Prima pagină » Economic Local » A rămas șocată când a primit coletul de la eMAG. Ieșeanca a depus imediat reclamație la OPC

A rămas șocată când a primit coletul de la eMAG. Ieșeanca a depus imediat reclamație la OPC

07 iun. 2022, 02:00,
Raluca Costin în Economic Local

O ieșeancă care a comandat produse de la eMAG și le-a primit cu întârziere a rămas șocată când a venit curierul cu coletul. După ce i s-au luat banii din cont a fost înștiințată că trebuie să mai achite 1.000 de lei

Cătălina Munteanu, una dintre ieșencele care cumpără frecvent produse de la eMAG, a avut parte de surpriza vieții sale. A comandat două scaune auto, nu a primit comanda la timp și reprezentanții companiei i-au transmis că trebuie să mai plătească 1.000 de lei.

„La data de 30 mai 2022 am făcut o sesizare cu numărul de înregistrare 1843/30 mai 2022. Nemulțumirea vine ca urmare a încercării agentului comercial de a solicita noi sume, peste cele deja achitate pentru produsele comandate. Astfel, la data de 24 mai, am achiziționat de pe platforma eMAG două scaune auto pentru bebeluși, în valoare totală de 1.223 RON. Unul a costat 628 RON, iar celălalt 595 RON. Comanda este înregistrată cu nr. 255266319. Am primit mesajul de confirmare a plății și am fost înștiințată că voi primi produsele în intervalul 25-26 mai 2022. Pe data de 1 iunie 2022 am fost contactată de un operator eMAG și pentru că nu au respectat angajamentul de livrare, am primit un voucher compensatoriu de 600 RON. La data de 3 iunie, așadar la aproximativ două săptămâni de la momentul achiziției, la primirea pachetului, am fost înștiințată de distribuitor că trebuie să achit suma de 1.000 RON, în condițiile în care plata produselor si implicit a transportului, au  fost deja efectuate pe 24 mai 2022”, spune Cătălina Munteanu, reclamantă din Iași.

Situația femeii din Iași a fost prezentată în edițiile BZI anterioare.

Cătălina Munteanu, ieșeanca ce a comandat produse de la eMAG, nemulțumită de reacția reprezentanților companiei

Reclamanta din Iași mai spune că deși a discutat cu reprezentanții eMAG și a primit un voucher în valoare de 600 de lei pentru că nu a primit la timp produsele comandate a avut parte de o surpriză neplăcută când au fost livrate. A depus reclamație la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor (OJPC) Iași.

„Practic, comerciantul solicită o plată dublă pentru aceleași produse. Mai mult decât atât, niciun scaun din cele comandate nu costă 1.000 RON. Așadar, cum se stabilesc tarifele? După bunul plac? Rog aplicarea sancțiunilor ce se impun agentului economic pentru practică comercială incorectă, urmărind îmbogățirea fără just temei. Am agreat pe 1 iunie 2022, cu domnișoara Alexandra Duca, că o să primesc coletul cu cele două produse- scaune auto pentru bebeluși și pentru întârzierea suferită să primesc o compensație cu un voucher cadou de 600 RON. Pe data de 3 iunie 2022 am fost contactată de operatorul DPD, care însă mi-a solicitat suma de 1.000 RON. Am achitat integral cu cardul bancar, plata fiind acceptată. Pe cale de consecință, consider abuzivă și infracțională activitatea eMAG de a solicita plăți suplimentare, în condițiile în care am achitat deja. Practic, sunt aproape două săptămâni de când am achitat, și totuși nu beneficiez de produsele cumpărate. Cât trebuie să mai aștept? Până la majoratul copilului? Menționez că mă consider prejudiciată pentru că eMAG nu și-a respectat obligațiile față de un client bun platnic”, susține Cătălina Munteanu, reclamantă din Iași.

Femeia nu este la prima experiență neplăcută cu eMAG.

Compania eMAG este una dintre cele mai reclamate de către ieșeni

Cel mai mare magazin online din Romania este asaltat în ultimii ani cu reclamații. Cei care au comandat diverse produse de pe internet s-au plâns de întârzieri exagerate și de faptul că produsul nu a mai fost livrat, iar asta nu e tot. O mare parte dintre cei care și-au comandat produse de pe platforma eMAG și s-au săturat să tot aștepte s-au hotărât să anuleze comanda. Comisarii OPC au aplicat sancțiuni usturătoare după ce multe dintre reclamațiile primite s-au confirmat.

Reporterii BZI au trimis un e-mail către compania eMAG, prin care au solicitat un punct de vedere, dar, până la închiderea ediției, nu au primit niciun răspuns de la aceasta. Acum, rămâne de văzut ce se va întâmpla în cazul ieșencei care a comandat produse de la compania eMAG.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
25 decembrie 2024
25 decembrie 2024