Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iași a găzduit o activitate de intercunoaștere și schimb de stări de spirit pozitive pentru a stimula coeziunea colectivelor de elevi de la clasele a V-a

de: evelina.chitoroaga
02:00, 19 iun. 2021

Testează-ți perspicacitatea cu LIIS! Astfel, pe 18 iunie 2021, elevii claselor a IX-a de la Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil”, Iași au organizat, sub coordonarea prof. drd. Maria Rados, o activitate de intercunoaștere și schimb de stări de spirit pozitive pentru a stimula coeziunea colectivelor de elevi de la clasele a V-a, care au parcurs un an școlar cu mult învățământ on-line și hibrid

A dărui ceea ce ai dobândit de la mentorii tăi este un un mod de a fi la Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iași. Astfel, ieri, 18 iunie 2021, elevii claselor a IX-a de la Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil”, Iași au organizat, sub coordonarea prof. drd. Maria Rados, o activitate de intercunoaștere și schimb de stări de spirit pozitive pentru a stimula coeziunea colectivelor de elevi de la clasele a V-a, care au parcurs un an școlar cu mult învățământ on-line și hibrid. Testează-și perspicacitatea cu LIIS a fost un mix de exerciții practice care aveau scopul de a cultiva starea de bine în rândul elevilor și de a-i sprijini să se cunoască mai bine, să se apropie mai mult unii de alții sufletește, mai ales că nu au avut multe ocazii anul acesta școlar să participe împreună la activități.

Cele cinci echipe selectate din fiecare clasă a V-a au pornit simultan de la start

Cele cinci echipe selectate din fiecare clasă a V-a au pornit simultan de la start și au parcurs probele pregătite, într-o ordine diferită pentru fiecare dintre acestea, și într-un interval de timp stabilit de către organizatori. Toate provocările au fost rezultatul muncii în echipă, profesori-elevi, dar gestionate integral de elevi. Prima provocare a fost căutarea unor cărți la biblioteca liceului, prin intermediul unor înregistrări sugestive care conțineau informațiile de care participanții aveau nevoie. A doua provocare, sportivă, i-a stimulat pe elevii claselor a V-a să-și pună în aplicare abilitățile din acest domeniu. Aceștia erau nevoiți, din trei încercări, să marcheze un coș de baschet. A treia provocare a probat ingeniozitatea celor mici, aceștia au fost solicitați de elevii claselor a IX-a să caute și să identifice informații legate de palmaresul liceului.

Întreaga activitate a fost încheiată printr-o ultimă provocare, care a pus la încercare agilitatea participanților

Întreaga activitate a fost încheiată printr-o ultimă provocare, care a pus la încercare agilitatea participanților. Aceștia au avut de parcurs un traseu alcătuit de către organizatori, la finalul căruia au fost recompensați cu surprize. Copiii au fost încântați de probele propuse și s-au implicat în totalitate pentru îndeplinirea acestora.

„Activitatea a fost un prilej minunat de a dezvolta abilități de lucru în echipă, de a facilita intercunoașterea și colaborarea, de a-i implica pe cei mici și cei mari în activități non-formale, distractive”, a menționat coordonatorul activității, prof. drd. Maria Rados.

Echipei de organizare a activităților formată din elevii claselor a IX-a i s-a alăturat bibliotecar Mariana Florea și profesorii: Ana Maria Andrei, Costina Macovei, Maria Rados (coordonator activitate), George Stan, Violeta Țuțui, Valeriu Vîlcu.