CTP Iași anunță noi achiziții, iar compania intenționează să aducă panouri de informare noi pentru stațiile din oraș. Cele deja instalate vor fi îmbunătățite și vor oferi informații audio pentru nevăzători
În momentul de față, în municipiul Iași, sunt instalate 138 de panouri informative în mai multe stații. După ce va fi finalizată această achiziție, compania va primi încă 25 de panouri, iar cele vechi vor fi îmbunătățite cu un kit audio pentru nevăzători. În oraș, în total, sunt în jur de 300 de stații de autobuz sau tramvai.
CTP Iași cumpără panouri de informare
Termenul-limită de depunere a ofertelor este data de 21 iunie 2024. Valoarea totală a investiției ajunge la 2.733.354 de lei, fără TVA, undeva la 550 de mii de euro. Produsele vor fi furnizate în a doua jumătate a acestui an.
„SCTP vizează o achiziție integrată ce cuprinde echipamentul hardware, licență software/servicii de utilizare software, kit audio pentru nevăzători, precum și serviciile aferente, inclusiv mentenanța. Serviciile aferente sistemelor hardware și software, precum livrarea, instalarea, verificarea, garanți și mentenanța echipamentelor, trebuie să fie parte integrantă a ofertei”, se arată în documentație.
Contractul este împărțit în patru loturi. Pe lângă panourile noi, la cele deja existente va fi instalat un kit audio care va oferi informații pentru nevăzători.
„Servicii de utilizare software și servicii aferente – Platforma Digitala Deschia de Informare a Călătorilor – Lot 1. Furnizare a 25 de panouri infromative pentru stațiile de călători din municipiul Iași (inclusiv functionalitate audio pentru nevăzători), precum și serviciile integrate aferente pentru funcționarea acestora – Lot 2. Îmbunătățire a 138 de panouri informative existente – furnizarea kitului audio pentru nevăzătoir (inclusiv instalare) și furnizrea de routere locale 4G, precum și servicii integrate aferente pentru funcționarea acestora – Lot 3. Servicii de mentenanță a echipamenteleor îmbarcate de informare călători maximum 100 LCD-uri – Lot 4”, este specificat în caietul de sarcini.
Compania vrea să atragă publicul
Zilnic, mii de ieșeni folosesc mijloacele de transport în comun din oraș. Mulți călători vor să beneficieze de condiții mai bune și să fie siguri că se pot baza pe transportul public din Iași. Compania a avut mai multe probleme în special în ceea ce privește tramvaiele.
„Beneficiile aduse de achiziționarea panourilor informative pentru refugiile de călători din patrimoniul SCTP Iași SA sunt: încrederea publicului călător în transport public în comun; diminuarea timpului de așteptare a călătorilor; creșterea veniturilor; creștera nivelului de acuratețe al informații, astfel încât călătorii primesc o informație cât se poate de sigură. Ușurarea planificării călătoriei cu diferite linii de vehicule de transport în comun; creșterea transparenței operaționale; creșterea gradului de digitalizare a mobilității urbane; crearea unui sistem operațional și de informare a călătorilor integrabil și interoperabil”, este prezentat în caietul de sarcini.
CTP Iași va instala panouri de informare noi pentru încă 25 de stații din oraș.
Au pus un panou de informare in statia de la Piata Chirila si dupa cateva saptamani l-au scos nesimtitii lui Chirica…
E cam spalare de bani. 138 vor fi modernizate cu ce? Ca sa fie pentru nevazatori, mai pun un difuzor si gata. Dar ma intreb, inainte de a baga 500 de mii de lei, mai bine le lasau pe asta 138 si completau pana la 300. Si cand ai terminat cu cele 300, apoi poti sa te gandesti sa pui si pentru nevazatori, dar mie personal mi se pare o prostie fara margini. Mergeti si vedeti liftul din centru pasaj, barele laterale la csari la pod la gara, sunt folosite poate odata da cateva zile. Aberatii de masuri UE, ca multe alte masuri stupide venite de acolo.
Ok, este si asta un plus, dar serios, pleaca 41 din capat de la Piata Independentei pli, deja fara locuri la prima statie. Pe iurmatoarele statii devine dezastru, In Podul Ros sunt numai nervi si injuraturi. Nu mai zic ca sunt si multi copii care merg spre casa. Cred ca 41 ar trebui sa aiba o frecventa mai buna in intervalul 07-10 si 14-18, iar daca s-ar putea sa fie autobuze mai incapatoare, cred ca s–ar regla problemele pe acest traseu. Nu vreau sa ma gandesc la idea aia nastrusnica cand se punea problema scurtarii traseului doar pana in Podu Ros. Ar fi fost un dezastru. In statia aia mia si ingusta sa coboare sau sa urce cei care merg spre Ciurea.Doamne fereste. Daca s-ar face un metroul de suprafata, Ciurea, Visoianu, CUG, Nicolina, Gara, clar s-ar decongestiona mult aceasta zona.
Cât sos maro mai lingeți pe aici…🆘