Spitalul Clinic CF Iași cheltuie 163.440 de lei pentru servicii de întreținere și reparații ale echipamentelor radiologice
Spitalul Clinic CF Iași cheltuie 163.440 de lei pentru servicii de întreținere și reparații ale echipamentelor radiologice. Firmele interesate își vor putea depune ofertele până la 6 august 2024.
Spitalul Clinic CF Iași caută firmă pentru întreținerea și repararea echipamentelor radiologice
Contractul în valoare de 163.440 de lei va fi valabil până la 31 decembrie 2024, cu posibilitate de prelungire prin act adițional. Pe întreaga durată a acordului-cadru se vor respecta normele de sănătate și securitate în muncă, normele PSI, legislația, normele, prescripțiile tehnice în vigoare la data respectivă și prevederile de asigurare a calității.
„Activitatea de service reprezintă efectuarea operațiunilor planificate (conform cerințelor din documentația tehnică a producătorului) cât și remedierea tuturor defecțiunilor accidentale apărute (la solicitarea beneficiarului)”, se specifică în caietul de sarcini.
Firma care va încheia contract cu Spitalul Clinic CF Iași va trebui să asigure funcționarea în parametri normali a echipamentului.
„Acest lucru se realizează prin efectuarea operațiunilor prevăzute în documentația tehnică furnizată de firma producătoare a echipamentului medical. În acest sens se au în vedere acele operațiuni care se efectuează în cadrul întreținerii periodice (revizii tehnice), în conformitate cu normele producătorului”, se arată în caietul de sarcini. De asemenea, firma va asigura și depanarea echipamentului în caz de defect: „Efectuarea acestei operațiuni se presupune inclusiv procurarea de către executant – pe cheltuiala beneficiarului- a pieselor de schimb originala sau recomandate de producător. Se va preciza în ofertă timpul de răspuns la solicitare”, se precizează în caietul de sarcini.
Ce obligații are firma care va încheia contract cu unitatea medicală
Firma care va încheia contract cu Spitalul Clinic CF Iași, pentru prestarea de servicii de întreținere și reparații ale echipamentelor radiologice va avea și responsabilitatea de a emite un buletin de verificare, conform normelor legale în vigoare, și de a efectua măsurări periodice privind radioprotecția, care atestă funcționarea echipamentului în parametri normali.
„Service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractantă. În cazul în care se impune remedierea defecțiunilor la sediul executantului (din motive tehnice), predarea în custodie la executant se va face pe bază de proces verbal, semnat de către ambele părți. Garanția pentru serviciile executate este implicită pe toată durata de valabilitate a contractului, prestatorul având obligația de a executa serviciile care fac obiectul contractului, astfel încât aparatele să fie menținute în stare de funcționare. Perioada de nefuncționare a echipamentului va duce la prelungirea duratei contractului în perioada mai sus menționată. În urma activităților de service, se va întocmi Raportul de service din care să reiasă că aparatul a fost adus în stare normală de funcționare. Raportul de service va fi semnat de către reprezentanții executantului și ai beneficiarului. După efectuarea intervențiilor tehnice, aparatul trebuie să prezinte siguranță în funcționare pentru operator, pacient, personal medical aflat în zonă”, se arată în caietul de sarcini.