Salubris SA cumpără echipamente de protecție pentru angajați! Un afacerist din Iași a câștigat contractul de 100.000 de euro

de: Ciprian Boaru
02:00, 20 apr. 2021

Angajații de la Salubris SA vor beneficia de noi echipamente de lucru și protecție. Achiziția face parte din programul anual al companiei. Două firme au participat la procedură, dar societatea din Iași a depus cea mai bună ofertă, care s-a încadrat în prevederea bugetară

Firma de salubritate din Iași a finalizat o nouă licitație în cadrul campaniei anuale. Recent, Salubris SA a încheiat o licitație pentru achiziția unui număr de 3 loturi de echipamente de protecție. Valoarea finală a contractului este de 474.296 lei, fără TVA, aproape 100.000 de euro. Oferta a fost depusă de societatea Global Sistem SRL, din Iași, care a ofertat pentru cele 3 loturi. Societatea este controlată de Daniela și Ciprian Ciobanu. În 2019, cifra de afaceri a firmei a fost de 3,5 milioane lei, profit de aproape 500.000 lei, cu un număr de 6 angajați. A mai depus ofertă și societatea Armos Services SRL, din Târgu Mureș, doar pentru al doilea lot, dar a pierdut competiția. Contractul se va desfășura pe perioada anului 2021.

Salubris SA cumpără loturi de pantaloni, geci sau veste avertizoare

Conform caietului de sarcini, loturile conțin îmbrăcăminte de protecție, accesorii pentru îmbrăcăminte de lucru și încălțăminte de protecție. Necesarul constă în 8.000 tricouri de vară, 916 salopete, 590 perechi de pantaloni, 10 costume de vară, 10 costume de iarnă, 600 geci de iarnă, 2.220 veste avertizoare, 580 șepci, 500 fesuri, mănuși de protecție etc.

„Se solicită perioada de garanție în depozitare a produselor ofertate de minimum 12 luni de la data semnării procesului-verbal de recepție și perioada de garanție în utilizare a produselor ofertate de minimum 12 luni de la începerea utilizării. Ofertele care nu vor prezenta perioada de garanție minimum solicitată vor fi declarate neconforme. Achizitorul se obligă să recepționeze produsele în termen de maximum 24 de ore de la data livrării produselor, cu condiția îndeplinirii tuturor clauzelor de recepție a produselor. Contractantul va emite factură pentru produsele livrate”, se mai arată în procedura achiziției.

În trecut, Salubris SA a organizat licitații similare.

Firma de salubritate cheltuie 50.000 de euro pentru hrana câinilor de la padocul din Tomești

Totodată, Salubris SA organizează astăzi, 20.04.2021, altă licitație pentru achiziția mai multor cantități de hrană pentru câinii de la padocul din Tomești. Valoarea estimată a contractului este de 236.000 lei, fără TVA, aproape 50.000 de euro. Conform necesarului, contractul prevede furnizarea a 100.000 de kg de hrană uscată pentru câini, din care cantitatea de 500 kilograme este destinată câinilor juniori.

„Livrările se vor face eșalonat în baza comezilor transmise de autoritatea contractantă. Comenzile de aprovizionare se vor face în funcție de necesități. Autoritatea contractantă nu are obligația achiziționării întregii cantități de produse contractate. Autoritatea contractantă poate solicita, iar funizorul are obligația de a livra o cantitate mai mare de produse dintr-un reper decât a contractat, dar fără a depăși valoarea totală a contractului. Livrarea produselor se va face pe riscul și cheltuiala contractantului. Perioada de garanție minimă a produselor trebuie să fie de minimum 12 luni „, se arată în caietul de sarcini.

Și în 2020 a fost organizată o licitație asemănătoare.