S-a decis firma care va arhiva documentele din Primăria Iași în format electronic. Valoarea contractului depășește 400 de mii de lei – FOTO

de: Alexandra MAISNER
02:00, 15 nov. 2023

Delta Cart Educațional SRL, din județul Argeș, este firma care va arhiva documentele municipalității în format electronic, din departamentul Activității de Impozite și Taxe Locale. Societatea a fost declarată câștigătoare în urma unei proceduri de licitație publicate pe SEAP

Primăria Municipiului Iași a publicat, pe data de 21 iunie 2023, procedura de licitație privind contractarea serviciilor ce fac obiectul contractului „Automatizarea recepției și arhivarea digitală a documentelor Activității de Impozite și Taxe Locale a Municipiului Iași”. Dacă, inițial, valoarea estimată era de 924.369,75 lei, fără TVA, cea actuală a ajuns la 489.500 de lei, fără TVA.

Firma care va arhiva documentele din Primăria Iași va încasa peste 400 de mii de lei

Potrivit informațiilor publicate pe platforma Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), oferta financiară depusă de Delta Cart Educațional SRL, administrată de Liviu Bogdan Gardin, cu sediul în județul Argeș, a fost declarată câștigătoarea contractului în valoare de 489.500 de lei, fără TVA. În cadrul procedurii au fost înscrise și au depus ofertele financiare cinci societăți: Solenoid SRL, Star Storage SA, Zipper Services SRL, Delta Cart Educațional SRL și Idox Solution SRL.

Firma declarată câștigătoare se va ocupa de arhivarea computerizată a documentelor. Implementarea serviciului implică retro-digitalizarea unui număr de minim 110.000 de documente existente în arhiva PMI – Direcția Generală Economică și Finanțe Publice locale, Activitatea de Taxe și Impozite Locale, respectiv scanare, etichetare, indexare, precum și încărcarea respectivelor documente în format digital într-o aplicație de arhivare electronică. Serviciile se vor desfășura la sediul autorității contractante, cu resursele prestatorului (echipamente și personal).

„Serviciul de arhivare computerizată a documentelor aflate în arhiva autorității contractante reprezintă procesul de transpunere a documentelor, din format hârtie în format digital (scanare, etichetare și indexare) cu păstrarea nealterată a conținutului acestora, precum și încărcarea respectivelor documente în format digital într-o aplicație de arhivă RepoZIP, ce poate fi accesată printr-un canal securizat”, se arată în documentele procedurii de licitație publicate.

Ce documente vor fi concret digitalizate

Atât declarațiile fiscale, cât și cele privind stabilirea impozitului pe clădiri, terenuri și mijloace de transport vor fi arhivate digital de Delta Cart Educațional SRL, firma declarată câștigătoare în urma procedurii de licitație publicate pe SEAP.

„Exemple de documente care vor intra în procesul de arhivare digitală: declarații fiscale pentru stabilirea impozitului pe clădiri, teren, mijloace de transport, declarație fiscală pentru scoatere din evidență a mijloacelor de transport, borderou debitare/scădere sume, cereri scutiri impozite și taxe, procese verbale de constatare a contravenției, sentințe/decizii civile, răspunsuri de la diverse instituții, anunțul individual/colectiv, confirmări de primire, proces verbal privind îndeplinirea procedurii de comunicare prin publicitate, note de constatare, proces verbal de sechestru pentru bunuri și anexa la acestea, aviz de ipotecă, decizii ridicare măsuri de executare silita etc”, se mai arată în caietul de sarcini al procedurii de licitație.

Astfel, potrivit platformei Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), Delta Cart Educațional SRL este firma care va arhiva documentele municipalității din departamentul Activității de Impozite și Taxe Locale. În cadrul procedurii au fost înscrise 5 firme care au depus ofertele financiare.