Wizz Air introduce asigurarea de călătorie ce poate acoperi anulările legate de COVID-19
Wizz Air introduce asigurarea de călătorie pentru pasagerii companiei aeriene. Potrivit companiei, clienţii Wizz Air pot achiziţiona o asigurare de călătorie care va acoperi anulările legate de COVID-19 şi cheltuielile legate de asistenţa medicală atunci când se călătoreşte în străinătate.
Asigurarea este oferită printr-un parteneriat semnat cu furnizorul de asigurări Chubb, cel mai mare asigurator de bunuri şi accidente listat din lume, listat la New York Stock Exchange.
Wizz Air introduce asigurarea de călătorie
Pasagerii Wizz Air vor avea la dispoziţie asigurarea cu acoperire pentru COVID-19 ca parte a pachetului de asigurare de călătorie, a anunţat compania aeriană, într-un comunicat de presă transmis de compania aeriană.
Nouă tip de asigurare este oferit printr-un parteneriat semnat cu furnizorul de asigurări Chubb, cel mai mare asigurator de bunuri şi accidente listat din lume, listat la New York Stock Exchange (NYSE: CB).
Potrivit companiei, clienţii Wizz Air pot achiziţiona o asigurare de călătorie care vor acoperi anulările legate de COVID-19 şi cheltuielile legate de asistenţă medicală atunci când se călătoreşte în străinătate.
„De exemplu, dacă primesc un diagnostic COVID-19 atunci când călătoresc în străinătate şi înregistrează costuri suplimentare pentru prelungirea şederii sau cheltuieli medicale pentru tratament, Wizz Air Travel Insurance va acoperi acest lucru (se aplică limita maximă). Sau poate a trebuit să îşi anuleze călătoria pentru că au primit diagnostic COVID-19 înainte de a călători? Asigurarea de călătorie Wizz Air oferă protecţie. Asigurarea de călătorie Wizz Air acoperă, de asemenea, bagajele pierdute, furate sau deteriorate, precum şi pierderea zborului. Se aplică termeni, condiţii şi excluderi. În plus faţă de asigurarea de călătorie, Wizz Air oferă acoperire pentru anularea independentă în anumite ţări. Atât acoperirea pentru anulare, cât şi asigurarea de călătorie pot fi achiziţionate în timpul procesului de rezervare a zborului de pe site-ul web sau din aplicaţia Wizz Air – şi sunt aplicabile atât pentru biletele dus, cât şi pentru cele dus-întors”, se arată în comunicatul citat.
Wizz Air a luat măsuri de protecţie în avioane
Wizz Air a fost una dintre primele companii aeriene care au introdus o serie de măsuri de igienă îmbunătăţite, pentru a asigura sănătatea şi siguranţa pasagerilor şi a echipajului său. Ca parte a acestor noi protocoale, pe tot parcursul zborului, atât echipajul de cabină, cât şi pasagerii sunt obligaţi să poarte măşti, echipajul de cabina având şi mănuşi.
Aeronavele Wizz Air sunt supuse periodic unui proces de nebulizare performant cu o soluţie antivirală şi, ca urmare a programului de curăţare zilnic strict al WIZZ, toate aeronavele sunt dezinfectate peste noapte cu aceeaşi soluţie antivirală. Pentru toate achiziţiile de la bord se recomandă plata contactless. Pasagerii sunt rugaţi să urmeze măsurile de distanţare fizică introduse de autorităţile locale de sănătate şi sunt încurajaţi să efectueze toate achiziţiile premergătoare zborului online (de exemplu: bagaje de cală, WIZZ Priority etc.) pentru a minimiza orice posibil contact fizic la aeroport.
Wizz Air, una dintre cele mai mari companii aeriene low-cost din Europa Centrală şi de Est, operează o flotă de 134 de aeronave Airbus A320 şi A321. Wizz Air este listata la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ. Compania a fost numită recent una dintre cele mai sigure zece companii aeriene din lume de către airlineratings.com, singura agenţie mondială de siguranţă şi rating de produse, iar în 2020 – „Compania aeriană a anului” de către Air Transport Awards.