Veolia Energie Iași anulează penalitățile de întârziere în cazul ieșenilor care își plătesc datoriile

de: evelina.chitoroaga
02:00, 27 nov. 2020

Operatorul de termoficare Veolia Energie Iași anunță demararea campaniei de susținere a clienților care figurează cu datorii și oferă posibilitatea acestora să le fie anulate restanțele de plată dacă achită datoriile cu care figurează pentru consumul de agent termic la asociația de proprietari

Operatorul de termoficare Veolia Energie Iași a lansat o campanie de sprijin a clienților care înregistrează datorii la facturile de energie termică, asta într-un context socio-economic dificil. Astfel, începând din luna noiembrie 2020, Veolia Energie Iași a demarat campania „Tu achiți datoria, noi anulăm penalitățile”, care are ca scop oferirea de soluții eficiente pentru ajutorarea celor care nu au putut efectua plata facturilor până la data scadentă, iar acum sunt în situația de a nu primi căldură. Astfel, Asociațiile de Proprietari din Iași și clienții fizici care achită facturile restante, indiferent de vechimea acestora, până la data de 31.12.2020, nu vor plăti și penalitățile de întârziere.

„Asociațiile de Proprietari și persoanele fizice care doresc să achite facturile restante trebuie să sune la Relații Clienți sau la consilierul cu care au ținut legătura în ultimii ani pentru a lămuri soldul dacă nu este clar. Aceștia vor primi apoi un model de cerere care trebuie completat cu datele solicitate, scanat și trimis pe adresa de e-mail iasi@veolia.com sau lăsat la poarta societății. Ulterior, cererea înregistrată va fi analizată și apoi se va confirma împreună cu Asociația de Proprietari sau clientul respectiv achitarea facturilor. Plata poate fi efectuată online în contul BRD RO98BRDE450SV93568184500, la unitățile BRD, la punctele de plată PayPoint sau la casieria Veolia Energie Iași”, au declarat reprezentanții operatorului de termoficare.

Numeroși ieșeni au restanțe de peste 180 de zile la Veolia

De precizat faptul că pentru orice factură emisă de Veolia Energie Iași ce reprezintă servicii de furnizare de energie termică, restanța la data completării cererii de plată și achitată integral de către client (Asociație de Proprietari sau persoana fizică) strict prin intermediul și în valabilitatea acestei campanii, societatea nu va calcula penalități, indiferent de vechimea facturilor achitate. Nu se pot face plăți parțiale, fiind acceptată doar plata integrală a facturii/facturilor și/sau plata integrală a soldului rămas al unei facturi.

„Trăim vremuri excepționale, care ne îndeamnă la respectarea angajamentelor față de consumatori. Având în vedere contextul social actual, am ales adoptarea unui comportament responsabil și nu am încetat furnizarea de servicii de apă caldă, deși au fost înregistrate restanțe importante la plata facturilor, de peste 180 de zile. În continuare, Veolia Energie Iași este alături de clienții săi și vine în întâmpinarea acestora pentru a facilita plata la timp a facturii, evitând astfel acumularea altor penalități”, a declarat Cristian Pușcaș, director general Veolia Energie Iași.

Compania rămâne la dispoziția clienților săi prin Centrul de Apel non-stop, apelabil la numărul 0 800 800 123, gratuit în orice rețea fixă sau mobilă. De asemenea, alternativa de contact rămâne adresa de e-mail iasi@veolia.com”, au mai precizat oficialii Veolia Energie Iași.