Salt Bank, primul neobank românesc, marchează primele 100 de zile de la lansarea din această primăvară și anunță primele date privind profilul utilizatorilor din Iași și experiența bancară 100% digitală a acestora după ce au făcut saltul la neobanking. Într-un cadru prietenos, Gabriela Nistor, CEO Salt Bank a răspuns prompt curiozităților Comunității Fondatorilor din Iași, dar și reprezentanților presei și a dezvăluit planurile de viitor pe care echipa Salt Bank le are pentru utilizatorii din Iași.
Salt Bank aduce o campanie specială la Iași, dedicată ieșenilor
Mai mult, în cadrul evenimentului, Salt a prezentat cele mai relevante date de consum după primele 100 de zile de la lansare și principalele priorități pentru perioada următoare, colectând în același timp feedback și idei utile pentru dezvoltare.
Totodată, Salt Bank a lansat o campanie specială dedicată ieșenilor: până pe 1 noiembrie, Salt Bank oferă în Iași 5% cashback la plățile efectuate la comercianți cu cardul Salt. Oferta se aplică pentru plăți mai mari de 100 de lei la POS în Iași, cu maxim 50 de lei cashback/card.
„Suntem astăzi la Iași pentru că vrem să arătăm ieșenilor ce am făcut, deja o parte din ei ne iubesc, dar vrem să le arătăm și am venit cu o campanie specială pentru ei astfel încât să facă saltul către Salt Bank. E vorba de o campanie de două luni de zile în care ei vor beneficia de un cashback de 5% pentru orice tranzacție făcută pe teritoriul Iașului, la comercianți, la POS-uri, dar și pentru orice tranzacție online făcută oriunde, de asemenea, se aplică 5% reducere”, a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Salt Bank, mai mult decât o bancă
Salt Bank a făcut o promisiune pentru utilizatorii din Iași și anume de a fi mai mult decât o bancă: o experiență de banking transparent, agil, apropiat de utilizator, adaptat nevoilor de azi și construită împreună cu clienții, pe baza nevoilor și feedback-ului acestora.
“Ne-am propus să schimbăm regulile jocului în banking și servicii financiare, iar acest lucru înseamnă inclusiv să fim prezenți în comunitate, acolo unde se află utilizatorii Salt Bank, să discutăm activ cu ei, să le înțelegem feedbackul și să încercăm să îl integrăm în permanență în tot ceea ce facem, pentru a deveni în fiecare zi mai buni. Acesta este doar unul dintre pașii care contribuie la a aduce pe piața din România un salt semnificativ în tehnologie și în experiența bancară, combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech. Aceasta este practic promisiunea Salt: Banking. Dar cum vrei tu,” declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Spre deosebire de băncile tradiționale și fintech-uri, Salt Bank vine cu un aer fresh și aduce ce este mai bun din cele două lumi, abordând o modalitate rapidă pentru oameni.
„Fintech-urile au o abordare fresh, în general aplicațiile lor sunt pe tehnologii noi, sunt bune, adresează o anumită nevoie, dar uneori pot manifesta probleme de scalabilitate, atunci când trebuie să scaleze afacerea, probleme de încredere. Băncile tradiționale pe de altă parte, au făcut pași foarte importanți în domeniul digitalizării, dar multe din ele au platforme sau sisteme, unde e greu să faci dezvoltări și să vii cu noutăți rapid, atunci când ai astfel de sisteme în spate. Noi am luat ce este mai bun din cele două lumi. Aici depozitele sunt garantate, aici, în România, dar și abordarea fresh, rapidă, agilă de la fintech-uri și am pus în spate și acest suport, pe care oamenii îl au atunci când au nevoie, când sunt stresați pot suna și să nu vorbească cu un robot”, a mai declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Cine sunt primii clienți Salt Bank din Iași
Clienții Salt Bank din Iași sunt în principal persoane cu statut social mediu și ridicat, aproape jumătate (42%) dintre aceștia având venituri ce depășesc 1.000 euro lunar. Aproape 70% dintre clienții ieșeni Salt Bank sunt bărbați și folosesc Salt Bank pentru tranzacții zilnice curente („daily banking”). De asemenea, 84% dintre utilizatorii din Iași se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.
Din punctul de vedere al preferințelor de călătorie ale clienților din Iași, top 3 cele mai populare destinații de vacanță în rândul acestora este ocupat de Irlanda, Grecia și Olanda, iar între destinațiile exotice ale acestora se numără Uganda, Etiopia, Bahamas, Insulele Virgine, Zimbabwe, Madagascar, Jamaica, Columbia.
La nivel național, aproape jumătate dintre clienții Salt Bank provin din marile orașe ale României, preponderent din București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov, Timișoara și Constanța și activează în industriile creative, domeniul de sănătate, cel financiar, sau în administrație publică.
Cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank până în prezent sunt plățile de mobilitate (pentru servicii de taxi sau limuzine), urmate de plățile la restaurante și în supermarketuri.
Percepută drept lansarea anului pe piața bancară din România, Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile și peste 250.000 de utilizatori la 100 de zile pe piață. Rata rapidă de salt a utilizatorilor la neobanking confirmă apetitul acestora pentru servicii bancare actuale, 100% digitale, care să asigure în același timp siguranță, inovație, agilitate și o experiență bancară umană, prietenoasă.
O bancă construită împreună cu clienții. Cum influențează fondatorii viitorul băncii
Salt Bank a lansat un model unic pe piața bancară din România, prin care toți cei care s-au înrolat în Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este că pot influența viitorul băncii – iar cei 100.000 de fondatori au și făcut-o deja. Salt Bank a strâns până în prezent peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt. Prin participarea activă în comunitate, fondatorii influențează direct viitorul Salt.
Feedback-ul lor a fost esențial pentru îmbunătățirea experienței oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: “punctele de fondator” – care au fost numite puncte de fondator și nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani și/sau acțiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum și nevoia de suport uman (oameni – oameni) în Care Center.
Salt Bank este mai mult decât un neobank; este viitorul banking-ului digital în România, pregătit să ofere servicii financiare persoanelor fizice cu cetățenie română, la standarde internaționale, cu un puternic accent pe tehnologie și conformitate regulatorie.
Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.
Neobank-ul este pentru neomarxisti, ori e doar o denumire neinspirata?
Inca ceva: nu tot ce e nou este neaparat mai bun decat ceea ce e vechi. Exemple sunt cu duiumul: si comunismul a fost la un moment dat, nou. Ba chiar si NSDAP impreuna cu Hitler au fost noutati 🙂
Nu e decat o alta banca, un lup in haine de oaie. Si se supune.fix acelorasi legi romanesti, ca oricare alta banca. Marketing-ul lor frizeaza absurdul si se adreseaza habarnistilor.
Ce ca t a mai apărut?
un alfel de revolut dar pt saraci
Bun asa, dar BOARFA aia din poza, ce treaba are ?????????????????
O grămadă de bănci românești au dat faliment și oamenii au rămas păcăliți, acum apare o nouă bancă românească… Și se jură că nu fură dar l-am prins
cu…. în gură.
Cum ar spune mutul : Ghinion !
Altceva n au găsit decât maimuță urata ,