Simona Potecu este noul vicepreședinte marketing pentru Tuborg România
Tuborg România a numit-o pe Simona Potecu pe poziția de vicepreședinte pentru marketing. Aceasta are o experiență de peste 25 de ani: ”Este o adevărată plăcere şi o nouă provocare să fiu aici, alături de colegi creativi şi entuziaşti. Începem acest drum împreună, urmând aceleaşi principii care m-au ghidat mereu: strategie înainte de tactici, focus pe priorităţi – singura modalitate de a obţine rezultate durabile, şi multă pasiune pentru ceea ce facem şi pentru modul în care alegem să facem. ” a declarat Simona Potecu, conform businessmagazin.ro
Ca o mică paranteză, dacă nu dorești să cumperi bere din comerț, îți recomandăm o bere de casă. Rețeta este simplă și include 15 litri de apă, un sfert kilogram orz prăjit, 50 de grame frunze hame, acestea se găsesc la plafar sau chiar la piață, 650 grame zahăr, 40 gramde drojdie de bere.
Simona Potecu este noul vicepreședinte marketing pentru Tuborg România
Tuborg România a numit-o pe Simona Potecu în funcția de vicepreședinte de marketing. Cu peste 25 de ani de experiență, Potecu a lucrat anterior în companii de bunuri de larg consum precum Jacobs Douwe Egberts, Mondelez International, Kraft Food Group și Unilever, gestionând strategiile de marketing în țări ca România, Germania, Austria, Elveția, Grecia și Bulgaria.
Simona Potecu a declarat că este încântată și provocată să se alăture echipei de la Tuborg România, lucrând alături de colegi creativi și entuziaști. Ea a subliniat că va urma aceleași principii care au ghidat-o mereu: prioritizarea strategiei înaintea tacticilor, focalizarea pe priorități pentru rezultate durabile și pasiunea pentru ceea ce face. Potecu a adăugat că, în calitate de profesioniști în marketing, recunosc că puterea se află la consumatori și că se vor dedica să rămână în topul preferințelor acestora, fiind mereu cu un pas înaintea tendințelor de consum, într-o piață a băuturilor din ce în ce mai competitivă și dinamică. În noul său rol la Tuborg România, Simona Potecu va face parte din echipa de lideri ai companiei, asumându-și responsabilități extinse în marketing, consumer marketing și trade marketing. Rolul său va fi crucial în creșterea afacerii, prin formularea unei perspective strategice pentru mărci și implementarea acesteia în planuri clare și execuții superioare în magazine.
UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, producătorul berii Tuborg, a raportat în 2023 o cifră de afaceri de 659 milioane de lei, în creștere cu 20% față de anul anterior.
Portofoliul companiei include mărci precum Tuborg, Tuborg 0.0%, Carlsberg, Carlsberg LUMA, Carlsberg 0.0%, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur, Somersby și Granini pe piața băuturilor răcoritoare.
Este bine să consumi bere pe timp de caniculă?
Medicul Virgiliu Stroescu dă vești proaste pentru românii care beau bere pe caniculă. Deși românii obișnuiesc să se relaxeze cu prietenii la o terasă după o zi caniculară, Stroescu spune că alcoolul afectează creierul.
„Alcoolul e un toxic si un singur pahar de bere nu rămâne neînscris în creier. Dacă iei o bucată de vată cu spirt şi o pui sub buză, o ţii 3 minute, când o scoţi, e roşie. Asta pentru că a stricat mucoasa din gură. Când bei o ţuică, tot esofagul e rană. Pe unde trece, face rău. Dacă bei o sticlă de bere, 4 ore stă în celulele organismului si omoară tot ce este viu. Orice gram de alcool e toxic. Alcoolul scurtează viaţa, atacă ADN-ul“, spune medicul Virgiliu Stroescu.
Cunoscutul doctor explică de ce nu este bine să bei apă minerală pe caniculă, dioxidul de carbon fiind acid și scăzând imunitatea organismului.
„Sifonul bagă în tine dioxid de carbon care este acid si scade toata imunitatea organismului, că aceasta devine acidă. Organismul trebuie să fie alcalin. Apa minerală are minerale, apa carbogazoasă e acid carbonic si acidul creşte riscul de cancer.