Țeapa vieții pentru un pasionat de pește din Iași! A cumpărat un ATV defect de la „Pure Electric” ca să prindă captura cea mare. „Am dat 9.000 de lei și nu îl pot folosi de 4 luni” – FOTO

de: Ciprian Boaru
02:00, 16 iul. 2022

De aproape 4 luni, un bărbat din comuna Voinești, județul Iași, nu se poate folosi de un ATV pentru care a plătit aproape 9.000 de lei. Reprezentanții vânzătorului l-au tot amânat, fără să îi ofere o explicație. Reprezentanții service-ului din Tulcea dau vina pe magazinul din Iași

Un ieșean a fost păcălit de o firmă care comercializează ATV-uri la punctul de lucru al magazinului „Pure Electric”, de pe șoseaua Bucium, nr. 23. Ioan Lungu, în vârstă de 49 de ani, a povestit că a cumpărat vehiculul pentru partidele de pescuit la care participă, de obicei. În luna ianuarie 2022, a făcut comanda, dar, când ATV-ul FX 200 cc a fost livrat la domiciliu, a constatat că nu este funcțional.

„Mie îmi trebuia ATV-ul la pește, când mai merg eu, din când în când. Este un ATV pe benzină. Când m-am dus, nu aveam suma completă, așa că am revenit. L-am luat cu bună-credință. Apoi mi s-a spus că este o problemă la baterie. După ce l-au luat înapoi și, chipurile, l-au reparat, când am încercat să-l pornesc, nu mai mergea”, a povestit ieșeanul Ioan Lungu.

La un moment dat, și magazinul Altex din Iași a fost reclamat, după ce a fost comandat un aragaz care ardea cozonacii.

Țeapa vieții pentru un pasionat de pește din Iași care vrea dreptate în instanță

Plecat la muncă în Germania, Ioan Lungu a promis că va lua măsuri.

„Mă întorc la Iași peste 3 săptămâni. Vreau să deschid un proces, dacă nu se poate rezolva. Am dat bani și nu mă pot folosi. Am mai luat un ATV de la altă firmă, pentru băiatul meu, dar nu au fost probleme”, a mai spus păgubitul.

În cursul zilei de ieri, 15.07.2022, rudele bărbatului au primit ATV-ul la domiciliul din comuna Voinești, dar nu funcționa ca la data achiziției, conform celor declarate de aceștia. Firma care a emis factura pentru vehiculul comandat este Bio – Nira SRL, care are calitatea de intermediar, dar și de proprietar al magazinului „Pure Electric”. Contactat telefonic, vânzătorul a explicat că are doar calitatea de revânzător și că nu mai asigură service-ul produselor.

„Eu l-am livrat astăzi (ieri – n.r.). Nu m-a sunat nimeni să-mi spună ceva. S-a schimbat tot ce era de schimbat. Întârzierile au fost cauzate de lipsa pieselor. Noi nu facem service, se ocupă o firmă din Tulcea”, a precizat Adrian Raicea, administrator la „Pure Electric”.

Conform ultimelor date financiare, Bio – Nira SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 365.459 de lei, un profit de 20.233 de lei și 51 de angajați. Și compania E-Mag a fost reclamată de clienții nemulțumiți.

Reprezentanții din Tulcea dau vina pe Raicea

Contactați telefonic, reprezentanții Rac 74 Impex SRL, firma indicată de Adrian Raicea, au precizat că service-ul trebuia asigurat de firma din Iași.

„Noi suntem producătorii, „Pure Electric” trebuia să asigure service-ul . În ce calitate mă sunați?”, a declarat Valentina Cabuz, directorul general al firmei din Tulcea, fiica patronului Valentin Cabuz, aflat în străinătate.

Patronului de la „Pure Electric” i s-a adus la cunoștință declarația directoarei de la Rac 74.

„A fost de 3 ori, până acum, la Rac 74, nu știu de ce ar fi spus asta Valentina”, a replicat Adrian Raicea.

În ceea ce privește societatea din Tulcea, cifra de afaceri din 2021 a fost de 24,9 milioane de lei, cu un profit de 935.333 de lei, datorii de 10,8 milioane de lei și cu un număr de 51 de angajați. Rămâne de văzut dacă deficiențele de la ATV-ul cumpărat de la „Pure Electric” vor fi remediate.