Sute de studenți ai Universității „Cuza” din Iași, atrași de activitățile Centrului de Învățare al instituției

de: Valentin Hutanu
04:00, 04 mai 2020

Centrul de Învățare al Universității „Alexandru Ioan Cuza” – UAIC din Iași continuă să implice studenții în activități pentru dezvoltarea personală și în timpul pandemiei de COVID-19! Concret, este vorba de linii ce țin de dezvoltarea pe plan academic și personal, studenții având posibilitatea de a opta pentru cele care li se potrivesc cel mai bine

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) din Iași continuă să deruleze importante proiecte, dedicate studenților, și în perioada pandemiei de COVID-19. De această dată, este vorba de ceea ce propune Centrul de Învățare al instituției

Sute de studenți, alături de activitățile Centrului de Învățare de la Universitatea „Cuza”

Concret, sprijinul este oferit prin intermediul activităților derulate în mediul on-line. Astfel, în luna aprilie au fost propuse peste o sută de activități pentru dezvoltarea pe plan academic și personal, studenții având posibilitatea de a opta pentru cele care li se potrivesc cel mai bine.

„Activitatea Centrului de Învățare al UAIC continuă și în această perioadă, în mediul on-line. Mulțumesc foarte mult colegilor din echipa de implementare, care au propus un număr mare de activități interesante, ce s-au dovedit a fi de impact! În primele zile de la lansarea înscrierilor on-line au fost aproape 700 de studenți – în afară de cei ce au luat legătura în mod direct cu tutorii lor – care s-au arătat interesați să participe la activitățile Centrului: cursuri de public speaking, dezvoltare personală – coaching, consiliere, workshop-uri/ateliere tematice, orientare în carieră, literație, activități remediale, adresate studenților din toate facultățile universității”, a punctat lect. univ. dr. Bogdan Constantin Neculau, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, coordonatorul Centrului de Învățare al UAIC.

Acesta arată că, în felul acesta, Centrul își continuă menirea de a sprijini drumul către performanță și de a contribui la reducerea abandonului universitar.

„Timpul petrecut acasă nu trebuie să fie nicidecum unul pierdut, ci utilizat eficient, în direcția dezvoltării noastre personale, educaționale, profesionale”, a concluzionat universitarul Neculau.