Mega țeapă, luată de pe eMag. A plătit 3.500 de lei pe o trotinetă electrică, dar a rămas și fără ea, și fără bani. Iată cum a început totul: „Nici nu am apucat să mă bucur de ea” – FOTO
Mega țeapă, luată de un ieșean după ce a plătit 3.500 de lei pe o trotinetă. Bărbatul povestește că de mai bine de o lună se chinuie cu garanția la produsul achiziționat
Daniel Hristea a achiziționat, la începutul acestui an, o trotinetă electrică de la magazinul eMag, pentru a se deplasa mai ușor prin oraș. Pe site-ul companiei, trotineta era prevăzută cu o autonomie a bateriei de 50 km pentru o încărcare, însă mai mult de 20 km nu a reușit niciodată să folosească. Pe lângă toate acestea, după ce a folosit-o pentru puțin timp a început să și ruginească. Apelând la firma care se ocupă de garanție, acesta a avut parte de o surpriză și mai mare.
Mega țeapă, luată de pe eMag
Daniel Hristea a folosit produsul pentru o scurtă perioadă de timp, iar trotineta înregistra 187 km parcurși. În tot acest timp, el a semnalat o problemă cu autonomia bateriei, deși pe site scria că ar fi vorba de 50 km pentru o încărcare, el susține că mai mult de 20 km nu a reușit să parcurgă cu ea, fiind o diferență foarte mare.
Din cauza unor probleme personale a trebuit să plece din țară, a lăsat trotineta într-un loc sigur și nu a mai folosit-o câteva săptămâni. Când s-a întors a găsit-o plină de rugină, iar problema cu bateria era la fel. Atunci a hotărât să o trimită la garanție, iar de aici a început un adevărat fiasco.
„Când am văzut toate problemele cu trotineta, m-am gândit să-i fac retur, dar, din păcate, am depășit cele 60 de zile. Este incredibil cum în doar 2 luni și 187 km făcuți să se deterioreze așa. În fine, am zis că hai să o trimit la garanție să mi-o repare, noroc că am 2 ani garanție la ea. Asta se întâmpla pe la jumătatea lunii mai. Totul bine, am vorbit cu cei de la eMag, m-au întrebat de certificatul de garanție, dar eu nu primisem nicio hârtie, doar ceva în chineză, noroc că aveam factura online și am putut să o folosesc ca certificat de garanție.
Am așteptat ceva timp și am primit răspuns că o să-mi trimită trotineta înapoi, eram bucuros că s-a rezolvat problema. Eu, inițial, am trimis-o în stare foarte bună, am trecut peste partea că a ruginit așa repede, am zis că am nevoie doar de trotinetă. Când mi-a ajuns coletul am avut o surpriză, l-am deschis și produsul meu arăta mai rău decât atunci când l-am trimis, nici nu mai avea folia pe display și era zgâriat, în loc de 187 km arăta 300, iar șuruburile ruginite erau tot acolo, nu am putut să o primesc așa, i-am dat retur.
După am primit și răspuns de la cei care se ocupau de trotineta mea, o firmă, Depanero, mi-au spus că nu au găsit probleme cu bateria trotinetei, ține 50 km, doar că ei au testat-o în gol, nu a mers nimeni cu ea, iar faptul că a ruginit este din cauza mea, într-adevăr, am mers și când era ploaie, dar așa repede să ruginească. Eu am cumpărat trotineta să o folosesc, nu să meargă în gol”, povestește Daniel Hristea.
Bărbatul a făcut reclamație la Protecția Consumatorului
Daniel a hotărât să facă reclamație la Protecția Consumatorului după ce compania nu a reușit să-i rezolve problema. După ce a contactat eMag și compania ce se ocupă de asigurare, Depanero, acesta a primit răspuns că, dacă nu va accepta trotineta, atunci va trebui să plătească o taxă de depozitare de 5 lei pe zi. Neavând altă soluție, a acceptat, în cele din urmă, produsul, doar că nici de data aceasta lucrurile nu au fost în regulă, trotineta a venit montată greșit, astfel că Daniel a fost nevoit să o repare singur. De-a lungul timpului, mai mulți clienți au făcut reclamații pentru produsele primite de la eMag.
„Până la urmă, am fost forțat să o primesc, mi-au spus că, dacă nu accept produsul, va trebui să plătesc taxă de 5 lei pe zi pentru depozitare, iar după ceva timp mi-o vor reține definitiv. Am zis că hai să o iau așa decât să rămân fără ea, dar când să pornesc cu ea era să cad în cap. O roată a fost montată greșit și când am accelerat se învârtea invers.
Ei mi-au specificat prin e-mail că trotineta este oxidată, iar în interior nu cunosc situația, fiindcă nu au desfăcut-o, dar cum de au montat roata invers, trebuiau să o dezasambleze. Deci m-au disperat cu trotineta aceasta, eu am plătit 3.500 de lei și priviți ce am primit, îmi vine să râd. Până la urmă, nu mi-au dat de ales și am făcut reclamație la Protecția Consumatorului, altfel nu văd cum se poate rezolva”, a mai adăugat Daniel.
Cei de la Depanero susțin că trotineta va fi din nou diagnosticată și ar trebui să se rezolve situația.
„Văd că au fost mai multe conversații între noi și client. Trotineta va fi preluată din nou de noi și o să meargă în service. Se vor face verificări și nu vor fi probleme, mai multe nu vă pot specifica”, au precizat reprezentații celor de la Depanero.
Bătaie de joc din partea celor de la eMag, după ce Daniel a încercat să trimită trotineta la reparat. După ce a luat o mega țeapă, bărbatul a făcut reclamație la Protecția Consumatorului.