesa din service. Capul sus Alin, calonmiatorii sunt mincinosi!!
Am 2 telefoane reparate si schimbate display-ul la Gadget Shop niciodata nu am avut probleme si fac o treaba foarte buna, aceasta poveste sigur este inventata ca sa denigreze afacerea va rog nu mai postati stiri fara sa verificati si sa investigati exact ceea ce s-a intamplat!
Alin Nechita poate fi considerat reper de corectitudine pentru cei in domeniu.
fata face videochat….. e si putin ciudata asa de fel…
Toți folosesc piese de schimb care te țin maxim 1 an și cv.
Asta si-o pus toti pretenarii sa posteze ca vezi Doamne ce mai service nemaivazut. Plangere penala de furt trebe si gata.
curios ca „service-ul cu probleme” e vis-a-vis de gsm zone, locul in care iti umba in telefon si te trezesti cu piese in minus si facturi umflate, n-as zice ca miroase a rahat dar s-au cam aburit geamurile…
Treaba e cusuta cu ata alba , nu am fost vreo data la acest service , insa , ori de cate ori am dus la reparat ceva , se inmaneaza un bon de comanda sau service ,foaie comanda sau service sau cum vrea fiecare sa spuna , cu care mi se precizeaza ,ca la ridicarea respectivului obiect din service, sa-l am la mine pentru confirmare. Acel bon de fiecare data are mentionata societatea respectiva , denumirea obiectului lasat , defectul sau piesa comandata,plus stampila unitatii service.
Baiatul respectiv ,cred,a spus si altcineva aici , posibil sa fi fost pe la amanet cu el , dar ma indoiesc ca il primeste careva cu defect , ori a aruncat vorba ca e la service dar el sa-l fi vandut , probabil ca si piesa de schimb , ori sa fi facut orice altceva cu el dar numai la service sa nu-l fi dus……avea omu nevoie de bani….dar sa revii la doua luni la service dupa telefon e prea tras matza de coada,prea vraja marii….mai degraba ar recunoaste ca l-a facut bani si sa nu-i mai bage si pe altii in rahat , atat prietena sau ce o mai fi cat si service-ul…
De la începutul declaratiei Dvs este cât se poate de clar ca este un FALS ceea ce Spune-ți. Ați menționat ca ați plătit 300 RON dacă era așa aveați in posesia Dvs o fisa de service unde este trecut modelul de telefon , prețul și mult mai multe informații despre cine și ce a lăsat in service și in ce stare este obiectul respectiv. Ba mai mult “păgubita” fiind ați revenit cu banii sa luați telefonul, care bani?! ca tocmai Spune-ți ca i-ați dat . Nu ați specificat motivul pentru care vi s-a spus ca mai costa 100 RON in plus . ?! Adică înțelegem de la Dvs ca “ați vrut sa fiți păgubita “. Intenția dvs de fapt nu este sa va Rezolvați o problema ci de fapt sa murdăriti imaginea service-ului.
asta e data pe publi24 de la 17 ani . s-au inmultit escortele si probabil duce lipsa de clienti . o panarama care isi face publicitate
asta e escorta prin nicolina .
adinooo ai confundat ziarele . asta e de stiri nu de prostituate
Alin Nechita ești cel mai bun și tu știi asta.Noi venim cu drag, ori de câte ori avem o problemă la un telefon și nu putem decât sa îți mulțumim pentru ceea ce faci!Restul sunt povești de nimic.
Alin Nechita ,ești cel mai bun și tu știi asta.Noi de câte ori am avut probleme cu telefoanele, le ai reparat cu responsabilitate și nu putem decât sa îți mulțumim pentru asta.Despre această minciuna de 2 bani,pot spune ca nu te caracterizează și cu siguranță este o calomnie!
Ai dus tel la amanet fără sa știe prietena și ai găsit apoi o minciuna sa I o prezinti 😉
Nu te așteptai sa facă asta nu ???
Sper sa te dea în judecata și sa te pună instanta sa faci postări în fiecare zi cu scuzele de rigoare !
Mincinoși!
Serviciile sunt de calitate la acest service !
Numai minciuni!!!! Alin este un om cu bun simt si un profesionist desavarsit!
La câte telefoane le-or trece ăstora de la service-uri prin mâini, sigur își bat ei capul să fure unul spart…
Nu cred asa ceva,minciuni,sunt foarte ok tipii
Nu cred asa ceva,minciuni,sunt foarte ok tipii
Îl recomand pe om, e ok.
Nu mai furați curent!!!
Nu am fost niciodată în acel servis,dar nu as crede că băieții ar face pagube clientului ,mai ales că avea display-ul spart.Cîte telefoane foarte moderne trec pe mîna lor…
Vrajeala multa,acest service e prea profesionist .Plus de asta, poate ai deranjat pe vreun vecin concurent Alin……eu stiu
Sunt serioși și profesioniști la service!!! Nici cu plata și bonurile fiscale nu sunt probleme! Cine merge după 2 luni după telefon???! De ce nu l-a „lăsat” 2 ani?!
Sunt serioși și profesioniști la service!!! Nici cu plata și bonurile fiscale nu sunt probleme! Cine merge după 2 luni după telefon???! De ce nu l-a „lăsat” 2 ani?!!!