Serviciile SEO, constand in optimizarea site-urilor web pentru motoarele de cautare, astfel incat paginile / domeniile respective sa devina mai vizibile in Google (n.r. cel mai utilizat motor de cautare in Romania si nu numai), se pot aplica pentru o varietate de situatii.
In principal, pachetele de servicii SEO sunt achizitionate de magazinele online, aceasta categorie de business-uri digitalizate fiind si cea mai ampla situatie de optimizare. Intrucat un astfel de site poate contine un numar foarte mare de pagini (categorii si subcategorii de produse), procesul de optimizare on-page se poate intinde pe luni de zile, durand chiar si un an.
Pe langa magazinele online, firmele si companiile care detin site-uri de prezentare a ofertelor ce constau in servicii (in loc de bunuri si produse), precum birourile de avocatura sau clinicile medicale, se pot preta si ele la fel de bine tehnicii de e-marketing SEO. In aces caz, insa, nu mai vorbim, ca miza, de tranzactii electronice incheiate direct pe site (shopping online), ci de brand awareness pe Internet care sa conduca, in principiu, la contactarea telefonica a entitatii – in vederea efectuarii unei programari / vizite in cadrul locatiei fizice (spre exemplu, programarea unei interventii medicale la o anumita clinica).
A treia situatie in care serviciile SEO isi pot demonstra eficienta consta, tot mai des in ultima vreme, in cazurile de Reputation Management. In aceasta situatie, prin intermediul Search Engine Optimization, se poate „repara” imaginea brandului personal. De pilda: o persoana publica despre care apar, in Google, numeroase articole de presa nefavorabile poate sa „echilibreze balanta” prin noi articole, favorabile, care sa surclaseze vechile informatii din Google, in ceea ce priveste ordinea rezultatelor de cautare returnate (n.r. interogare efectuata dupa numele persoanei respective).
Totusi, primele doua situatii descrise mai sus raman cele mai comune cazuri in care se pot aplica cu succes servicii SEO de top, pentru diverse business-uri si arii de activitate. Mai mult decat atat, business-urile beneficiare pot fi optimizate din punct de vedere SEO inclusiv la nivel local, in functie de adresabilitatea afacerii in cauza.
Spre exemplu, optimizarea locala a site-ului prin servicii SEO (iAgency) pentru o florarie sau o clinica de medicina dentara din Iasi va targeta in continutul asociat cuvinte cheie si expresii de cautare cat mai specifice, „restranse” la aria de acoperire vizata, astfel: „florarie Iasi”, „stomatolog Iasi” / „livrare flori Iasi”, „implant dentar Iasi” s.a.m.d.
Optimizarea locala este foarte importanta pentru firmele si companiile care ofera servicii ce necesita deplasarea fizica a clientului (pacientului, dupa caz) intr-o anumita locatie. De asemenea, pentru o florarie care livreaza flori doar intr-o anumita zona, cuvintele cheie si expresiile cu specific local pot face diferenta; intrucat utilizatorul de Internet, atunci cand cauta online astfel de servicii / produse, se asteapta sa primeasca rezultate cat mai relevante, din imediata sa proximitate.
Vestea buna este ca, indiferent unde te-ai afla, poti beneficia de servicii SEO de optimizare locala oferite de o agentie de top din Capitala. Pentru mai multe detalii si informatii despre Local SEO si despre cum poate decurge colaborarea la distanta cu cea mai buna agentie din Romania, chiar daca tu te afli in Iasi sau in orice alt colt al tarii, contacteaza echipa iAgency.ro!
:format(webp):quality(80)/https://bzi.ro/wp-content/uploads/2023/04/servicii-seo-2-scaled.jpg)
servicii seo