Salubris SA Iași închiriază utilaje cu 90.000 de euro! Vor fi efectuate lucrări la depozitul ecologic

de: Redacția BZI
02:00, 27 ian. 2022

Mai multe utilaje vor fi închiriate de Salubris SA Iași, firma de salubritate a Primăriei. Furnizorii vor asigura și personalul necesar. Procedura este programată pentru începutul lunii februarie 2022. Prețul cel mai mic este un criteriu de departajare

Firma de salubritate din Iași caută furnizori de utilaje. Astfel, pe data de 07.02.2022, Salubris SA, societatea subordonată Primăriei Iași, organizează o licitație pentru închirierea mai multor loturi de utilaje. Valoarea estimată a contractului este de 410.000 de lei, fără TVA, aproape 90.000 de euro.

”Vehiculele, utilajele și camioanele se vor închiria cu personal și carburant asigurat de către prestator. Prestatorul va asigura toate cheltuielile aferente funcționării în condiții optime a vehiculelor, utilajelor, camioanelor. Utilajele, camioanele și vehiculele trebuie să fie în stare tehnică corespunzătoare, să aibă combustibil necesar unei funcționări normale de minimum 8 ore pe zi. Utilajele, vehiculele și camioanele, precum și personalul aferent nu trebuie să părăsească zona de lucru fără înștiințarea și acordul prealabil al autorității contractante”, se arată în caietul de sarcini.

În 2020, Salubris SA a organizat altă licitație pentru achiziționarea unui sistem de translație a deșeurilor. Procedura a avut o prevedere bugetară de 600.000 de lei, fără TVA, aproape 130.000 de euro. Prin această achiziție, Salubris intenționa să micșoreze timpii de transport al deșeurilor spre groapa de gunoi Țuțora.

Salubris SA Iași a împărțit utilajele în 4 loturi

Furnizorii de utilaje trebuie să asigure serviciile pe o perioadă de 12 luni. Autoritatea contractantă a stabilit termenii licitației, astfel: Lotul 1: automacara (50 ore), autotrailer (50 ore); Lotul 2: Manitou (100 ore); Lot 3: buldozer (800 ore), buldoexcavator (100 ore), autograder (100 ore), cilindru compactor (100 ore); Lot4: autobasculantă (100 ore).

”Închiriereea utilajelor, camioanelor și vehiculelor se va face în urma unei comenzi emise de către autoritatea contractantă. Autoritatea contractantă va solicita închirierea vehiculelor, utilajelor, camioanelor numai în funcție de necesitățile curente ale acesteia. Prestatorul se obligă să asigure utilajele, camioanele și vehiculele în termen de maximum 24 de ore de la solicitarea achizitorului. Vehiculele, utilajele și camioanele închiriate vor fi destinate unor lucrări ce nu pot fi executate de către autoritatea contractantă, fie pentru că nu deține utilaje de acest gen, fie pentru că cele din dotare prezintă diverse defecțiuni și nu pot fi utilizate temporar”, se arată în documentația procedurii.

Firma de salubritate a încheiat, anul trecut, un contract pentru furnizarea anvelopelor

Recent, Salubris SA a încheiat procedura pentru furnizarea mai multor loturi de autovehicule multifuncționale. Comisia de evaluare a stabilit că oferta cea mai bună aparține societății Grădinariu Import Export SRL, din București. Licitația a fost împărțită în două loturi, cu câte două utilaje multifuncționale pe fiecare lot. Valoarea finală a contractului este de 1.799.000 de lei, fără TVA, adică 360.000 de euro. Firma este controlată de Andrei Călin Grădinariu. În 2020, vânzările companiei au fost de 258,1 milioane de lei, aproape 50 de milioane de euro. Comisia de evaluare a ales oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic, depusă în cadrul licitației. În anii trecuți, Salubris SA a cumpărat utilaje pentru curățenia stradală.