Prima pagină » Local » Un ieșean a dat în judecată compania aeriană Tarom! Bărbatul a cerut daune de 7.000 de euro! Întreg scandalul a izbucnit de la bagajele pierdute! (Exclusiv)
Un ieșean a dat în judecată compania aeriană Tarom! Bărbatul a cerut daune de 7.000 de euro! Întreg scandalul a izbucnit de la bagajele pierdute! (Exclusiv)

Un ieșean a dat în judecată compania aeriană Tarom! Bărbatul a cerut daune de 7.000 de euro! Întreg scandalul a izbucnit de la bagajele pierdute! (Exclusiv)

01 iun. 2021, 02:00,
Ciprian Nedelcu în Local

Compania Națională de Transporturi Aeriene Române Tarom SA a fost dată în judecată la Iași. Un bărbat, Laurențiu Timofte, a solicitat în instanță despăgubiri în valoare de 7.000 de euro. Tot scandalul a izbucnit de la bagajele pe care ieșeanul nu și le-a găsit la destinație. Bărbatul a susținut că, în bagaj, avea medicamente, cheile de la casă, precum și alte bunuri

Un bărbat din Iași i-a chemat în judecată pe reprezentanții companiei aeriene Tarom! Bărbatul a solicitat despăgubiri de mii de euro! Tot scandalul a pornit de la bagajele pierdute!
Astfel, Laurențiu Timofte i-a chemat la bară, la Judecătoria Iași, pe cei de la Compania Națională de Transporturi Aeriene Române Tarom SA. Ieșeanul a solicitat instanței să dispună obligarea companiei aeriene la plata sumei de 7.000 de euro, cu titlu de daune morale și materiale, pentru pierderea bagajului, cu cheltuieli de judecată.

Ieșeanul Laurențiu Timofte a cerut despăgubiri de la societatea Tarom

Ieșeanul Laurențiu Timofte a susținut în cererea depusă la Judecătoria Iași că întreg scandalul a izbucnit după o cursă care venea din Turcia.

„Pe data de 12 ianuarie 2019, m-am deplasat pe ruta Istanbul – Iași în scop medical, cu escală în Aeroportul Otopeni, iar, după aterizarea pe Aeroportul Internațional Iași, nu mi-am mai primit bagajul. Am formulat o sesizare. Pe data de 12 martie 2019, Tarom a soluționat sesizarea formulată, fiindu-mi oferiți 100 de euro, sumă ce nu reprezintă, însă, o reparație integrală a prejudiciului suferit, în condițiile în care bagajul de mână conținea bunuri în valoare de 1.870 de euro. Mai mult, pe data de 12 ianuarie 2019, eu am fost nevoit să dorm în casa unui prieten, deoarece cheile locuinței mele se aflau în bagajul pierdut.

De asemenea, nu am reușit să mai găsesc pe piață echivalentul medicamentelor cumpărate din Istanbul. Toate aceste lucruri mi-au produs o stare de temere, suma de 5.170 de euro, solicitată drept daune morale, fiind de natură să compenseze stresul și timpul alocat pentru remedierea pierderilor (medicamente, haine, chei, acte), timpul pierdut pentru depunerea reclamației privind pierderea bagajului și a tuturor revenirilor către pârâtă”, a subliniat ieșeanul în fața magistraților.

Ce au spus reprezentanții companiei aeriene în fața judecătorilor ieșeni

La rândul lor, reprezentanții Companiei Naționale de Transporturi Aeriene Române Tarom SA au formulat o întâmpinare prin care au invocat excepția necompetenței teritoriale a Judecătoriei Iași. Totuși, această excepție a fost respinsă de către magistrații ieșeni.

„Pe fondul cauzei, solicităm respingerea cererii de chemare în judecată, ca neîntemeiată. Reclamantul nu a făcut dovada prejudiciului moral și material, nivelul compensației acordate acestuia, în cuantum de 100 de euro, fiind stabilit în conformitate cu procedura de despăgubire a societății”, au afirmat reprezentanții companiei aeriene Tarom SA.

În timpul procesului, dosarul a fost suspendat, pe motiv că ieșeanul nu a indicat pentru care dintre cele două capete principale de cerere a înțeles să depună la dosar dovada achitării taxei judiciare de timbru în cuantum de 637 de lei. Ulterior, a fost fixat un termen administrativ de verificare a subzistenței cauzei de suspendare. Zilele trecute, magistrații din cadrul Judecătoriei Iași au decis perimarea acțiunii depusă de Laurențiu Timofte.

„Instanța admite excepția perimării invocată de instanță din oficiu. Constată perimată cererea formulată de reclamantul Laurențiu Timofte, în contradictoriu cu pârâta Compania Națională de Transporturi Aeriene Române Tarom SA, având ca obiect pretenții”, au subliniat judecătorii ieșeni.

De remarcat este faptul că decizia nu e definitivă, aceasta putând fi contestată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`