Revoltator! Ai grija ce cumperi din Media Galaxy! Si tu poti trece prin ce a trecut acest director din Iasi!
„In data de 19.08.2016, am cumparat de la magazinul Media Galaxy un aspirator vertical 0,5 litri Alb, Electrolux, in valoare de 639.92 lei, cu certificatul de garantie corespunzator. Inca de la prima utilizare, am constatat ca produsul are o autonomie de maxim 10 minute, fata de 40 de minute cat era mentionat pe fisa de prezentare a aspiratorului in magazin, acesta fiind principalul motiv pentru care am optat pentru aceasta marca, una din cele mai scumpe de altfel. Am considerat, totusi, ca acesta nu este un motiv prea grav care sa ma determine sa returnez aparatul, desi era o inducere in eroare a cumparatorului”, a declarat cercetatorul Alexandru Manoliu, fostul director al Institutului de Cercetari Biologice Iasi.
Dupa o perioada, aparatul nu a mai functionat, iar in momentul in care s-a intors la magazinul Media Galaxy, din spusele sale, personalul nu ar fi avut un comportament prea bun.
„La mai putin de patru luni distanta de la prima utilizare, aspiratorul nu a mai functionat deloc, desi respectasem in totalitate normele de incarcare si utilizare prevazute in cartea tehnica, in aceeasi zi prezentandu-ma la magazin cu produsul. Inca de la inceputul discutiei, personalul magazinului a reactionat foarte recalcitrant, incercand sa ma faca pe mine vinovat ca nu am stiut sa utilizez aparatul. Desi sunt in varsta, am fost cercetator stiintific principal si stiu sa folosesc un aparat casnic. Dupa lungi discutii au acceptat sa intocmeasca un proces verbal de predare-primire a aparatului defect, urmand sa fie trimis la verificat si am solicitat sa se mentioneze in acel act ca doresc un service amanuntit, inlocuirea produsului sau returnarea banilor (variante mentionate si in certificatul de garantie), dar personalul magazinului a refuzat acest lucru, fiind obligat sa mentionez eu lucrurile cerute cu pixul”, a completat ieseanul.
Situatia a ramas in aer. Ieseanul vrea un produs nou, fara defect, iar reprezentantii magazinului ii ofera produsul pe care l-a lasat in magazin. Reporterii BUNA ZIUA IASI au contactat reprezentantii magazinului Media Galaxy.
„Clientul a refuzat ca produsul sa ajunga in service. Fara o analiza venita din service, noi nu putem schimba un produs. Avem toata deschiderea fata de client si il asteptam sa remediem situatia”, a precizat Gabriel Grigoras, directorul magazinului.
In urma publicarii acestui material, reprezentantii Media Galaxy au trimis pe adresa redactiei un drept la replica: