Prima pagină » Actualitate » Nu intrati la Leroy Merlin! Este incredibil cu ce s-a ales un iesean, dupa ce a cumparat cateva obiecte din acest magazin! FOTO

Nu intrati la Leroy Merlin! Este incredibil cu ce s-a ales un iesean, dupa ce a cumparat cateva obiecte din acest magazin! FOTO

25 iul. 2016, 21:46,
Dragos Savin în Actualitate
a:3:{s:7:"site_id";i:1;s:6:"old_id";i:564826;s:8:"site_url";s:10:"www.bzi.ro";}

@ Abia s-a deschis magazinul Leroy Merlin si surprizele au inceput sa apara @ Dupa ce a cumparat mai multe produse, un iesean a avut parte de un soc @ Desi are perfecta dreptate, niciun angajat nu s-a oferit macar sa-i explice situatia de fapt si sa caute o solutie @

Cumparaturile la Leroy Merlin i-au dat batai de cap unui iesean. Dupa ce a cumparat mai multe obiecte casnice, barbatul s-a trezit ca este de-a dreptul sfidat de angajatii acestui magazin. Sambata, a cumparat mai multe produse, care urmau sa fie livrate de catre angajatii magazinului, insa acestea nu au mai ajuns. A mers la magazin si a discutat cu unul dintre angajati, spunandu-i ca are nevoie de acele produse, insa raspunsul l-a socat.

„Am cumparat o masa si mai multe obiecte care urmau sa fie livrate acasa. Nu au mai ajuns. Am mers inapoi la magazin si am cerut explicatii, insa mi s-a raspuns sec. Angajatul respectiv mi-a spus ca daca nu sunt multumit, o sa mi se returneze banii. Mi-a spus ca s-a defectat masina de transport si tot asa, dar pana la urma eu, clientul, ce vina am? Nu cred ca in afara Romaniei angajatii Leroy Merlin au o asemnea atitudine”, a spus ieseanul.

Haos in plina zi, printre rafturi

Dupa cum spune ieseanul, sambata a fost un adevarat haos la acest magazin. Casierii nu se descurcau la incasari, preturile de la raft erau diferite fata de cele de la casa, iar angajatii nu erau pregatiti sa faca fata. „Dupa parerea mea, un magazin abia deschis ar trebui sa aiba angajati bine pregatiti, amabili, care sa stie cum sa-i explice clientului atunci cand acesta are o nelamurire. Sambata, cat am stat la coada, un alt client era nemultumit ca pretul de la raft era diferit fata de cel de la casa. Si lui i-au spus sa returneze produsul daca este nemultumit. Multa lume s-a plans de angajati. Nu mi se pare corect. Daca ei nu sunt competenti, de ce trebuie sa fie afectati clientii? Mergi sa faci cumparaturi si pleci cu dureri de cap. Nu au nicio credibilitate. Inteleg ca livrarea poate intarzia, dar nu atat de mult, si in plus, angajatii ar trebui sa se poarte altfel”, a completat barbatul. De cand s-a deschis magazinul Leroy Merlin la Iasi, mai multi clienti s-au plans de oferte si atitudinea josnica a personalului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
21 decembrie 2024
21 decembrie 2024