Scandal la o spălătorie auto din Iași. Un client ar fi fost batjocorit de către proprietar, însă patronul prezintă altă poveste – FOTO
Zilele trecute a pornit un scandal la o spălătorie auto din Dancu. Un client ar fi introdus două fise pentru a își spăla autoturismul, însă ar fi existat probleme la sistemul de pompare a spumei. Din această cauză, lucrurile au degenerat între client și patronul companiei. Aceștia au început să se certe și s-a ajuns la amenințări. Spălătoria se află la rondul din Dancu, chiar în fața casei proprietarului
Fiecare parte vine cu povestea sa. Deși este vorba de doar 5 lei pentru o fisă, scandalul a fost mult mai mare. Nu a durat mult timp până când spiritele s-au încins și au început înjurăturile între cei doi. Acum, clientul nemulțumit îi acuză pe cei responsabili că l-au batjocorit, ba chiar mai mult, aceștia ar face evaziune fiscală, fiindcă nu a primit niciodată bon când a fost acolo. Patronul prezintă cu totul altă poveste și susține că ar fi vina clientului.
Scandal la o spălătorie auto din Dancu
Totul s-ar fi întâmplat sâmbăta trecută, în Dancu, o zonă de la periferia orașului Iași. Andrei a mers pentru a își spăla mașina înainte de sărbători, însă, după spusele sale, ar fi avut parte de o surpriză neplăcută.
Deși a achiziționat două fise de la aparatul de acolo, una dintre ele nu ar fi funcționat și s-ar fi blocat mecanismul. Lui nu i s-a părut corect ce se întâmplă și a dorit să vorbească cu cineva pentru a recupera cei 5 lei ca să termine de spălat vehiculul. Însă lucrurile au luat o întorsătură neașteptată când ar fi discutat cu proprietarul.
„Am fost sâmbătă la spălătorie și am cumpărat două fise ca să-mi spăl și eu mașina. Atunci am vorbit cu cel care se ocupa acolo și i-am spus că nu merge. Acesta imediat a chemat proprietarul ca să discute cu mine. Proprietarul a început să mă jignească, să mă facă în toate felurile, de parcă era vina mea. De câte ori am fost acolo nu mi-a dat niciodată bon fiscal, am spălat și covoare, nici la vulcanizare nu am primit nimic. Cred că se întâmplă ceva acolo, bănuiesc că fac evaziune fiscală”, declară Andrei.
Din informațiile deținute, se pare că spălătoria nu se află la primul eveniment de genul. În trecut au mai fost persoane care ar fi avut anumite nemulțumiri și ar fi intrat într-o dispută cu deținătorul firmei.
Proprietarul prezintă altă variantă
Reporterii BZI s-au deplasat la fața locului pentru a vedea exact ce s-a întâmplat. Proprietarul spălătoriei susține că nu ar fi deloc vina lui, ba mai mult, clientul ar fi fost cel agresiv, care a trecut la amenințări că le taie furtunurile. Se pare că bărbatul nemulțumit ar fi încercat să bage o fisă de la altă spălătorie, iar aparatul nu ar fi acceptat-o, deoarece era diferită.
„Nu am jignit pe nimeni, cum ar fi clientul să spele mașina și eu să-l jignesc. Când am venit era o problemă la aparat și el țipa că l-am furat. Din câte am văzut, el avea o fisă de la altă spălătorie și aparatul nu a citit-o. Când i-am zis că fisa nu e a noastră, el s-a enervat și a spus că l-am făcut hoț. Eu am vrut să-i dau altă fisă, doar că el a început cu amenințările că o să ne închidă afacerea, că am încurcat-o”, povestește Petru Borcoman, proprietarul spălătoriei.
Proprietarul companiei susține că totul ar fi legal cu afacerea. Întrebat unde ar fi casa de marcat, acesta ne-a comunicat că nu o ține la vedere, deoarece mulți dintre clienți nu cer bonul, dar la sfârșitul zilei taie bon pentru fiecare serviciu.
„Lucrăm legal aici, avem casă de marcat, iar la finalul zilei introducem toate tranzacțiile. Știți cum e, lumea este pe fugă și mulți clienți nu mai cer bonul fiscal la final”, justifică Petru.
Chiar în Sâmbăta Mare, un client nemulțumit a pornit un scandal la o spălătorie auto din Dancu. Părerile sunt împărțite, iar fiecare parte prezintă o poveste diferită. Clientul aduce acuzații grave la adresa conducerii, iar cei din urmă prezintă povestea cu totul altfel.