Salubris SA achiziționează echipamente de protecție de 100.000 de euro! Cinci firme s-au prezentat la licitație
Nu mai puțin de 5 oferte au fost depuse la sesiunea de deschidere a ofertelor în cadrul licitației privind furnizarea de echipamente de protecție pentru angajații Salubris SA. Valoarea estimată a contractului este de 100.000 de euro
Firma de salubritate a municipalității a demarat o nouă procedură pentru achiziția mai multor loturi de echipamente de protecție. Recent, la sesiunea de deschidere a ofertelor, Salubris SA a primit oferte din partea următoarelor societăți: Modavil SRL (Râmnicu Vâlcea), Proditex SRL (Râmnic Vâlcea), Fiboplast SRL (Neamț), River Trade & Service SRL (Cluj) și Global Sistem SRL (Iași). Valoarea estimată a contractului este de 465.605 lei fără TVA, aproape 100.000 de euro. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare.
”Salubris SA, societatea având ca obiect de activitate servicii de salubrizare la nivelul Municipiului Iași, achiziționează aceste produse pentru ca angajații să își desfășoare activitatea în bune condiții. Misiunea Salubris SA este de asigurare a unor servicii moderne și performante de salubrizare în Municipiul Iași care să contribuie la eforturile comunității de dezvoltare economico-socială durabilă și de protejare a mediului”, se arată în descrierea activității.
În 2021, licitația pentru furnizarea echipamentelor a fost câștigată de o societate din Iași.
Salubris SA achiziționează echipamente de protecție pentru toate sezoanele din an
Firma câștigătoare trebuie să respecte o serie de condiții impuse de autoritatea contractantă.
”Echipamentul de protecție trebuie să respecte cerințele esențiale de securitate pentru asigurarea sănătății și securității pentru riscuri industriale și să fie introduse pe piață. Echipamentul de protecție trebuie să poarte marcajul «CE», care atestă conformitatea cu cerințele esențiale de securitate pentru asigurarea sănătății și securității lucrătorilor. Toate articolele echipament de protecție care necesită certificare conform legii trebuie să fie certificate de către un organism notificat”, se mai arată în documentația procedurii.
Salubris SA a împărțit procedura în 3 loturi: îmbrăcăminte de protecție, accesorii pentru îmbrăcăminte de lucru, încălțăminte de protecție. Printre produsele dorite se numără tricouri, salopete cu benzi reflectorizante, pantaloni, geci de iarnă, vestă avertizoare, mănuși de protecție, pantofi de protecție, bocanci, cizme de apă-noroi etc. În anii trecuți, Salubris a alocat fonduri și pentru achiziția de autogunoiere performante.
Firma de salubritate dă 46.000 de euro pe livrarea facturilor
Nu în ultimul rând, Salubris SA a semnat un contractul cu Compania Națională Poșta Română SA pentru furnizarea serviciilor de corespondență. Valoarea finală a contractului este de 228.430 de lei fără TVA, aproape 46.000 de euro. Corespondența solicitată de autoritatea contractantă face referire și la facturile la salubritate ce le vor fi trimise clienților. Poșta Română are la dispoziție o perioadă de 12 luni pentru furnizarea corespondenței.
Firma de salubritate a stabilit un necesar de 16.000 de trimiteri cu confirmare de primire și 110.000 de trimiteri fără confirmare de primire. La procedură a mai participat și Pink Post Publimail SRL, deținută de Intrapan LTD din Cipru, dar oferta depusă a fost respinsă. Poșta Română este obligată să respecte prevederile GDPR privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Salubris SA achiziționează echipamente de protecție pentru a le asigura muncitorilor condiții cât mai bune.