A început coșmarul în traficul din Iași. De astăzi, 8 ianuarie 2025, șoferii vor petrece zeci de minute, bară la bară, pe străzile din municipiu
După zilele libere cu ocazia sărbătorilor de iarnă, majoritatea ieșenilor încep astăzi activitatea. Grădinițele, școlile și universitățile revin la programul normal, iar funcționarii publici revin la serviciu. În acest sens, reîncepe și traficul infernal din municipiu.
A început coșmarul din traficul ieșean. Șoferii petrec zeci de minute, bară la bară, pe străzile din oraș
Coșmarul șoferilor din Iași pare fără sfârșit. Fiecare arteră din municipiu este blocată, în tot orașul se circulă bară la bară, iar șoferii sunt cu nervii întinși la maximum. După o perioadă de „boierie”, cu trafic lejer și fără aglomerație în mijloacele de transport în comun, de astăzi, 8 ianuarie 2025, infernul revine pe străzile din municipiu.
Astăzi își încep activitatea în Iași cei aproximativ 60.000 de studenți, 117.000 de elevi, 12.000 de angajați din unitățile preuniversitare și 3.000 de angajați din instituțiile publice. Pe lângă aceștia se adună și pensionarii, dar și angajații firmelor private.
Astfel, tot orașul este blocat de autoturismele care înaintează cu greu, bară la bară, pe străzile din Iași. În zona Bucium, totul este blocat. Intrarea în oraș, prin Valea Lupului, este sufocată. Zona Păcurari este plină de autoturisme și nervi întinși la maximum. Zonele Poitiers, CUG, Podu Roș, Copou, Alexandru cel Bun, Mircea cel Bătrân, Galata sunt sufocate de trafic.
În același sens, ieșenii stau zeci de minute în stațiile de transport în comun pentru că, din cauza traficului aglomerat, în unele zone unde nu sunt benzi unice, autobuzele și tramvaiele ajung cu întârziere în stație. Mai mult, din cauză că Iașul nu dispune de un număr suficient de mare de tramvaie și autobuze, aglomerația din mijloacele de transport este sufocantă.
Mihai Chirica a transformat orașul într-un haos fără sfârșit
De când ocupă biroul de la Palatul Roznovanu, edilul Mihai Chirica nu a realizat nimic notabil în ceea ce privește infrastructura rutieră din Iași. Acesta s-a ocupat, preponderent, de plantat gazon și panseluțe. Edilul a promis proiecte peste proiecte, pe care le reactivează la fiecare campanie electorală, pasaje subterane, pasaje supraterane, însă niciun proiect promis nu a fost realizat în cei 10 ani de când ocupă biroul de la Palatul Roznovanu. Amintim aici de proiectul privind realizarea pasajelor supraterane în Podu Roș și care ar contribui substanțial la degajarea traficului. Însă, acesta a fost uitat în sertarele primăriei din anul 2020, atunci când Chirica l-a anunțat cu mare fast și pe care l-a promis și în campania electorală din 2024. Edilul a uitat și de promisiunea privind realizarea pasajului Anastasie Panu, pe care o amână de ani.
Singura sa realizare sunt machetele pe care le prezintă an de an și pe care le abandonează în sertarele de la Palatul Roznovanu. Mihai Chirica nu a vrut să construiască nicio stradă nouă în municipiu, din contră, a început zeci de șantiere pe străzile din Iași, haotic, și din cauza cărora traficul este sugrumat.
Astfel, a început din nou coșmarul în traficul din Iași, după perioada sărbătorilor de iarnă, în care șoferii au respirat ușurați.
Da, da, marele cosmar cu cate 2 cacanari intr-un cotet cu 4 roti care vor partie libera peste tot, numai si numai pentru ei. Smiorc, smiorc.
de pe 24 dec ora 0.00 pana 8 Ianuarie ora 6.00 chiar s-a simtit la strada la orice ora din zi si din noapte aerul mai curat. cum a inceput scoala numai poti respira. dimineata la 7.00 mori cu zile. zici ca stai langa refinaria Petrobrazi de langa Ploiesti.
Toti vor sa isi duca copilul pana la usa clasei si apoi ei la serviciu pana in birou daca se poate.
ati votat chirica, aveti chirica, ciocu mic 4 ani