Salubris SA închiriază utilaje! Contractul are o valoare de 80.000 de euro
Mai multe utilaje vor fi închiriate de Salubris SA pe o perioadă de 1 an. Comisia de evaluare va alege oferta cu prețul cel mai mic. Necesarul constă în autobasculante, automacara etc. Firma de salubritate a lansat în această perioadă mai multe licitații
Firma de salubritate a Primăriei Iași continuă investițiile din cadrul programului anual. Pe data de 15.03.2021, Salubris SA organizează o licitație pentru asigurarea serviciilor de închirieri utilaje. Valoarea estimată a contractului este de 387.750 de lei, fără TVA, aproape 80.000 de euro. Pe lista utilajelor se numără automacara și autotrailer, utilaj Manitou, autobasculante, electrostivuitor etc.
„Vehiculele, utilajele și camioanele se vor închiria cu personal deservent și carburant asigurat de către prestator. Prestatorul va asigura toate cheltuielile aferente funcționării optime a vehiculelor, utilajelor, camioanelor. Utilajele, camioanele și vehiculele trebuie să fie în stare tehnică corespunzătoare, să aibă combustibil necesar unei funcționări de minimum 8 ore pe zi. Utilajele, vehiculele și camioanele, precum și personalul deservent aferent nu trebuie să părăsească zona de lucru fără înștiințarea și acordul prealabil al autorității contractante”, se arată în caietul de sarcini.
În trecut, Salubris SA a încheiat un contract similar cu societatea Vami Sofi Trans.
Utilajele vor fi folosite la depozitul ecologic Țuțora
Conform caietului de sarcini, contractul se va derula pe o perioadă de 12 luni. Utilajele vor fi folosite la depozitul ecologic Țuțora, dar și la garajul Salubris SA.
„Ofertantul va face dovada că poate înlocui orice vehicul, utilaj, camion defect cu altul similar, în maximum 24 de ore de la solicitarea autorității contractante. În propunerea tehnică se va prezenta și o listă cu vehiculele de rezervă. În cadrul propunerii tehnice, se va prezenta și o declarație cu personalul deservent pentru vehiculele, utilajele și camioanele care se vor închiria. Prestatorul va avea obligația de a respecta normele de protecție a mediului, muncii, precum și prevenirea și stingerea incendiilor. Tarifele de închiriere vor rămâne neschimbate pe toată perioada de desfășurare a contractului. Nu se va percepe tarif de staționare”, se arată în caietul de sarcini.
Salubris SA distribuie corespondența prin intermediul Poștei Române
Tot recent, societatea de salubritate a finalizat licitația pentru asigurarea serviciilor de corespondență. Astfel, s-a încheiat un contract cu Compania Națională Poșta Română SA în valoare de 123.680 de lei, fără TVA, aproximativ 25.000 de euro. Asta, în condițiile în care autoritatea contractantă era dispusă să aloce suma de 191.750 de lei, fără TVA. La licitație a mai participat și o firmă privată, dar care a fost descalificată. Este vorba despre Waterson Rochefort Group SRL, cu sediul social în Ilfov, condusă de Flavius Claudiu Ciobanu. În 2019, cifra de afaceri a firmei a fost de 766.542 lei, pierderi de 626.404 lei, cu un număr de 6 angajați. Salubris SA a lucrat și în trecut cu firma din Ilfov. Contractul va avea o durată de 1 an. Salubris SA trebuie să trimită 11.000 de plicuri cu confirmare de primire și 75.000 de plicuri fără confirmare de primire.