Țeapă de proporții, încasată de turiști la Hotel Unirea și Restaurant Panoramic, din Iași! Nimeni nu s-ar fi așteptat la asemenea condiții la 4 stele
Hotel Unirea a devenit un coșmar pentru turiștii care i-au trecut pragul. Zeci de recenzii negative au împânzit platforma oficială a unității de cazare, dar și a restaurantului
Peroanele care au fost cazate la Hotel Unirea, deținut de omul de afaceri Lucian Grecu, au rămas cu un gust amar în urma experiențelor din incinta unității de cazare, dar și cu privire la calitatea serviciilor și a produselor din Restaurantul Panoramic.
Hotel Unirea a devenit un coșmar pentru turiști. Mulți dintre aceștia nu recomandă locația
Mai mulți turiști care s-au cazat la Hotel Unirea au împânzit paginile de Google și de pe platformele de socializare cu recenzii negative atât în ceea ce privește camerele, cât și cu privire la calitatea mâncării și a serviciilor de servire de la Restaurantul Panoramic, din incinta clădirii deținute de afaceristul Lucian Grecu.
„Geamurile de la cameră erau foarte murdare, părea că nu au mai fost șterse de ceva vreme. Același geam nu se închidea complet, rămânea rabatat, iar zgomotul pe care îl auzeai de afară (tramvaiul care începea să circule de la 06:00 dimineața te făcea să crezi că este cutremur). Imediat ce am intrat în cameră, m-a lovit un miros puternic de canalizare, venit de la baie. Duminică dimineața, la ora 07:00, doamna de la curățenie s-a apucat să dea cu aspiratorul, ceea ce nu este normal, ținând cont că venisem să ne relaxam, să dormim până târziu, lucru imposibil în condițiile astea. De asemenea, după ce a trecut prin cameră doamna de la curățenie, nu am mai găsit una dintre cartelele de acces, lăsate în cameră. Am întrebat-o, a spus că nu știe. La Restaurantul Panoramic (unde, surpriză, avea geamurile foarte curate, deși era la etajul 13) nu am putut sta la o masă cu view, deși foarte multe mese erau libere. Doamnele de acolo au tendința să fie agresive, dacă pui simple întrebări. Zona de piscină este foarte mică și destul de aglomerată, deși ni s-a impus să cumpărăm casca de înot, în bazin erau foarte multe persoane care nu purtau. Această zonă de SPA este într-un subsol, fără vedere afară. La etajul 13, a fost o petrecere, se auzea foarte tare muzica până pe la 02:00”, a spus Georgiana Bichir.
Clienții susțin că diferența dintre imaginile de prezentare a camerelor din Hotel Unirea este uriașă față de ce au întâlnit în realitate
Unii clienți au transmis că realitatea din Hotel Unirea, deținut de omul de afaceri Lucian Grecu, este alta față de imaginile de prezentare a unității de cazare.
„Am stat și noi o zi la acest hotel, dar 525 ron/noapte mi s-a părut destul de mult pentru o cameră modestă și o baie cam infectă. Piscina din poze pare bazin olimpic, iar când mergi acolo, e baie comunală. Cineva ar trebui sa-i spună acelui domn profesor de înot sau ce e la așa-zisa piscină că aroganța și ironia nu sunt semne de inteligență și să schimbe domeniul, nu e de el. În rest, un vibe destul de bun și somnul a fost odihnitor”, a spus Bogdan Kailani.
Mâncarea de la Restaurant Panoramic, criticată de clienții care au trecut pragul Hotelului Unirea
Turiștii care au luat masa la Restaurant Panoramic, din incinta Hotelului Unirea, susțin că serviciile de servire și calitatea produselor sunt deplorabile.
„Ospătarul nu cunoștea ce are în meniu, ciorba era făcută la începutul săptămânii și servită duminică, aproape rece, friptura aproape că ne-a mușcat de pe platou, a trebuit să o returnăm să o mai prăjească. Plita încinsă aproape rece, o adunătură de legume aproape reci. Cafeaua, dacă pot spune așa, era aproape incoloră. Și când mă gândesc că mulți ani am frecventat acest restaurant și, cu părere de rău, m-ați pierdut de client și bineînțeles că reclama merge mai departe, nu doar că am fost doar eu nemulțumit, ci și ceilalți participanți la acel eveniment”, a transmis Daniel Doru Ionuță.
Pe lângă preparatele de bază, clienții sunt nemulțumiți și de deserturile servite în Restaurant Panoramic.
„O experiență urâtă, mâncarea un dezastru, nu mai spun că am primit un desert vechi, urâtă experiență, nu mai merg acolo”, a spus Pusca Miorita.
Un alt client a reclamat că Hotel Unirea nu arată ca în descrierea locației de pe platformele oficiale.
„Am dat o stea ca să pot face descrierea că nu meritați, hotelul nu este deloc cum arată în descriere, nici mâncarea nu este la fel, piscina gratis, dar când ajungi la piscină, chipurile, fără chipilici în cap care costă 15 lei, nu ai voie să intri de personal. Ce să zic, nici nu te bagă în seamă, sunt în lumea lor, nu recomand și costă și foarte mulți bani pe noapte”, a transmis Corina Maria.
Turiștii spun că singura recenzie pozitivă o pot oferi doar pentru priveliștea de la etajele superioare ale clădirii.
„Dezamăgitor pentru prestigiul care l-a căpătat, singurele lucruri la care pot oferi o recenzie pozitivă ar fi priveliștea de la etajul 11 și zona spa. Camerele extrem de mici, cu mobila învechită, de asemenea nota 2 (din 10) pentru atitudinea dl. Luca, de la recepție (așa atitudine plină de îngâmfare și nesimțire din partea unui recepționer rar mi-a fost dat să văd. Sincer, mai degrabă aș recomanda Hotel Traian, situat în aceeași zonă, decât Unirea, măcar acolo angajații au o atitudine corespunzătoare. Camera mică, cu mobilă învechită, cu iz al anilor 90”, a spus Delia Catrinari.
Lucian Grecu, cel care deține Hotel Unirea și Restaurant Panoramic, dezinteresat de părerile clienților
Contactat de reporterii BZI, afaceristul Lucian Grecu, cel care deține Hotel Unirea și Restaurant Panoramic, locație care se află la etajul 13 al clădirii din Piața Unirii, este dezinteresat de părerile clienților. Întrebat dacă a citit vreodată recenziile transmise de turiști, a spus că nu a făcut acest lucru până în prezent și că nu dorește să comenteze nimic din ceea ce clienții reclamă. Mai mult decât atât, Lucian Grecu a fost deranjat de faptul că a fost sunat de reporterii BZI și de întrebările referitoare la modul în care a investit, în ultimii ani, în unitatea de cazare.
„Nu am citit recenziile. Nu pot comenta nimic din ce au spus, dacă nu le-am citit. Degeaba îmi spuneți dumneavoastră ce spun ei. Nu comentez. M-ați deranjat că m-ați sunat, nu sunteți client al hotelului, nu mă mai sunați. Nu am nimic de declarat”, a spus Lucian Grecu, patronul Hotelului Unirea din Iași.
Menționăm că unitatea de cazare este cotată la 4 stele, iar serviciile de cazare pornesc, potrivit platformelor de rezervări, de la 565 de lei pe cameră pentru o noapte.
Și la Hotel Astoria, clienții au împânzit paginile de Google și platformele de socializare cu recenzii negative. Imaginile sunt desprinse parcă din filmele de groază.
Hotel Unirea a devenit un coșmar pentru turiștii care i-au trecut pragul. Zeci de recenzii negative au împânzit platforma oficială a unității de cazare, dar și a restaurantului, însă, deși turiștii reclamă, Lucian Grecu, patronul unității de cazare, este total dezinteresat de părerile acestora.