Salubris a semnat contractul pentru furnizarea pieselor de schimb! Furnizorii vor primi 450.000 euro

de: Ciprian Boaru
02:00, 06 iun. 2022

Firma de salubritatea a finalizat licitația privind furnizarea mai multor loturi de piese de schimb pentru parcul auto din dotare. Comisia de evaluare a ales oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic

Firma de salubritate a Primăriei Iași continuă programul de achiziții publice. Recent, Salubris SA a finalizat licitația pentru furnizarea mai multor loturi de piese auto. Astfel, procedura a fost câștigată de mai multe societăți: Romdav SRL, Railex SRL, Duegi Stock Center SRL, Auto Technic Solution SRL, Mec – Diesele SEE SRL, Caranda Baterii SRL, Iveco Truck Services SRL. Valoarea finală a contractului a ajuns la 2.263.668 lei, fără TVA, aproape 450.000 euro.

„Beneficiile pe care autoritatea contractantă intenționează să le obțină după furnizarea produselor sunt: creșterea competitivității prin îmbunătățirea resurselor, optimizarea procesului de colectare a deșeurilor, scăderea costurilor de operare, creșterea nivelului de satisfacție a clienților, eficientizarea procesului de desfășurare a unor activități. Obiectivul specific îl reprezintă desfășurarea în bune condiții a activității în cadrul Secției III ATA. Livrarea produselor se va face pe riscul și cheltuiala contractantului. Livrarea se va face cu respectarea termenului de livrare. Furnizarea și livrarea produselor se va face în programul de lucru al achizitorului 07:00-13:00 de luni până vineri”, se arată în caietul de sarcini.

În 2021, o firmă din Iași a câștigat o licitație pentru furnizarea mai multor loturi de echipamente pentru angajații Salubris.

Salubris a semnat contractul pentru furnizarea pieselor de schimb

Produsele solicitate sunt pentru autovehicule tip Multicar, Dacia, Volkswagen, Iveco, Man, Renault, Daf, Mercedes, utilaje Nilfisk, Schaeff, JCB, Komatsu, Tana, automăturători. Procedura a fost împărțită în 21 de loturi.

„Contractantul va ambala și eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinația stabilită. Dacă este cazul, ambalajul trebuie prevăzut astfel încât să reziste, fără limitare, manipulări accidentale, expunerii la temperaturi extreme, sării și precipitațiilor din timpul transportului și depozitării în locuri deschise. Transportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Produsele vor fi asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului și cauzate de orice factor extern”, se mai arată în documentația procedurii.

Salubris SA a alocat fonduri și pentru achiziția de autogunoiere performante.

Salubris SA cheltuie 290.000 lei pentru hrana câinilor de la padocul din Tomești

Nu în ultimul rând, Salubris a finalizat procedura pentru furnizarea mai multor loturi de hrană pentru câinii abandonați de la padocul din Tomești. Compania a primit 3 oferte, dar contractul a fost încheiat cu compania Farmavet SA, din București. Valoarea finală a contractului este de 290.000 lei, fără TVA, cu 90.000 lei mai puțin față de estimarea bugetară. În 2020, Farmavet SA a înregistrat o cifră de afaceri de 231,7 milioane lei, aproape 46 milioane de euro, pierderi de 11 milioane lei, datorii de 70 milioane lei și un număr de 520 angajați.

Urmează să fie furnizată o cantitate de 100.000 kilograme de hrană uscată pentru câini. Salubris a semnat contractul pentru furnizarea pieselor de schimb în cadrul programului anual de achiziții.