Revolta unei ieșence care a comandat produse în valoare de 1.223 de lei, de la eMAG, și a rămas fără banii din cont

de: Raluca Costin
02:00, 31 mai 2022

O ieșeancă care a comandat produse de la eMAG este revoltată că nu le-a primit după o săptămână de la confirmarea comenzii care a fost achitată. A depus reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Iași și spune că a mai trecut printr-o experiență asemănătoare

Cătălina Munteanu, o ieșeancă ce a comandat produse de la eMAG în valoare de 1.223 de lei spune că deși în urmă cu o săptămână a primit confirmarea comenzii, după ce le-a plătit, nu a primit produsele, două scaune auto pentru bebeluși. Femeia susține că a mai trecut printr-o experiență asemănătoare la începutul acestui an.

”Din păcate, am pățit-o din nou cu cei de la eMAG. Deja observ o practică comercială înșelătoare. La data de 24 mai 2022 am făcut cumpărături on-line de pe platforma eMAG, prin care am achiziționat două scaune auto de bebeluși. Comanda a fost înregistrată cu numărul 255266319 în valoare totală de 1.223 RON. Ulterior am primit mesajul de confirmare a plății, respectiv am fost asigurată că cele două achiziții vor fi trimise pentru livrare în intervalul de timp 25-26 mai 2022. Nici până astăzi, 30 mai 2022, comanda nu a fost livrată”, spune Cătălina Munteanu, reclamantă din Iași care a pățit același lucru la începutul acestui an.

O ieșeancă ce a comandat produse de la eMAG susține că a fost păcălită

Femeia din Iași acuză compania eMAG de faptul că a fost păcălită să cumpere două produse pe care nici măcar nu le-a mai primit. Mai mult, reclamanta cere tragerea la răspundere a comerciantului și în acest sens a depus o plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC), pentru că ceea ce i s-a întâmplat este ilegal și imoral.

„Societatea eMAG se degrevează de responsabilitate, pasând culpa în sarcina transportatorului, însă omite faptul că, prin intermediul primului mesaj, și-a luat un angajament pe care nu l-a respectat. Mereu se eschivează și dau vina pe distribuitor. Consider că nu este firească o astfel de abordare, în condițiile în care eu subliniez faptul că produsele au fost achiziționate de pe platforma eMAG și nu de la alți furnizori. Solicit pe aceasta cale tragerea la răspundere a furnizorului de servicii eMAG pentru nerespectarea obligațiilor”, mai spune Cătălina Munteanu, reclamantă din Iași.

Ieșenii au depus reclamații la CJPC, nemulțumiți de compania eMAG

Faptul că produsele nu ajung la timp a fost reclamat de ieșeni la CJPC Iași, în ultimii ani. Numeroși clienți care au comandat diverse produse de pe internet s-au plâns de întârzieri exagerate și de faptul că produsul nu a mai fost livrat, iar asta nu e tot. O mare parte dintre cei care și-au comandat produse de pe eMAG și s-au săturat să tot aștepte, s-au hotărât să anuleze comanda, pentru a-și primi banii înapoi, în așa fel încât să poată cumpăra din altă parte bunul dorit.

Reporterii BZI au trimis un e-mail către compania eMAG, prin care au solicitat un punct de vedere, dar, până la închiderea ediției, nu au primit niciun răspuns. Acum, rămâne de văzut ce se va întâmpla în cazul ieșencei care a comandat produse de la compania eMAG.