Selly și-a făcut de cap la Loft! Ce a fost surprins făcând influencerul de față cu toată lumea
Influncerul Andrei Şelaru, cunoscut drept Selly, este considerat de mulți tineri un exemplu demn de urmat. Totuși, Selly și-a făcut de cap la Loft, unde a fost surprins petrecând alături de prieteni. Chiar dacă este supranumit „idolul adolescenților”, vloggerul nu s-a sfiit să să nu fumeze, aproape țigară după țigară, împreună cu gașca lui de prieten.
Selly și-a făcut de cap la Loft!
Selly se bucură de un succes evident, banii pe care îi câștigă din activitatea on-line fiind foarte mulți. Selly și-a făcut în ultimul timp foarte mulți fani, iar pe internet pozează într-un tânăr care are o imagine impecabilă. Când este în timpul liber, vlogger-ul nu mai este chiar așa.. Acesta nu mai ține cont de nimeni și nimic și își trăiește viața din plin.
Selly are un viciu care pare să-l fi învins. Zilele trecute, Selly și-a scos gașca de prieteni în oraș și cu toții au luat cu asalt unul dintre cele mai selecte localuri din Capitală, Loft. În club, „idolul adolescenților” a „sudat“ țigările, cot la cot cu amicii săi. Cu greu a putut acesta să se dezlipească, chiar și pentru câteva minute, de țigaretele lui preferate, pe care le-a fumat una după alta.
Smaranda Știrbu, cea cu care Selly are o frumoasă prietenie încă din liceu, și-a făcut și ea loc în anturajul vlogger-ului. Gașca lui Selly s-a distrat de minune, acolo unde muzica specifică de club a creat o atmosferă ce a făcut să se simtă bine. Din imagini se vede totul a fost stropit cu multă vodcă, pe care tinerii, în frunte cu influencerul Selly, au consumat-o cu poftă.
Vlogger-ul, alături de iubita lui și de prietenii săi, au plecat din club după ora 3 dimineața, după un chef pe cinste. Dacă s-au fiecare la casa lui sau au continuat cu un after-party doar ei știu.
Câți bani câștigă Selly
Selly este un vlogger şi antreprenor român, care a pornit de la a face filmări şi conţinut pentru canalul său de YouTube la doar 10-11 ani, iar acum, la 22 de ani, ajunge să câștige între 3.000 şi 100.000 de euro pentru o colaborare cu diverse branduri în online.
„Campaniile de imagine sunt doar o parte din businessul meu, dar în paralel mă ocup şi cu producţia de filme şi festivaluri. Nu mă bazez doar pe imaginea mea“, a explicat Selyy.
Selly Media Network, firma pe care el a înfiinţat-o, are o echipă permanentă de circa 7-8 persoane, însă funcţionează şi cu un număr mare de colaboratori. Creatorul de conţinut are atât campanii de awareness, cât şi campanii targetate pe conversie directă.
Selly este cofondator în două festivaluri de muzică urbană, printre care şi Beach Please, care a avut anul acesta un trafic de 160.000 de persoane.
Selly Media Network, firma pe care el a înfiinţat-o, are o echipă permanentă de circa 7-8 persoane, însă funcţionează şi cu un număr mare de colaboratori.
Compania deţinută de Andrei Şelaru vinde imagine, adică o formulă care oferă partea lui de imagine şi care vine la pachet cu credibilitatea şi publicul acestuia, dar şi cu zona de influencer.
De-a lungul timpului, Selly a realizat campanii pentru universităţi private, dar şi pentru produse de consum, cum ar fi biscuiţii Poieni.
Acum, Selly și-a făcut de cap la Loft, imagini cu acesta și cu gașca lui fiind făcute publice.