Un ieșean s-a săturat de incompetența celor de la CTP. A cerut despăgubiri companiei pentru ce i s-a întâmplat într-o stație de tramvai – FOTO

de: Redacția BZI
02:00, 18 ian. 2024

Un ieșean a mers la sediul CTP și a cerut despăgubiri pentru oamenii care au așteptat cu orele în stații. Bărbatul a apelat la această modalitate după ce a așteptat un tramvai mai bine de o oră în ninsoare

După ce a așteptat înfrigurat în stație, Ștefan Chiriac a mers la CTP, unde a depus o reclamație cu mai multe revendicări, în numele tuturor ieșenilor. Acesta cere explicații din partea conducerii pentru dezastrul din trafic. Acum, bărbatul așteaptă un răspuns din partea companiei și este dispus să meargă și la alte instituții.

Un ieșean a cerut despăgubiri de la CTP

În perioada 8-12 ianuarie 2024, transportul public din Iași a fost afectat serios de zăpadă și ger. Oamenii au așteptat extrem de mult în stații după un mijloc de transport. Printre aceștia se numără și Ștefan Chiriac, ce a decis să meargă mai departe și să ceară explicații companiei.

„În mod normal nu aș fi recurs la așa ceva, însă m-am săturat și fiecare dintre noi merită o explicație. Luni, pe 8 ianuarie, când a fost ninsoarea, eram în oraș cu ceva treabă, iar la stația de la Palatul Culturii așteptam și eu un tramvai, să mă duc spre casă. Am stat în jur de 65 de minute până a venit, în sfârșit, un tramvai. În timpul ăla, am sunat la dispeceratul companiei, să întreb unde sunt tramvaiele, dar aveau o atitudine total delăsătoare. Am zis ok, asta este, aștept, ce pot să fac?

Am urcat în tramvai, eram obosit, înghețat și extrem de nervos. Atunci m-am gândit că trebuie să fac ceva. Seara, acasă, am redactat o reclamație în care eu am cerut mai multe lucruri. Persoanele care au așteptat în stații ore întregi și au cumpărat bilete să arate dovada și să fie despăgubite, să existe, în fiecare mijloc de transport, informații clare unde putem contacta compania pentru a semnala situații sau a pune întrebări, să fie făcute public toate salariile celor din conducerea CTP, dar și atribuțiile lor, sancționarea celor care gestionează sistemul informatic și nu au sprijinit oamenii cu informații, plus să vorbească oficial un director din conducere despre ce se întâmplă în companie”, a povestit Ștefan Chiriac.

Ștefan Chiriac: „Un angajat CTP m-a înjurat”

Ștefan Chiriac nu a mai rezistat și a mers la sediul companiei pentru a depune o plângere. Procesul a fost unul greoi, după spusele bărbatului, iar angajații încercau să îl determine să renunțe.

„A doua zi, marți, am plecat la sediul companiei să îmi înaintez reclamația. Ajuns acolo, doamnele de la ghișeu fix de mine nu aveau chef. Le-am spus nemulțumirile mele și că vreau să depun și eu o reclamație, atunci au spus că să le las, că sunt ocupate, să îi înțelegem și pe ei că vremea de afară este nasoală, lucruri de astea, dar eu am insistat. Atitudinea lor a continuat, pentru a mă determina să renunț.

M-au pus să aștept, că nu au foile acum pentru reclamație, că sunt foarte ocupați, dar era o mare veselie și voie bună în acea clădire din ce am văzut eu. Ba mai mult, doamna care mi-a preluat reclamația bârfea cu ceilalți colegi că eu vreau să fac reclamație. A trecut, după, un angajat pe acolo și m-a înjurat, că de ce îmi arde mie de contestație acum, că ei lucrează din greu și e vremea asta de afară. Mie nu mi se pare corect acest lucru, fie că am dreptate sau nu, ei ar trebui să mă respecte și când depun o reclamație, după se va decide ce se va face în legătură cu situația respectivă”, a adăugat ieșeanul.

Bărbatul va trebui să mai aștepte

Deocamdată, bărbatul nu a primit niciun răspuns din partea companiei, însă este dispus să aștepte. El este determinat să meargă și către alte instituții competente pentru a scoate adevărul la iveală.

„A trecut o săptămână de acum și încă nu am primit vreun răspuns, dar mai aștept. Dacă ei nu sunt dispuși să ne ofere niște explicații, eu sunt dispus să merg mai departe la instituțiile competente, nu mă las. Nu fac asta pentru publicitate sau ceva, ci pentru ca lucrurile să se îmbunătățească. Cred că fiecare ieșean care folosește mijlocul de transport în comun merită niște explicații. Eu sunt deschis la discuții, să vină și ei să ne spună ce putem face noi mai bun ca să-i ajutăm, nu doar să plătim biletele și să ne înghesuim în stații. Sunt foarte dezamăgit că încă nu am primit niciun răspuns, consider că este ceva important, dar mai aștept”, a încheiat Ștefan Chiriac.

Compania a preluat reclamația și trebuie să furnizeze un răspuns în termen de 30 de zile.

„Va primi răspuns în termenul legal, de 30 de zile, dacă se cer și despăgubiri, mai durează pentru că trebuie să fie analizată și de departamentul juridic, iar după va primi răspuns oficial din partea noastră”, a declarat Cristian Stoica, directorul CTP Iași.

Ștefan Chiriac cere despăgubiri de la CTP în numele tuturor ieșenilor care au așteptat cu orele mijloacele de transport pe timpul ninsorii.