Primăria Miroslava cumpără un utilaj multifuncțional! Contractul a fost semnat pentru 300.000 de euro
O nouă achiziție a fost finalizată în comuna Miroslava. Autoritatea contractantă a semnat contractul cu o firmă din județul Ilfov. Autoritatea contractantă a cerut ca utilajul să aibă echipamente și pentru activitatea de deszăpezire
Un utilaj multifuncțional va fi furnizat la Primăria Miroslava, județul Iași, după ce a fost finalizată licitația. Contractul a fost semnat cu societatea CTE Solution-Utilaje Specializate SRL, din județul Ilfov. Valoarea finală a contractului este de 1.598.000 de lei fără TVA, aproape 300.000 de euro. Societatea este deținută de Marius Dorel Aldea și Bianca Lucia Baicea. În 2020, cifra de afaceri a firmei a fost de 82,9 milioane de lei, profit de 2,1 milioane de lei, datorii de 34,9 milioane de lei, cu un număr de 42 de angajați.
”Furnizorul este responsabil pentru obținerea oricăror omologări, autentificări, autorizări și alte asemenea, astfel încât utilajul furnizat în baza contractului să poată fi comercializat și utilizat pe teritoriul României potrivit destinației, în conformitate cu legislația și reglementările aplicabile. Furnizorul este responsabil pentru înmatricularea în circulație a utilajului pe numele achizitorului, astfel încât la momentul livrării către achizitor acesta să poată fi utilizat potrivit destinației și să aibă drept deplin de circulație pe drumurile publice”, se arată în caietul de sarcini.
Și Primăria Pașcani a lansat proceduri pentru achiziția utilajelor.
Primăria Miroslava are nevoie de utilaj pentru deszăpezire
Mașina multifuncțională cu echipamente extinse va avea o garanție de 24 de luni. Conform specificațiilor tehnice, utilajul va avea motor Euro 6, cu o capacitate cilindrică de minimum 5.000 de centimetri cubi, tracțiune integrală etc. Utilajul va fi echipat cu plug de zăpadă, sărăriță, braț telescopic montat în partea frontală, cap pentru cosit, echipament de împrăștiat soluție degivrantă.
”La predarea utilajului către achizitor, furnizorul are obligația de a efectua probele de funcționare în prezența reprezentanților autorizați ai achizitorului. Furnizorul este responsabil pentru asigurarea personalului calificat și a resurselor necesare pentru efectuarea probelor de funcționare, inclusiv combustibilul necesar. În cazul în care la data recepționării utilajului nu se pot efectua probe de lucru, acestea vor fi realizate la o dată ulterior stabilită de către ambele părți”, se arată în documentația procedurii.
Utilajul ar urma să fie furnizat în termen de 5 luni de la semnarea contractului. Primăria Miroslava a alocat fonduri și pentru asfaltarea drumurilor din parcurile industriale.
În comuna Miroslava vor fi amenajate două sensuri giratorii
Totodată, pe data de 20.04.2022, Primăria Miroslava organizează altă licitație pentru amenajarea unui număr de două sensuri giratorii care să contribuie la fluidizarea traficului din localitate. Valoarea estimată a lucrărilor este de 1.827.252 de lei fără TVA, aproape 370.000 de euro. Primăria a hotărât ca sensurile giratorii să fie înființate în satul Valea Adâncă-intersecția Străzilor Livezilor, Bazei, Principală, Costea Vodă, Cornești și în satul Vorovești-intersecția Străzilor Prof. Dumitru Pricop, Principală, Militari și Ion Neculce.
Comisia de evaluare va alege oferta cu prețul cel mai mic, depusă în cadrul procedurii. Primăria Miroslava cumpără un utilaj multifuncțional pentru activitatea curentă a instituției.