Luna noiembrie nu a început tocmai bine pentru un tânăr ieșean. Acesta a vrut să-i facă un cadou soției și a mers la magazinul Beautik Haute Parfumerie din Palas Mall Iași. Când a ajuns acasă, a constatat că sticla era fisurată și că parfumul era vărsat în cutie
Marți, 1 noiembrie 2022, în jurul orei 15:00, Răzvan Ivan a mers la Beautik Haute Parfumerie pentru a achiziționa un cadou pentru soția lui. Ajuns în magazin, lucrurile au funcționat normal, cu oferte, prezentări de produs și alte amabilități pentru a crea o experiență care să te determine să cumperi. Însă situația nu a fost pe măsura așteptărilor și acasă.
Parfum cu aromă de scandal: Ce experiență a avut un ieșean la o parfumerie de lux
Răzvan Ivan, un tânăr ieșean, a mers la mall pentru a-i lua un cadou soției. Dorința acestuia de a-i pregăti o surpriză s-a dus pe apa sâmbetei, întrucât parfumul achiziționat a fost stricat. După prezentarea mai multor variante, clientul a mers pe varianta propusă de vânzătoare, anume parfumul Madawi. Conform celor spuse de Răzvan Ivan, lucrurile ciudate au început să se petreacă după ce a achitat produsul.
„După ce am achitat, doamna respectivă mi-a sugerat o hârtie creponată roșie pentru a acoperi parfumul aflat în punga de cadou, iar mai apoi a pulverizat parfum din mostră peste”, povestește Răzvan Ivan.
Când a ajuns acasă, bărbatul a observat că ambalajul în care era împachetat parfumul era pătat și avea un miros ciudat, semn că starea în care se afla nu era tocmai bună.
„Am așteptat ca soția să ajungă acasă. Când a desfăcut ambalajul, întregul pachet mirosea intens a parfum combinat cu ceva adeziv, semn că lichidul a curs în cutie. Am desfăcut cutia și în interior era curs parfumul”, menționează Răzvan Ivan.
Surpriza plăcută pe care voia să i-o facă soției s-a transformat într-o dezamăgire pentru bărbat, întrucât a găsit sticla fisurată.
„Fără să ating sticla de parfum am făcut o poză în care se vede o fisură ce mai apoi s-a transformat în crăpătura”, spune Răzvan Ivan.
Supărat și cu surpriza stricată, bărbatul a încercat să-și caute dreptatea. În urma celor descoperite, Răzvan Ivan a început să se gândească la soluții pentru remedierea situației.
De la un telefon la altul și multe e-mail-uri, bărbatul tot nu a reușit a reușit mare lucru, ba chiar a fost acuzat de angajații magazinului că îi „abuzează”.
„Foarte greu am dat de ei. Am sunat la un număr de pe site-ul lor, văzând că pe e-mail nu răspund, iar doamna respectivă a spus că o abuzez cu telefoane”, spune Răzvan Ivan.
În urma incidentului, bărbatul a făcut plângere la ANPC
Bărbatul a fost dezamăgit de relaționarea cu întreg magazinul, mai ales că nu se aștepta la această manieră de tratare a clienților din partea unui magazin de lux.
„Am făcut multe poze, clipuri video și am sunat la magazinul din Palas. Era colega doamnei care mi-a dat un mail cu reclamații. Supărat și nervos, în același timp, am trimis un mail cu poze, în care le-am spus, fără prea multe detalii, că parfumul este spart și că aș dori să rezolv situația. Nici nu m-am gândit că o firmă ca a lor nu mi-ar schimba produsul. Am primit a doua zi e-mail că au discutat cu domnișoara ce mi-a vândut parfumul, iar ea a spus că nu prezenta urme în momentul predării”, precizează Răzvan Ivan.
Costul parfumului a fost de aproape 1.200 de lei, însă ce a mai rămas din el este departe de a fi în conformitate cu suma investită.
Bărbatul a făcut și o plângere la ANPC și se pare că nu este singurul ieșean ce se plânge de acest magazin. O altă clientă a sesizat o situație similară.
„Am cumpărat foarte multe parfumuri pentru uz personal, dar și pentru cadouri. O singură dată am observat acasă că sigiliul era puțin dezlipit și în interior era scris «Ann». A fost schimbat, dar am rămas surprinsă că mi-a fost vândut așa! Nu am mai pus piciorul acolo, deși eram o clientă fidelă!”, spune Nicoleta Rusu despre pățania sa cu firma de parfumuri.
Reporterii BZI au contactat magazinul Beautik Haute Parfumerie, iar un angajat a comunicat faptul că este la curent cu acest caz, însă nu este abilitat să ofere alte informații. În această situație, s-a încercat obținerea unui punct de vedere din partea reprezentanților firmei de la București, însă aceștia nu au putut fi contactați telefonic.
Rămas fără surpriza pe care dorea să i-o facă soției, Răzvan Ivan s-a ales doar cu un parfum cu aromă de scandal și cu o pagubă de 1.200 de lei.
Niște șmecheri. Și eu mi-am luat țeapă cu un parfum de la eo
Dai mulți bani pe apă chioară. Niște hoți
Beautik Haute Parfumerie = cumpărați parfum de escrocherie ! Țepari jegoși !
1200 lei este un pret imens pt. un parfum arabesc. Nu se justifica oricum. OPC trebuie sa isi faca treaba prompt. Legea il protejeaza pe client.
plingere la OPC si magazinul ofera un parfum ok domnului sef ONOFREI FLorin si clientul o ia in mana!!! prost sa fii sa dai 1.200 lei pt un parfum, eu mergem intr-o vacanta
Nu te mai țigăni atâta. Dacă sticla era spartă când ai cumpărat-o sigur ar fi mirosit și ar fi fost deteriorat ambalajul, iar să zici că mirosea a adeziv sugerând că a fost lipită cu super-glue dovedește cât de retardat ești. Ai spart-o și încerci să-ți scoți banii. Vezi că nu ești la tine la Erbiceni.
Articol pe minciuna unui idiot . Ziariștii de CNN.
Mă dar prost mai ești!! Tu ai dat 1200 lei pe parfumul ăsta, iar pe alte site-uri este la 1/4 din preț!!
La ce cutie are acel parfum e can greu de crezut ca au spart ei sticla .
Protectia Consumatorului va da o amenda magazinului ( asta in conditiile in care are dreptate consumatorul). Ca sa recuperezi banii, trebuie sa te judeci cu firma. Vorbesc din proprie experienta.
Daca ajungi sa minti in halul asta pentru 1200 lei e clar ca nu iti permiti acel parfum .. ma mir ca nu l-ai cumparat in credit pe 10 ani ..
Jack pt.Cristian Dihor.Esti atat de prost ca nu stii ce ai citit in acest articol.Spune clar in articol ca vanzatoarea a dat cu mostra de parfum peste ambalaj,oare de ce ?Eu daca fac cadou un parfum unei persoane,trebuie sa parfumez acel ambalaj ca cel din cadou?Ce cap de creta ai.A fost parfumat cu mostra ca sa ascunda fisura sticlutei si a parfumul fost propus de vanzatoare pe care l-a acceptat,nu a fost ales din prima de catre client.Si daca vrea sa faca un cadou deosebit pentru o persoana importanta,este treaba lui ce face cu munca lui.
La banii aceștia merită de făcut o expertiză și se poate stabili cu certitudine care a fost cauza deteriorării sticlei de parfum.
@jack, dar prostul de Ivan nu s-a uitat la cutie când l-a cumpărat? A ajuns acasă după 5 ore de stat prin baruri, păcănele, autobuze, a mai dormit vreo două prin șanț, a spart sticla și a dat repede vina pe vănzătoare. La coteț țăranilor, nu mai veniți la mall, dați-vă cu colonie Farmec de 3 lei de la tonetă.