Un ieșean și-a dus covoarele la spălătorie, iar când a mers să le ridice a avut un șoc. Nimeni nu știe ce s-a întâmplat

de: Petronel Ștefan
02:00, 05 nov. 2024

Un ieșean și-a dus trei covoare la o spălătorie din oraș, însă nici după mai bine de o lună nu le-a primit înapoi

Vitali Strogoteanu a dus trei covoare de mici dimensiune la spălătoria H2O Clean din CUG, șoseaua Nicolina 104, la sfârșitul lunii septembrie. După mai bine de o lună, acesta a recuperat doar un covor din cele trei și a fost plimbat pe drumuri de angajații spălătoriei pentru a își recupera bunurile.

Ieșeanul și-a dus covoarele la spălătorie și nu a mai primit nimic înapoi

Bărbatul nu a bănuit că va fi o problemă că nu i-au găsit covoarele în momentul respectiv și a crezut că totul se va rezolva. Astfel, a așteptat să fie contactat de către angajații de la spălătorie, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat. Mulți dintre ieșeni apelează la serviciile de spălătorie pentru covoarele din casă.

„Pe data de 25 septembrie am dus trei covoare la spălătoria H2O din CUG, care auzisem că e renumită în Iași. Am achitat taxa de 50 și ceva de lei pentru a fi spălate și angajații mi-au spus că durează 3-4 zile spălarea și îmi vor trimite un SMS când sunt gata. A trecut o săptămână, apoi două, și niciun răspuns de la ei. Am mers la sediu să văd care este treaba, iar ei mi-au înapoiat doar un covor din cele trei și mi-au spus că pe celelalte nu le găsesc”, povestește Vitali Strogoteanu.

După câteva săptămâni, angajații l-au anunțat că i-au găsit covoarele, însă, de fapt, acest lucru nu era adevărat.

„Mi-au spus că vor căuta și ne vor anunța când le găsesc. Am sunat eu din nou la ei, să le spun de covoare, și mi-au precizat că le-au găsit. Eu eram plecat din țară, însă a mers soția cu un bebeluș de 4 luni în brațe să preia covoarele. Când a ajuns acolo, surpriză, angajații nu știau nimic de covoare și au mers cu soția mea să le caute prin depozit, însă nu erau nicăieri”, a mai spus bărbatul.

Covoarele nu au mai fost găsite niciodată

Deși a fost de mai multe ori la spălătorie, soția lui Vitali nu a găsit niciodată covoarele, deși angajații îi spuneau la telefon că le-au găsit. În cele din urmă, managerul locației respective a fost de acord să le restituie contravaloarea covoarelor, însă să le prezinte bonul de când le-au cumpărat. Având în vedere că au cumpărat covoarele în 2023, oamenii nu mai aveau bonul, astfel că au rămas și fără covoare, și fără bani. În perioada sărbătorilor, tot mai mulți oameni își duc covoarele la spălătorii.

„Angajații își tot luau angajamentul că vor căuta covoarele și au sunat-o pe soție de 4 ori să îi spună că le-au găsit, iar când mergea, nu erau. Efectiv, și-au bătut joc de noi. După ce soția a făcut scandal, un anume domn Codrin, managerul punctului respectiv de lucru, a spus că va căuta personal covoarele. După o zi, ne-a contactat și a spus că nu găsește covoarele, însă ne va plăti valoarea lor, doar să îi dăm chitanța de când le-am achiziționat și bonul de la spălătorie. Eu am cumpărat covoarele în urmă cu un an, nu am păstrat bonul atâta timp. Cine se gândește că va avea nevoie și după un an? Suma nu este foarte mare, însă problema este cum am fost tratați și cât timp am pierdut din cauza angajaților. Am făcut și reclamație la ANPC pentru ce au făcut și sper să își facă treaba”, a încheiat Vitali Strogoteanu.

Acesta a depus reclamație și la ANPC pentru modul în care a fost tratat și pentru faptul că bunurile i-au fost pierdute fără a fi despăgubit.

„Eu am încercat să îl despăgubesc pe domnul respectiv, însă nu mi-a prezentat dovezile necesare ca să îi plătesc. Știu despre situație, i-am comunicat care este problema. Mai mult de atât, nu avem ce face. Organele competente vor stabili cine are dreptate și cum trebuie tratată situația”, a spus Codrin. Acesta a refuzat să spună și numele și s-a prezentat ca fiind managerul spălătoriei H2O din CUG.

Deoarece nu și-a primit covoarele de la spălătorie, ieșeanul a mers la ANPC și vrea ca firma să fie sancționată.