Revolut oferă vacanțe cadou clienților. Iată ce condiții trebuie îndeplinite
Revolut oferă vacanțe cadou clienților. RevPoints sunt puncte de loialitate pe care clienții Revolut le pot acumula atunci când efectuează plăți pentru diverse produse și servicii folosind cardul Revolut. Aceste puncte pot fi utilizate pentru a obține recompense, precum reduceri în vacanțe. Iată ce condiții trebuie îndeplinite.
Revolut oferă vacanțe cadou clienților
Revolut, fintech-ul global cu peste 40 de milioane de clienți la nivel global, a lansat programul său de loializare, Puncte Revolut (RevPoints). Acest program le permite utilizatorilor de carduri de debit să acumuleze puncte și să le transforme în diverse beneficii. Utilizatorii pot acumula până la 1 punct pentru fiecare euro cheltuit.
Clienții pot transforma punctele acumulate în mile de zbor, utilizându-le cu companii aeriene partenere, precum British Airways Executive Club, Iberia Plus, Vueling Club, Air France, KLM, TAROM și Air Europa. De asemenea, punctele pot fi folosite pentru discount-uri exclusive la cazare și atracții turistice. Noii utilizatori pot începe cu o ofertă de 3.000 de puncte (echivalentul a 3.000 de mile de zbor sau până la 60 de euro discount la servicii turistice), după ce fac 150 de plăți.
Pentru cei care folosesc planul Revolut Ultra, recompensele sunt și mai atrăgătoare. De exemplu, pentru cheltuieli lunare de aproximativ 2.500 de euro, un utilizator Revolut Ultra poate primi până la 30.000 de Puncte Revolut, suficiente pentru a acoperi integral un bilet de avion dus-întors din Europa către New York sau pentru a obține un discount de 600 de euro la cazarea la hotel.
Ce trebuie să știe românii care folosesc Revolut
Revolut a postat recent pentru utilizatori informații despre cum se pot proteja de fraudele bancare și a prezentat modalitățile utilizate de fintech-ul britanic pentru a reduce efectele acestor amenințări cibernetice. Revolut a abordat într-un mod proactiv prevenirea fraudelor și a implementat noi funcționalități de securitate, incluzând metode precum autentificarea biometrică sau alertele pe fluxul de plată și a acordat prioritate educării clienților. Anul trecut, Revolut a introdus în aplicație un modul de educație antifraudă, punând la dispoziția clienților informații utile pentru a se proteja de escrocheriile din mediul digital.
„Protejarea clienților noștri de amenințarea în creștere a escrocheriilor, la nivel global, este esențială pentru Revolut. Datele noastre exclusive fac lumină asupra peisajului în evoluție al fraudei și sunt un punct de plecare util pentru a informa utilizatorii și a pune la dispoziția lor cunoștințele de care au nevoie pentru a rămâne vigilenți. Cu sistemele noastre avansate de detectare a fraudelor și angajamentul față de inovație, dăm putere clienților noștri să-și protejeze finanțele și să navigheze în lumea digitală cu încredere.”, a declarat Woody Malouf, Head of Financial Crime la Revolut.
O noutate în acest an este aceea că Revolut vrea să ofere credite imobiliare. Neobanca britanică Revolut intenționează să investească 100 de milioane de euro în Franța, în 2024 și 2025, și dorește să vândă credite pentru locuințe. Cu trei milioane de clienți, Franța este în prezent a doua piață ca mărime a Revolut, după Marea Britanie. Fintech-ul britanic câștigă aproximativ 100.000 de clienți pe lună în Franța. Pentru a continua această dezvoltare, a alocat o sumă de aproximativ 100 de milioane de euro, care acoperă recrutarea a câteva zeci de angajați, investiții în publicitate și extinderea gamei de produse.