O patroană din Iași a luat țeapă la magazinul Altex! A cumpărat un cuptor „Whirlpool” care nu s-a mai oprit timp de 7 zile. „Nu mi-au dat garanția pentru că am cumpărat pe firmă”

de: Ciprian Boaru
02:00, 17 oct. 2022

O afaceristă din Iași a cumpărat un cuptor „Whirlpool” de la magazinul Altex, dar nu a beneficiat de garanție după ce echipamentul s-a defectat. Reprezentanții magazinului au transmis că produsul nu poate fi înlocuit pentru că a fost achiziționat pe firmă. Femeia a apelat la un meșter care a taxat-o cu 150 de lei, dar nu i-a garantat că echipamentul va funcționa mult timp

Magazinul Altex din Iași este din nou în centrul unui scandal. Recent, patroana societății Medical Dress.Ro SRL s-a deplasat la punctul de lucru din centrul comercial Carrefour Felicia pentru a înlocui un produs ce se afla încă în termenul de garanție. În luna februarie 2022, Magda Budeanu a achiziționat un cuptor electric incorporabil, care a costat nu mai puțin de 2.500 de lei.

„Am cumpărat un cuptor «Whirlpool» pentru firmă. Achiziția am făcut-o pe societate. Era pentru angajații care vor să mai încălzească ceva cât timp sunt la program. Era doar pentru angajați. Săptămâna trecută, cât am fost plecată, m-a sunat o angajată să-mi spună că echipamentul nu se mai oprea, fiind electric. Cuptorul a mers încontinuu aproape 7 zile. Săptămâna asta (săptămâna trecută – n.r.) am fost la Altex să le spun despre defecțiune. Am fost cu tot cu acel cuptor. Mi-au spus să mă adresez producătorului”, a povestit Magda Budeanu.

O patroană din Iași a luat țeapă la magazinul Altex și a fost redirecționată la Whirlpool

Femeia a precizat că a discutat cu reprezentanții Whirlpool, dar i s-a explicat că echipamentul casnic nu beneficiază de garanție pentru că se presupune că ar fi fost folosit într-o activitate industrială.

„Mi-au spus de la Whirlpool că nu poate fi în garanție, pentru că produsul a fost cumpărat pe firmă. Ca și cum aș fi desfășurat activități industriale. Nu era cazul de așa ceva. Cuptorul este folosit doar de câțiva angajați, nu este pentru alte activități. Nu este un produs care a costat 100 de lei, este vorba despre altceva. Pe firmă, echipamentul se amortiza în câțiva ani. Mă gândeam chiar să-l casez. Nici măcar nu ai unde să-l repari. La service-urile autorizate nu răspunde nimeni. Până la urmă am apelat la un electrician. Am reparat pe banii mei, am plătit 150 de lei. Problema era de la un senzor. Mi s-a spus că nu va ține mult, ci câteva luni, pentru că nu sunt așa bune cuptoarele astea. Am depus o reclamație și la Protecția Consumatorilor, dar încă nu am primit un răspuns”, a precizat reclamanta.

Reporterii BZI i-au contactat pe reprezentanții Altex, care au promis că vor analiza reclamația clientei.

„Am primit solicitarea dumneavoastră. Investigăm situația și revenim cu un răspuns”, a declarat Andrei Bordianu, PR Specialist & Communication.

Până la închiderea ediției nu a fost transmis un punct de vedere. Nu este prima dată când ieșenii reclamă calitatea produselor de la Altex.

O infirmieră de la Institutul Regional de Oncologie a avut probleme cu un aragaz

Alt incident în care a fost implicat un magazin Altex din Iași s-a petrecut la finalul anului 2021, când Elena Crețu, infirmieră la Institutul Regional de Oncologie (IRO), s-a gândit să cumpere un aragaz nou, după ce l-a folosit pe cel vechi timp de mai mulți ani. S-a îndreptat spre un magazin Altex din Iași și a comandat un aragaz de ultimă oră, marca Electrolux.

L-a primit acasă, l-a montat, dar nu funcționa conform așteptărilor. Elena Crețu a povestit că a cheltuit 1.549 de lei pe echipament, atrasă și de renumele firmei Electrolux. În realitate, cuptorul aragazului nu putea fi folosit, ardea toate produsele de patiserie, deși erau respectate instrucțiunile de folosire a echipamentului.

Inițial, reprezentanții magazinului au refuzat să returneze banii clientei, dar s-au răzgândit până la urmă.