Nicolae Ciucă spune care sunt sumele cheltuite cu promovarea cărții sale prin panourile outdoor montate în toată România

de: Redacția BZI
23:59, 18 sept. 2024

Liderul PNL Nicolae Ciucă spune că sumele cheltuite cu promovarea cărții sale prin panourile outdoor montate în toată România nu sunt nici pe departe pe atât de mari pe cât scrie presa.

Două milioane de euro, asta a fost suma vehiculată ca fiind cheltuită de PNL din subvenția de la stat pentru promovarea panourilor electorale cu Nicolae Ciucă, încă dinainte ca acesta să își anunțe oficial candidatura.

Cartea sa a costat 20.000 de euro

Nicolae Ciucă spune că, de fapt, cartea sa a costat 20.000 de euro.

„PNL a contractat tot acest panotaj ca să acoperim toată perioada electorală. Cartea în sine nu știu dacă a costat mai mult de 20.000 de euro. Este o campanie de comunicare a PNL. Uitați-vă cât s-au cheltuit de celelalte partide pe mesaje de comunicare pe Facebook. Credeți că sunt bani mai puțini?” , a declarat Nicolae Ciucă.

Jurnaliștii Snoop au dezvăluit că PNL a cheltuit două milioane de euro cu cartea lui Nicolae Ciucă

400 de panouri de outdoor cu imaginea lui Nicolae Ciucă sunt prezente în orașele, pe autostrăzile și pe drumurile naționale din România. Imaginea lui Ciucă se reflectă în 762 de afișaje, a comunicat oficial PNL, la cererea site-ului de investigații Snoop.

Partidul subliniază că există panouri cu mai multe „fețe” ale lui Ciucă, de aceea numărul de afișaje e mai mare decât numărul celor 400 de panouri.Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”.

Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, prețul a fost de 510.000 de euro chiria, TVA și taxe locale, a comunicat PNL. În plus 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor.

Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de 2 milioane de euro, pe cele trei luni scurse.