Urgent Cargus, drastic amendata de Protectia Consumatorilor. Iata ce faceau angajatii cu coletele ce trebuiau livrate clientilor
@ Firma a fost sanctionata pentru ca a intarziat livrarea coletelor si cu doua saptamani sau le livrau incomplete @ Clientii din Iasi, satui de promisiuni din partea reprezentantilor firmei, au depus reclamatii la Protectia Consumatorilor
Una dintre cele mai cunoscute societati de curierat din Iasi a fost prinsa pe picior gresit de comisarii din cadrul Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi.
Toate neregulile au iesit la iveala dupa ce mai multi ieseni au depus sesizari la sediul institutiei. Acestia erau nemultumiti de faptul ca au comandat de Black Friday sau inainte de sarbatori diverse produse online si acestea nu au mai fost livrate la timp sau au fost aduse de curierii Urgent Cargus, insa lipseau diverse piese din produse.
In urma verificarilor efectuate de comisarii din cadrul institutiei, acestia le-au dat dreptate consumatorilor nemultumiti si au aplicat sanctiuni pentru nerespectarea legislatiei in vigoare privind protectia consumatorilor. Astfel, una dintre amenzi a fost aplicata pentru intarzierea livrarii unui colet dupa aproape 3 saptamani de la comandarea produselor.
"Am aplicat o sanctiune in valoare de 5.000 de lei pentru ca nu au fost respectate mai multe reguli privind livrarea acestor colete. Clientii nemultumiti au depus sesizare pentru ca nu le-au fost livrate la timp coletele. Acestea au fost principalele nemultumiri ale clientilor care sustin ca nu au putut sa se bucure de produsele cumparate", a spus Alexandru Hordila, comisar-sef in cadrul CJPC Iasi.
Unul dintre clientii nemultumiti din Iasi spune ca livrarea coletului a fost reprogramata fara sa il anunte vreun reprezentant al Urgent Cargus."Livrarea coletului a fost reprogramata de 3 ori fara sa cer asta sau macar sa primesc un telefon de la firma de curierat pentru a primi vreo informatie in legatura cu statusul coletului. Problema mea nu este unica, nici pe departe, iar asta am observat pe pagina de Facebook a Urgent Cargus", sustine reclamantul.
Amenzi de 30.000 de lei
Numarul reclamatiilor impotriva Urgent Cargus s-au inmultit in ultima perioada. Conform informatiilor furnizate de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi, in 2017 au fost depuse 28 de sesizari impotriva Urgent Cargus, jumatate dintre ele fiind depuse in luna decembrie. In urma verificarilor efectuate de comisarii pentru Protectia Consumatorilor au fost aplicate 13 sanctiuni in valoare de 30.000 de lei.
Reprezentantii Urgent Cargus nu au raspuns telefonic la numarul afisat pe site-ul lor, dar nici nu au oferit un punct de vedere la solicitarea trimisa pe adresa de email a firmei, pana la inchiderea editiei.