@ Nu se asteptau niciodata sa fie tratati astfel, desi erau clienti fideli @ Mai multi ieseni sustin ca s-au confruntat cu o situatie foarte neplacuta din cauza angajatilor firmei @ Acestia spun ca au fost pacaliti si nu li s-au oferit informatii complete
O situatie neplacuta a determinat mai multi ieseni sa reclame magazinul Dedeman. Acestia sustin ca au vrut sa achizitioneze in aceasta perioada produse de la magazinul Dedeman din Manta Rosie, insa au avut parte de un comportament necorespunzator din partea angajatilor firmei, dar si faptul ca produsele nu ajung la timp. Clientii reclama faptul ca nu au fost corect informati si au fost pacaliti, chiar daca au platit facturile. Un iesean nemultumit de situatie este Viorel S. Acesta a achizitionat ieri mai multe produse in valoare de peste 4.500 de lei de la magazinul din Manta Rosie. Acesta a platit factura si in momentul in care a cerut informatii cu privire la transport, a ramas socat de raspunsul primit.
„Eu am cumparat aceste produse, o sindrila ecoroof traditional rosu si OSB pentru ca imi trebuie la constructia unei terase. Am platit comanda si cand am intrebat-o pe fata ce a incasat banii de transportul produselor, m-a trimis la alt raion. Acolo mi s-a spus ca acestea ajung in 48 de ore si sunt livrate gratuit. Insa mie nu imi trebuiau peste doua zile, ci maine (azi – n.r.) pentru ca am muncitori pe care i-am platit si trebuie sa se apuce de treaba. De ce nu mi-a spus de la inceput fata careia i-am platit, angajata la Dedeman, ca vine in doua zile transportul? Ma duceam si luam din alta parte, daca ea imi spunea de la bun inceput acest lucru. Nu ma intereseaza ca e transport gratuit, daca ce am nevoie nu ajunge la timp. Nu am stiut pana acum ca trebuie sa dau bani si sa stau la mila lor. Mi-au spus dupa aceea ca ajunge comanda dimineata la prima ora, insa astept sa vad daca o sa se intample acest lucru”, a spus Viorel. Un alt client nemultumit sustine ca nu este corecta aceasta practica. „De ce nu ofera informatii corecte si precise? Dupa ce cumpar sa aflu ca nu vine comanda la timp. Nu mi se pare corect din partea lor. Chiar daca au multe comenzi, trebuie sa fie atenti la orice client si la informatiile pe care le ofera”, a spus un alt iesean. Reprezentantii magazinului sustin ca au multe comenzi in aceasta perioada si ca fiecare angajat are atributiile sale.
Citeste si: Iesean omorat de un utilaj in hipermarketul Dedeman – FOTO, VIDEO
„Pentru fiecare departament exista o persoana care se ocupa de clienti, de aceea fiecare client este directionat la ghiseul corespunzator. Avem multe comenzi in aceasta perioada si de aceea dureaza pana ajung la timp, insa incercam sa le onoram. Domnul care a cumparat sindrila si celelalte produse o va primi maine dimineata (azi – n.r.) la prima ora”, a spus Sebastian Craciun, coordonator transport din cadrul magazinului Dedeman.
Citeste si: Disperare: „Dedeman s-a construit pe terenul meu si eu n-am primit nimic”