Prima pagină » Economic Local » A început o afacere cu o investiție de numai 100 de euro, iar business-ul a explodat. Tânăra din Iași a apărut cu produsele sale în cele mai cunoscute reviste de modă. „Ne propunem să facem acest lucru la nivel global” – FOTO

A început o afacere cu o investiție de numai 100 de euro, iar business-ul a explodat. Tânăra din Iași a apărut cu produsele sale în cele mai cunoscute reviste de modă. „Ne propunem să facem acest lucru la nivel global” – FOTO

22 mai 2023, 02:00, 1 ,
Raluca COSTIN în Economic Local

Corina Dogaru, o tânără din Iași cu spirit antreprenorial, a început o afacere cu o investiție de numai 100 de euro, iar succesul a fost neașteptat. Bentițele și accesoriile create inițial pentru fiica sa au început să fie achiziționate de tot mai mulți clienți. Afacerea de succes a fost prezentată în cele mai cunoscute reviste de modă, precum Vogue, Elle și La Belle

Corina Dogaru, o tânără din Iași, în vârstă de 36 de ani, a dezvoltat un business cu produse pentru copii. În 2017 a investit 100 de euro în brandul „Anoucka”, iar acum se bucură de succes în toată lumea. Tânăra antreprenoare spune că pasiunea s-a transformat într-o afacere.

„Am lansat «Anoucka» în 2017, cu investiție de 100 de euro. O încercare, i-am spus eu. Practic, la momentul respectiv, doar am oficializat ceea ce era o mare pasiune pentru mine, anume să creez bentițe speciale pentru fiica mea. Așadar, am început acest business creând accesorii de păr și bentițe. Cu o diferență însă. Deși sunt doar niște accesorii în aparență, am acordat încă de la început foarte mare atenție calității.

De aceea, investiția mea, deși nu mare, s-a alocat achiziționării de materiale calitative. În spatele acestui brand se află un alt proiect pentru copii, conceput în 2011, odată cu nașterea primului copil în familie. Cumva, în domeniul textil am început atunci”, susține Corina Dogaru, fondatorul afacerii.

Corina Dogaru a început o afacere cu o investiție de numai 100 de euro

Tânără antreprenoare susține că cererea pentru accesoriile de păr și bentițe a crescut neașteptat de mult și este recunoscătoare clienților. Produsele se vând exclusiv online și au ajuns la clienții din toată lumea.

„Feedback-ul a fost pur și simplu extraordinar. Bentițele și accesoriile de păr au primit laude și aprecieri în valuri, transformându-se rapid într-o cerere masivă. Clienții nu au putut ascunde entuziasmul lor contagios, exprimându-și admirația față de designul creativ și calitatea excepțională a produselor pe care eu la început le cream doar pentru fiica mea.

Prin fiecare bentiță și fiecare accesoriu am reușit să transmit clienților un sentiment unic de rafinament și eleganță pe care îl admirau și îl doreau pentru copilașii lor. Am avut privilegiul de a dezvolta brandul 100 la sută online, iar asta a reprezentat un avantaj, deoarece prin intermediul magazinului online am reușit să ajungem în casele și în inimile părinților și copiilor din întreaga lume.

Odată cu succesul creațiilor «Anoucka» ce au tranziționat de la accesorii de păr la hăinuțe cu design-uri timeless și materiale premium, am văzut oportunitatea de a ne extinde și în alte zone ale lumii. Astfel, ne-am asociat cu magazine multibrand de prestigiu din diverse țări în Europa, State și Orient”, mai spune Corina Dogaru.

Un alt tânăr din Iași ce are o afacere de succes are numai 13 ani.

Povestea „Anoucka” a apărut în cele mai cunoscute reviste de modă

Succesul afacerii sale și povestea din spatele produselor au fost prezentate în cele mai cunoscute reviste de modă din lume.

„Experiența de a colabora cu echipele talentate de la Vogue, Elle și La Belle a fost absolut minunată. Am avut privilegiul de a împărtăși povestea noastră și de a evidenția valorile care stau la baza fiecărei creații «Anoucka». Am fost fascinați de profesionalismul și pasiunea cu care aceste publicații și-au abordat misiunea de a promova designul de înaltă calitate și creativitatea în lumea modei pentru copii.

În paginile acestor reviste am avut ocazia să prezentăm ținutele noastre cu detalii rafinate, materiale de calitate și design-uri inspirate. Am încercat să transmitem nu doar un stil unic, ci și un sentiment de poveste și bucurie pe care fiecare copil îl poate experimenta purtând creațiile noastre.

Aparițiile în Vogue, Elle și coperta La Belle Kidz Paris au fost o călătorie incredibilă în lumea modei care ne-a oferit o platformă pentru a împărtăși visurile și valorile noastre. Ne-am simțit onorați să fim parte din aceste publicații de prestigiu și suntem recunoscători că am putut contribui la diversitatea și frumusețea industriei modei pentru copii”, povestește Corina Dogaru.

Corina Dogaru: „Ne propunem să consolidăm și să extindem prezența «Anoucka» în întreaga lume”

În ceea ce privește prețurile, gama de produse „Anoucka” se încadrează între 10 și 350 de euro. Potrivit antreprenoarei din Iași, produsele cele mai vândute sunt bentița clasică și rochița elegantă. Corina Dogaru și-a propus extinderea afacerii.

„Primul loc în topul nostru îl ocupă, fără îndoială, bentița noastră clasică ce este chiar înregistrată la OSIM și EUIPO internațional. A fost această bentiță cu designul său rafinat și confortabil care a marcat începutul aventurii noastre în lumea modei pentru copii. Aceasta a devenit un adevărat simbol al brandului «Anoucka» și o alegere preferată a multor mămici și micuțe prin eleganța și versatilitatea sa.

Pe locul doi în topul nostru se află «vedeta» fiecărei colecții, anume rochița care emană magie și farmec în fiecare cusătură. Descoperim rapid acest aspect în primele noastre vânzări, deoarece rochița care este cel mai mult comandată atrage imediat atenția și inima voastră. Este momentul în care știm că am creat o creație specială și suntem copleșiți de fericirea că o putem oferi micuților voștri.

Ne propunem să consolidăm și să extindem prezența «Anoucka» în întreaga lume, continuând tradiția noastră de a aduce colecții vestimentare extraordinare în cât mai multe țări posibile. Suntem mândri să oferim produse de înaltă calitate, create cu atenție la detalii și pasiune în fiecare cusătură. Ne-am angajat să aducem eleganță și stil în viața câtor mai mulți copii, iar acum ne propunem să facem acest lucru la nivel global”, mai spune antreprenoarea din Iași.

Un eveniment dedicat designerilor a avut loc recent la Iași. Tânăra Corina Dogaru poate fi un exemplu pentru alte persoane care vor să își deschidă un business, întrucât a început o afacere cu o investiție de numai 100 de euro și s-a bucurat de un succes neașteptat.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`