La Spitalul Clinic de Recuperare Iași este aproape imposibil să realizezi o programare telefonică pentru o consultație! Managerul este de negăsit
La Spitalul Clinic de Recuperare Iași este aproape imposibil să realizezi o programare telefonică pentru o consultație. Deși reporterii BZI au atras în urmă cu circa o lună atenția asupra acestei situații, lucrurile nu s-au schimbat deloc în cadrul unității medicale.
Programarea telefonică a unei consultații, la Spitalul Clinic de Recuperare Iași, este extrem de greu de realizat
Marți, 24 septembrie 2024, reporterii BZI au încercat să sune la toate numerele de telefon aferente Secțiilor Clinice din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iași pentru a realiza programări la consultații. În ciuda apelurilor repetate, în decursul zilei, au fost reapelați doar de către operatorul din cadrul Secției Clinice Reumatologie I, de unde au aflat că până în noiembrie 2024 nu mai este disponibil niciun loc pentru consultații.
„Vă putem face o programare în luna noiembrie, mai devreme nu mai avea niciun loc liber”, a fost explicația venită din partea unității medicale.
La ora 14 și 16 minute, reporterii BZI au încercat să realizeze o programare și în cadrul Secției Clinice de Recuperare Medicală Cardiovasculară din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iași. Deși inițial nu li s-a răspuns la telefon, au fost apelați câteva minute mai târziu și li s-a cerut toate detalii pentru a realiza o programare la consultație.
Un bărbat a sunat 4 ore, în continuu, pentru o programare
În urmă cu circa o lună, reporterii BZI au prezentat situația unui bărbat care a fost nevoit să sune de circa 80 de ori pentru a-și programa soția la o consultație în cadrul Secției Clinice Reumatologie II de la Spitalului Clinic de Recuperare Iași.
Costel Antoci, soțul unei paciente care avea nevoie de o programare la Spitalul Clinic de Recuperare Iași, a sunat marți, 27 august 2024, timp de patru ore, la numerele de contact prezente pe site-ul unității medicale. În ciuda celor 80 de apeluri, bărbatul nu a reușit să intre în contact cu un angajat al spitalului.
„Voiam să semnalez o problemă, nu e normal! Eu plătesc dări la stat și dau destul de mult, și eu, și soția. Am mers la Spitalul de Recuperare, nu ne-a băgat nimeni în seamă, de la registratură mi-au dat un număr de telefon. Am sunat, cred că soția, de vreo 20 de ori, iar eu, de vreo 60 de ori, nu răspunde nimeni. Am sunat la toate numerele alea (n. r. – telefoanele de contact puse la dispoziția pacienților pe site-ul Spitalului de Recuperare) și nu răspunde nimeni. Nu e normal așa ceva. Soția are o problemă la un picior, are nevoie de o consultație. De la ora 12:00 până la ora 16:00, am sunat întruna de pe două telefoane, am stat 4 ore pe telefon. Am sunat pe toate numerele, dar nu mi-a răspuns nimeni. Cele de la registratură nu au vrut să ne ajute, nu ne-a băgat nimeni în seamă. La un moment dat, dacă mă credeți, dacă tot mi-au dat numărul de mobil, am trimis un mesaj: «Bună ziua, sunt doctor, de ce nu răspundeți la telefon?». Am zis că poate mă bagă în seamă, că e un nume în Iașul ăsta. Nici atunci nu mi s-a răspuns. Sunați și dumneavoastră, dar o să vă ia 3-4 zile să vă răspundă cineva”, a declarat Costel Antoci.
Reporterii BZI au încercat de mai multe ori să ia legătura cu ea, Carmen Cumpăt, managerul Spitalului Clinic de Recuperare Iași, pentru a vedea cum comentează situația. Managerul nu a răspuns însă apelurilor. Carmen Cumpăt a fost, de-a lungul timpului, implicată în numeroase scandaluri. Astfel, în urmă cu mai mulți ani, o asistentă medicală a fost concediată doar pentru că a intrat în conflict cu managerul de la Spitalul Clinic de Recuperare Iași.
Deși, în urmă cu o lună, un bărbat a sunat de 80 de ori pentru a-și programa soția la o consultație, situația din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iași a rămas constantă, o programare telefonică pentru o consultație fiind aproape imposibilă.