Scandal între o clientă și șefa magazinului „Motivi” din Iași! A cumpărat o pereche de blugi, dar a vrut banii înapoi. „A plecat îmbrăcată, se vede pe cameră, și a venit după o săptămână” – FOTO

de: Ciprian Boaru
02:00, 22 sept. 2022

Ecaterina a cumpărat o pereche de blugi de la magazinul „Motivi” dintr-un centru comercial din Iași, dar s-a răzgândit și a vrut să o returneze. Reprezentanții magazinului au refuzat, motivând că produsul a fost purtat aproximativ o săptămână

O clientă care a apelat la serviciile magazinului „Motivi” dintr-un centru comercial din Iași s-a arătat nemulțumită. Pe data de 4 septembrie 2022, Ecaterina a intrat în magazinul cu articole destinate femeilor pentru a cumpăra o pereche de blugi. După ce a probat, a achitat suma de 266 de lei.

„Am cumpărat perechea respectivă, am beneficiat de o reducere de la suma de 319 lei. Am achitat cu cardul. Am ajuns acasă și mi-am dat seama că mai am în dulap o pereche asemănătoare și că nu mai aveam nevoie de cea pe care am cumpărat-o”, a povestit clienta.

De precizat că magazinul menționat este administrat de societatea Miroglio România SRL, din București, ce este controlată de afaceristul italian Giuseppe Miroglio. În 2021, cifra de afaceri a firmei a fost de 18,1 milioane de lei, adică 3,6 milioane de euro, cu un profit de 570.013 lei, datorii de 4,3 milioane de lei și „zero angajați”. La un moment dat, clienții au reclamat și salonul de înfrumusețare Valentino Hair Style.

Scandal între o clientă și șefa magazinului „Motivi” din Iași. S-a lăsat cu reclamații

Ecaterina a decis să se întoarcă la magazin, dar nu a găsit înțelegere din partea vânzătoarelor.

„A doua zi, după ce am cumpărat, m-am dus la magazin, în speranța că voi putea să returnez blugii și să recuperez banii. Vânzătoarea mi-a spus că nu face niciun schimb. Am sunat la ei și i-am rugat să-mi dea un document prin care să explice de ce nu se poate returna. Mi-a spus că nu este obligată să-mi dea în scris. Am întrebat cine este șef acolo și mi-a spus că se află în Italia. Eu am făcut o plângere și la Protecția Consumatorilor, acum aștept un răspuns”, a mai spus clienta nemulțumită.

Reprezentanții magazinului au venit cu o replică total diferită.

„Doamna respectivă a cumpărat într-o zi de duminică. Nu s-a întors a doua zi, ci peste o săptămână. După ce a probat mai bine de jumătate de oră, a plecat îmbrăcată cu respectiva pereche. A venit, la un moment dat, și soacra dumneaei să returneze. I-am explicat clientei că produsul a suferit modificări, că nu putem vinde haine second-hand. Sunt înregistrări video pe care se vede cum clienta a plecat îmbrăcată cu produsul nostru din magazin. Eu nu am ce să fac, este o problemă de etică și educație. I-am spus să meargă la Protecția Consumatorilor. Clienta m-a întrebat dacă oamenii nu mai cumpără haine second-hand. I-am explicat că noi nu vindem așa ceva. Cei de la Protecția Consumatorilor au fost în control, dar nu au constatat nereguli”, a explicat Nona Savin, manager la magazinul „Motivi”.

Clienții pot returna produsele doar în cazul în care comenzile sunt realizate online și nu în cazul magazinelor fizice. Și magazinul „Lems” a fost reclamat de clienți, din cauza produselor deteriorate.

O avocată din Iași a avut probleme la magazinul „Jysk”

În luna februarie 2022, o avocată din Iași a reclamat magazinul „Jysk”. Pe data de 6 februarie 2022, Laurenția Chifu s-a deplasat la magazinul „Jysk” din Tudor Vladimirescu, municipiul Iași. Avocata se consideră un client fidel, în ultimii ani înregistrând cumpărături cu o valoare ce a depășit pragul de 2.000 de euro. De data asta, a vrut să achiziționeze o saltea superioară de pat care a costat 500 de lei. Și în acest caz, clienta nu putut să returneze produsul, după ce a constatat că nu este mulțumită de calitatea acestuia.

Scandalul dintre o clientă și șefa magazinului „Motivi” din Iași nu pare să aibă vreo rezolvare pentru Ecaterina.