Un cameraman a spus adevărul despre culisele din Asia Express. Ce se întâmplă, de fapt
Un cameraman de la Antena 1 a vorbit despre culisele din Asia Express. Show-ul emisiunea cu mare audiență pe micile ecrane, continuă să captiveze publicul. Concurenții, împreună cu întreaga echipă de producție și filmare, se confruntă zilnic cu provocări dificile pe parcursul competiției. Fiecare zi aduce noi locații și necesită o adaptare rapidă pentru a ține pasul cu echipele care își desfășoară activitatea pe Drumul Zeilor.
Unul dintre cameramani a împărtășit recent câteva detalii interesante despre experiențele sale în cadrul show-ului difuzat pe Antena 1.
Mona Segall a spus că nu au reușit să descopere Thailanda în primul sezon
Mona Segall a dezvăluit, în cadrul emisiunii „Jurnal de călătorie – Asia Express”, că în primul sezon echipa nu a reușit să descopere pe deplin Thailanda. Acest motiv a stat la baza întoarcerii în această destinație, la câteva sezoane distanță. Thailanda a fost una dintre locațiile în care concurenții au avut de îndeplinit diverse misiuni, iar provocările nu s-au limitat doar la participanți, ci au fost întâmpinate și de echipa de producție.
„Thailanda… nu am reușit să o explorăm, nu am reușit să o cunoaștem. A fost doar finalul primului sezon. Primul sezon a fost mult mai scurt, dar am apucat să fim aici. Am apucat să fim aici, să ne placă, să ne îndrăgostim. Thailanda este o țară foarte frumoasă și oriunde mergem, oriunde întorci camera, vezi lucruri frumoase și colorate. Nu suntem în pericol, pentru că în afară de insecte și multe grade și de imposibilitatea de a respira, totul e foarte frumos, foarte bine și plăcut”, a spus Mona Segall.
Un cameraman a spus adevărul despre culisele din Asia Express
Unul dintre cameramani a oferit detalii despre condițiile de lucru din cadrul emisiunii Asia Express de anul acesta. Dacă în sezonul precedent s-au confruntat cu temperaturi scăzute, de această dată echipa a fost nevoită să suporte canicula. În plus, există și alte provocări care complică situația. Echipele trebuie să transporte echipamentul necesar și să fie mereu atente la împrejurimile lor, adăugând un strat suplimentar de dificultate muncii lor.
„Dacă anul trecut am înghețat de frig, în America, anul ăsta e grav. Deci, căldură de la 37-38 de grade, atât îmi arată termometrul, dar cred că sunt mai multe grade. Pur și simplu am băut minimum 10 litri de apă pe zi. Ne-am dat cu creme de soare, deja ne-am ars pe față, pe membre, pe unde am fost descoperiți, cu toate că ne-au dat o cremă de protecție care are factor de protecție 110%.
N-am mai văzut niciodată până acum, dar tot ne-am ars. (…) Cel mai des mijloc de transport găsit, aici, în Thailanda, de concurenți, sunt pick-up-urile acestea. Vreau să vă spun că 90% din transportul pe care l-am avut până acum a fost în pick-up, în bena din spate.
(…) Aceste mijloace de transport au amortizoarele pe spate foarte dure. La orice dâmb, eu care stau în spate, sar câte jumătate de metru”, a precizat unul dintre operatori.
Recent, un cameraman a spus adevărul despre culisele din Asia Express.