O ieșeancă aduce acuzații clinicii CentrumGym: „Puteau să mi-l ceară în fiecare zi”
O femeie din județul Iași, în vârstă de 53 de ani, aduce acuzații clinicii CentrumGym, unde a mers pentru a face recuperare medicală, deoarece o durea un picior. Surpriza ei a fost de proporții când i s-a spus că pentru operarea datelor zilnice cardul de sănătate trebuie să rămână la ei până la finalul tratamentului. Femeia l-a cerut, însă recepționera i-a comunicat că nu îl găsește și că o vor suna atunci ulterior
Rodica Cepoi este o ieșeancă ce se plânge de faptul că și-a dorit să urmeze un tratament de recuperare medicală, dar s-a ales cu cardul de sănătate pierdut. Aceasta susține că cei din cadrul clinicii nu au mai sunat-o pentru înapoierea actului și acum este pusă pe drumuri pentru rezolvarea situației neplăcute.
„Au spus că mă sună până astăzi (n.r. – marți, 8 noiembrie 2022) și deja e ora 13:00 și nu m-a sunat nimeni. Acum trebuie să umblu pe timpul și pe banii mei ca să-mi fac alt card. Puteau să mi-l ceară în fiecare zi, să deconteze sau ce făceau cu cardul, nu să-l rețină. Îmi opreau câte 3-4 ore și buletinul pentru o cheie la vestiar. Dar am fost cuminte, m-am conformat. Când să plec acasă, nu mi-au mai dat cardul de sănătate”, declară pentru reporterii BZI Rodica Cepoi.
O ieșenacă aduce acuzații clinicii CentrumGym: „Doamna roșcată chiar m-a pus la punct”
Rodica Cepoi este foarte indignată de faptul că cei de la CentrumGym i-au pierdut cardul de sănătate și că nu au avut nicio explicație. Cu toate că femeii nu i s-a părut normal să i se solicite reținerea cardului de sănătate până la finalul tratamentului, aceasta nu a vrut să creeze probleme și s-a conformat cu politica interioară a centrului.
„Am fost la recuperare medicală la CentrumGym. Acolo, doamna de la recepție mi-a spus că trebuie să las cardul de sănătate la ei pe toată perioada tratamentului, deoarece în fiecare zi trebuie să efectueze o operare a datelor pentru tratament. Am zis «bine» și l-am lăsat. În ultima zi, după terminarea tratamentului am cerut cardul și surpriză… nu e. Doamna de la recepție chiar m-a pus la punct.
Mi-a spus că trebuia să fie la mine! Ei aveau într-un coș 50 de carduri. Cum m-ar fi lăsat pe mine să fac tratament așa. Mi-a spus după să merg acasă că mă sună ei. Până acum nu m-a sunat nimeni…”, povestește plină de supărare femeia.
Mai mult decât atât, ieșeanca spune faptul că i se oprea la recepție și buletinul pentru o cheie la vestiar, ceea ce nu i se pare normal, deoarece acest act ar trebui să fie întotdeauna la posesor.
„Buletinul se cere pentru o cheie la vestiar și trebuie să-l lași 3-4 ore. Buletinul, după cum știu, nu se dă, dar… în fine, am fost cuminte. Când să plec acasă, să plec fără card”, adaugă Rodica Cepoi.
Rodica Cepoi : „Nici nu știu ce trebuie să fac în continuare”
Rodica Cepoi susține faptul că angajata de la recepție, care era pe tură atunci, i-a spus că nu are timp de stat la astfel de discuții, pentru că are alți pacienți, însă nu i-a sugerat nicio soluție pentru problema pe care a întâmpinat-o.
„Doamna de la recepție mi-a spus să mă duc acasă, pentru că nu are timp acum, că are pacienți. Și îi zic: «Bun, dar eu nu am fost tot pacientul dumneavoastră». Trebuia să mă duc cu cardul acasă. Dacă întâmpin o problemă medicală, fără card ce fac?”, mărturisește Rodica Cepoi.
Pornind de la cazul femeii care aduce acuzații clinicii CentrumGym, reporterii BZI au încercat să discute cu reprezentanții clinicii, însă angajații de la recepție au transmis de 3 ori la rând faptul că managerul nu este la firmă și că nu pot oferi niciun punct de vedere cu privire la acest incident.